I PO Kopa...cz :-)

1. Data: 2015-11-12 19:42:00

Temat: I PO Kopa...cz :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Po tak chamskim przemówieniu dostała nawet od swoich to, na co generalnie
od narodu zasługuje. Na prezesa PO też jej nie wybiorą.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

2. Data: 2015-11-12 20:12:45

Temat: Re: I PO Kopa...cz :-)
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-12 o 19:42, Ikselka pisze:
> Jak w temacie.
> Po tak chamskim przemówieniu

Prawda w oczy kole :)
Powiedziała prawdę to zabolało.

Gdzie ty tam chamstwo zobaczyłaś? Lata świetlne brakują do typowych
wypowiedzi fanatyków pisowskich i reszty zgrai pseudonarodowców.

Zacytuj fragment, który uważasz za chamski.

> dostała nawet od swoich to, na co generalnie
> od narodu zasługuje.

Bez wątpienia masz urojenia...

> Na prezesa PO też jej nie wybiorą.

Może i słusznie.
Doskonałe wystąpienie. Ale trochę za późno.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2015-11-12 20:51:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 20:12:45 +0100, Kviat napisał(a):

> Prawda w oczy kole :)
> Powiedziała prawdę to zabolało.

Piąstki brakło.

> Gdzie ty tam chamstwo zobaczyłaś? Lata świetlne brakują do typowych
> wypowiedzi fanatyków pisowskich i reszty zgrai pseudonarodowców.

Chamstwo polega na przypisywaniu swojemu ugrupowaniu jako wielkich zasług
rzeczy podstawowych w domu typu uszczelnienie dachu czy naprawa cieknącego
kranu - jak choćby budowę dróg, które powstały nie dzięki czarom PO, lecz
jak zawsze z podatków Narodu, siłami Narodu i kosztem pracy Narodu. Jakoś o
2 milionach młodych, którzy wyjechali i z daleka dali za to po d...ie PO,
wolała nie wspominać.

> Zacytuj fragment, który uważasz za chamski.

Powyższy. I każdy podobny. Przemówienie chaotyczne, naładowane żałosną butą
ginącej wszy na grzebieniu.

> Bez wątpienia masz urojenia...

http://niezalezna.pl/72861-w-platformie-tez-maja-dos
c-kopacz-przegrala-z-neumannem-stolek-szefa-klubu-po

> Może i słusznie.
> Doskonałe wystąpienie.

Gdyby było takie doskonałe, PO dałoby temu wyraz wybierając ją, a nie
Neumanna 3-)

> Ale trochę za późno.

Tylko o 8 lat, nocoty 3-]

4. Data: 2015-11-12 20:59:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 20:51:52 +0100, Ikselka napisał(a):

> Przemówienie chaotyczne, naładowane żałosną butą
> ginącej wszy na grzebieniu.

http://niezalezna.pl/72866-zenujace-fatalne-na-pozio
mie-rzadow-po-komentarze-po-przemowieniu-kopacz
" -To żenujące, szczególnie na tle fantastycznego przemówienia prezydenta
Andrzeja Dudy oraz marszałka seniora Kornela Morawieckiego, który
zaprezentował się jak mąż stanu. Słowa byłej już premier to słowa osoby,
która wie, że przegrała Polskę, że sama być może za chwilę przegra w swojej
partii - komentował poseł Mariusz Orion Jędrysek. - Jedyny moment tej
przemowy, który bez wyjątku ucieszył każdego posła Prawa i Sprawiedliwości,
kiedy cały nasz klub bił brawo pani Kopacz nastąpił po wypowiedzeniu przez
nią słowa dymisja - spuentował poseł."

Nic dodać, nic ująć.

5. Data: 2015-11-12 21:39:54

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-12 o 20:51, Ikselka pisze:

> Piąstki brakło.

??

> Chamstwo polega na przypisywaniu swojemu ugrupowaniu jako wielkich zasług
> rzeczy podstawowych w domu typu uszczelnienie dachu czy naprawa cieknącego
> kranu - jak choćby budowę dróg,

Nie to żebym bronił PO, bo mają sporo za uszami, to fakt.
Pozwolili klerowi dalej rozkradać państwo itd., ale chamstwem jest
oczekiwanie cudów. Pstryk i kraj w kilka lat odbudowany po zniszczeniach
wojennych i 45 latach rujnowania przez komunę?

> [...]
> 2 milionach młodych, którzy wyjechali i z daleka dali za to po d...ie PO,

A jak ich chciałaś zatrzymać? Psychozą Macierewicza? Inteligencją
Pawłowicz? A może naukową wiedzą tzw. ks Oko?

> Powyższy. I każdy podobny. Przemówienie chaotyczne,

Chaotyczne? Chyba innego przemówienia słuchałaś.

> naładowane żałosną butą
> ginącej wszy na grzebieniu.

Zapomniałaś o mowie nienawiści...

> http://niezalezna.pl/72861-w-platformie-tez-maja-dos
c-kopacz-przegrala-z-neumannem-stolek-szefa-klubu-po

Od _swoich_? niezalezna.pl? Jaja sobie robisz?

> Gdyby było takie doskonałe, PO dałoby temu wyraz wybierając ją, a nie
> Neumanna 3-)

Ale wiesz, że tak to tylko w partiach fanatyków? Jedno dobre wystąpienie
i zgarniasz pulę. Dorośli patrzą na całokształt.

> Tylko o 8 lat, nocoty 3-]

Zaspali. Przyda im się zimny prysznic. Szkoda, że przy okazji reszta
obywateli w dupę dostanie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2015-11-12 22:00:02

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-12 o 20:59, Ikselka pisze:

> http://niezalezna.pl/72866-zenujace-fatalne-na-pozio
mie-rzadow-po-komentarze-po-przemowieniu-kopacz
> " -To żenujące, szczególnie na tle fantastycznego przemówienia prezydenta
> Andrzeja Dudy

LOL
To tak, jakbyś na dowód o płaskości ziemi cytowała autora teorii o
płaskiej ziemi :)))

"Równie krytyczna ocenę przedstawili inni politycy, z którymi rozmawiała
reporterka portalu niezalezna.pl"
"świeżo upieczona poseł Prawa i Sprawiedliwości Małgorzata Wassermann."
"łumaczyła Małgorzata Gosiewska"
"komentował poseł Mariusz Orion Jędrysek" - W latach 2005-2007 sprawował
urząd podsekretarza stanu w Ministerstwie Środowiska,
a kto wtedy był ministrem?
Jan Szyszko Od 31 października 2005 do 7 września 2007 i od 11 września
2007 do 16 listopada 2007 sprawował urząd ministra środowiska

1) chemtrails
2) pozwolenie na budowę obwodnicy Augustowa przez chronioną dolinę rzeki
Rospudy
3) powstały setki kilometrów ekranów akustycznych przy drogach - czasem
w szczerym polu
4) wielokrotnie apelował też o wycinkę drzew w Puszczy Białowieskiej
oraz działał na rzecz zniesienia unijnego zakazu polowań na kosy,
drozdy, kruki i słonki,
i na deser:
5) podczas sprawowania urzędu zaprosił też do doradzania Jeffreya Smitha
- Amerykanina, autora książek krytykujących GMO oraz teorii, że jeśli 7
tys. lewitujących joginów w danym mieście połączy swoje umysły, to
obniży się przestępczość

Uważasz, że można normalnie dyskutować z kimś, kto powołuje się na takie
"autorytety"? Mało tego, jest zadowolony z tego, że tacy ludzie rządzą
jego państwem?
Gdzie tu jest miejsce na dyskusję? Nie da się rzeczowo dyskutować z
kimś, kto ma tak wielkie braki w wykształceniu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2015-11-12 22:12:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 21:39:54 +0100, Kviat napisał(a):

> ??

http://demotywatory.pl/3264846/Ogarnij-dupe-zacisnij
-piesc-i-daj-rade

> Nie to żebym bronił PO, bo mają sporo za uszami, to fakt.
> Pozwolili klerowi dalej rozkradać państwo itd.,

A to kler chciał sprzedać lasy na spłaty dla Żydów???

> ale chamstwem jest
> oczekiwanie cudów. Pstryk i kraj w kilka lat odbudowany po zniszczeniach
> wojennych i 45 latach rujnowania przez komunę?

Ojojoj, 8 lat to sporo. No ale oni się przecież dopiero uczą 3-|

> A jak ich chciałaś zatrzymać? Psychozą Macierewicza? Inteligencją
> Pawłowicz? A może naukową wiedzą tzw. ks Oko?

Dbaniem o nich, a nie o interesy obcych.

> Chaotyczne? Chyba innego przemówienia słuchałaś.

Nie - ona zawsze mówi chaotycznie.

> Zapomniałaś o mowie nienawiści...

Na chwilę. Powinnam spiorunować.

c-kopacz-przegrala-z-neumannem-stolek-szefa-klubu-po

> Od _swoich_? niezalezna.pl? Jaja sobie robisz?

A co, WYgrała?
3-]

> Ale wiesz, że tak to tylko w partiach fanatyków? Jedno dobre wystąpienie
> i zgarniasz pulę.

No wiesz, te dwadzieścia kilka głosów przeciw, które przeważyły na
niekorzyść Kopacz, świadczą o fanatyzmie PO, niewątpliwie :->

> Dorośli patrzą na całokształt.

ZERO szans na prezesa PO. Tak twierdzę dziś i przypomnij mi o całokształcie
i dorosłości, kiedy stanie się inaczej 3-]

> Zaspali. Przyda im się zimny prysznic. Szkoda, że przy okazji reszta
> obywateli w dupę dostanie.

Jesli - to od swoich, nie od muzułmanów.

8. Data: 2015-11-12 22:27:13

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-12 o 22:12, Ikselka pisze:

> Dbaniem o nich, a nie o interesy obcych.

No. Oni już by o nich zadbali.
Teraz mają okazję. Już widzę ten masowy powrót z emigracji, prosto w
otwarte ramiona Pawłowicz :):)

> Jesli - to od swoich, nie od muzułmanów.

Ty masz coś z deklem....
Oczywiście, zawsze to lepiej jak "swój" komuś zakłada akumulator na jaja
niż obcy.
Skąd się tacy ludzie biorą...?

Powrotu do zdrowi życzę.
Piotr

9. Data: 2015-11-12 22:35:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 22:27:13 +0100, Kviat napisał(a):

> No. Oni już by o nich zadbali.
> Teraz mają okazję. Już widzę ten masowy powrót z emigracji, prosto w
> otwarte ramiona Pawłowicz :):)

Może i tak będzie - teraz 8 lat dla PiS. Bo jesli nie, to zaleją nas
muzułmanie 3->

> Ty masz coś z deklem....
> Oczywiście, zawsze to lepiej jak "swój" komuś zakłada akumulator na jaja
> niż obcy.
> Skąd się tacy ludzie biorą...?

Dowiesz się.

10. Data: 2015-11-12 22:39:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 21:39:54 +0100, Kviat napisał(a):

> Zaspali.

O, jeszcze i to. Jakie znowu "zaspali" - 8 lat snu??? 8 lat takiego "snu"
to już ich własny, szczelny matrix. PO nie może się z niego obudzić do tej
pory. Może dziś pierwszy raz lekko drgnęli - dając kopa Kopacz. I mam
nadzieję, że to potwierdzą wkrótce, otwarcie wykopując ją z przewodniczenia
partii. Ba, jestem tego pewna. Ta kobieta to skaza na resztkach honoru PO.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html