I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?

61. Data: 2008-01-18 20:45:52

Temat: Re: I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky pisze:

> Ciekawe skąd Tor-pan się wziął ... (?)
> :]

mi się skojarzył z konikiem przewalsky'ego
zatem wg tej koncepcji z jakiegoś lasu wychynął

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

62. Data: 2008-01-18 20:46:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan pisze:

> Ja jednak lubię godzinę dziennie (średnio) posiedzieć na
> grupach i porozmawiać ze znajomymi.
> Działa zbawiennie na stawy.

przez godzinę nie łowisz?

63. Data: 2008-01-18 20:49:24

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> mi się skojarzył z konikiem przewalsky'ego
> zatem wg tej koncepcji z jakiegoś lasu wychynął

Trenku !
Starasz się zepsuć pierwsze wrażenie ?
Może więc słyszałeś na U.Wro jakie kierunki są
przy katedrze psychologii ?
W większości innych zresztą też ?
Czemu Ty o tym nie słyszałeś Trenku ?

64. Data: 2008-01-18 20:50:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan pisze:

> Ale znasz podstawy html ?
> I najważniejsze...nie otwierają się .

znam podstawy, ale ja ich nie konstruuję. zawieszam tylko pliki.
korzystasz z IE?

65. Data: 2008-01-18 20:51:25

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> przez godzinę nie łowisz?

Przez osiem łowię.
A przez tą jedną piję...nie zgaduj co.
Nie na Twoją głowę ta zagadka.

66. Data: 2008-01-18 20:54:51

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znam podstawy, ale ja ich nie konstruuję. zawieszam tylko pliki.
> korzystasz z IE?

Wygląda na to że patrz.pl - daje ciała i nie obsluguje przeglądarki
Tor_pana.

pozdr
Marcin

67. Data: 2008-01-18 20:54:59

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> znam podstawy, ale ja ich nie konstruuję. zawieszam tylko pliki.
> korzystasz z IE?

Nie ...z Opery.
Ona sie tylko przedstawia jako IE6 Dla oszukania
botów miedzy innymi.

68. Data: 2008-01-18 20:55:56

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale tu takie dłużyzny czasami, że wydaje się, że z wiecznością obcujesz :)

Dłużyzny? Pod warunkiem, że w KFie są wpisane dwie osoby z tej grupy. :)

pozdr
Marcin

69. Data: 2008-01-18 20:57:14

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości

> Bez wątpienia wiele go nie mamy.
> Ja jednak lubię godzinę dziennie (średnio) posiedzieć na
> grupach i porozmawiać ze znajomymi.
> Działa zbawiennie na stawy.

Godzinę ? phi, To lajtowo - znam osobę która siedzi około 20 godzin na dobę
i ciągle pisze nowe posty. :)

pozdr
Marcin

70. Data: 2008-01-18 21:03:32

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> Godzinę ? phi, To lajtowo - znam osobę która siedzi około 20 godzin na
> dobę i ciągle pisze nowe posty. :)

Wcale nie śpi ?
I nie jada ? Reszta jest mniej ważna...poza jednym.
Jak przekroczę 2 to mam zimne jajka na śniadanie ;-)

joseph
Księża
imovane
ZANABYLEM...