I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?

91. Data: 2008-02-01 07:01:01

Temat: Re: I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message
news:fnudce$925$1@news.albasani.net...

Pani to juz dziekujemy!

92. Data: 2008-02-06 04:25:51

Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan <o...@m...org> napisał(a):
news:fmo7l1$gp9$1@atlantis.news.tpi.pl

[...]

> Zakładam, że grupa pl.sci.psychologia jest miejscem omawiania
> zagadnień profilaktyki i patologii psychiatrii i psychologii.

A więc jaką z patologii chciałbyś omówić ?

> Obecność jakiegokolwiek dewota jest tu wiec zdecydowanie
> nie na miejscu.

Jeśli chcesz możemy zacząć od tej.
Jak się czujesz gdy w 'tym miejscu' stwierdziłeś obecność 'dewota' ?

puciek.

93. Data: 2008-02-06 11:33:52

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A więc jaką z patologii chciałbyś omówić ?

> Jeśli chcesz możemy zacząć od tej.

Masz wspaniały refleks.
Ewentualnie odwiedzasz tą grupę sporadycznie.
Zostawmy już dewotów. Nagły atak antyklerykalizmu nastąpił
u mnie po zapoznaniu się z pewnymi informacjami dotyczącymi
poziomu nauczania w naszym Kraju.
Okazuje się że pieniądze przeznaczone na nauczanie religii,
a przeznaczone na zwiększenie obsady nauczycielskiej na
przedmioty nieobowiązkowe lecz przydatne...
np. filozofia, etyka, historia sztuki, nauka łaciny, języków obcych
itp. mogłyby przynieść zbawienny efekt poziomowi wiedzy i
kultury .
A tak są "topione w błocie" na jakiś bełkot przypominający
"życie i zmartwychwstanie Kaczora Donalda".

> Jak się czujesz gdy w 'tym miejscu' stwierdziłeś obecność 'dewota' ?

Tak jakbym spotkał osobnika z objawami schizofrenii paranoidalnej
o podłożu dewocyjnym.
Jesteś innego zdania ?

94. Data: 2008-02-06 13:29:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan wrote:

> [...]
> "życie i zmartwychwstanie Kaczora Donalda".

> Tak jakbym spotkał osobnika z objawami schizofrenii paranoidalnej

Ja jestem innego zdania. Sądzę, że jesteś katofobem i bedziesz zbawiał
ludzkość inaczej. ;)

michał

95. Data: 2008-02-06 17:41:24

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja jestem innego zdania. Sądzę, że jesteś katofobem i bedziesz zbawiał ludzkość
inaczej. ;)

Katofobem ...hm. Niech będzie.
Chciaż lepiej by było nazwać mnie antyklerykałem.
Ludzkość trzeba zbawiać tylko w mentalności upośledzonych
szamanów iluzjonistów KrK zwanych inaczej klerem.
Im jest potrzebny rozum i wiedza, a nie "wyssane z palca"
mity o 3 w 1
Pozdrowienia:
Jerzy J.

96. Data: 2008-02-06 22:49:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan wrote:

> [...]
> szamanów iluzjonistów KrK zwanych inaczej klerem.
> Im jest potrzebny rozum i wiedza, a nie "wyssane z palca"

Powodzenia! Kim jesteś? Tylko antyklerykałem?

michał

97. Data: 2008-02-07 22:11:22

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał

> Powodzenia! Kim jesteś? Tylko antyklerykałem?

Jestem tym który nie ma cienia.
I tym który wzbudza westchnienia.
Tym co nie boi się żydowskiego Boga
I dla którego wiara - to zła macocha.

> [...]