Re: I PO Kopa...cz :-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: I PO Kopa...cz :-)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 12 Nov 2015 22:12:05 +0100

Dnia Thu, 12 Nov 2015 21:39:54 +0100, Kviat napisał(a):

> ??

http://demotywatory.pl/3264846/Ogarnij-dupe-zacisnij
-piesc-i-daj-rade

> Nie to żebym bronił PO, bo mają sporo za uszami, to fakt.
> Pozwolili klerowi dalej rozkradać państwo itd.,

A to kler chciał sprzedać lasy na spłaty dla Żydów???

> ale chamstwem jest
> oczekiwanie cudów. Pstryk i kraj w kilka lat odbudowany po zniszczeniach
> wojennych i 45 latach rujnowania przez komunę?

Ojojoj, 8 lat to sporo. No ale oni się przecież dopiero uczą 3-|

> A jak ich chciałaś zatrzymać? Psychozą Macierewicza? Inteligencją
> Pawłowicz? A może naukową wiedzą tzw. ks Oko?

Dbaniem o nich, a nie o interesy obcych.

> Chaotyczne? Chyba innego przemówienia słuchałaś.

Nie - ona zawsze mówi chaotycznie.

> Zapomniałaś o mowie nienawiści...

Na chwilę. Powinnam spiorunować.

c-kopacz-przegrala-z-neumannem-stolek-szefa-klubu-po

> Od _swoich_? niezalezna.pl? Jaja sobie robisz?

A co, WYgrała?
3-]

> Ale wiesz, że tak to tylko w partiach fanatyków? Jedno dobre wystąpienie
> i zgarniasz pulę.

No wiesz, te dwadzieścia kilka głosów przeciw, które przeważyły na
niekorzyść Kopacz, świadczą o fanatyzmie PO, niewątpliwie :->

> Dorośli patrzą na całokształt.

ZERO szans na prezesa PO. Tak twierdzę dziś i przypomnij mi o całokształcie
i dorosłości, kiedy stanie się inaczej 3-]

> Zaspali. Przyda im się zimny prysznic. Szkoda, że przy okazji reszta
> obywateli w dupę dostanie.

Jesli - to od swoich, nie od muzułmanów.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice