I co tu zrobić z takim ;-) ?

1. Data: 2004-03-10 07:56:54

Temat: Re: I co tu zrobić z takim ;-) ?
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. wrote:

> "To dla mnie tak smutna rocznica, ze wolę jej nie obchodzić"

ROTFL :)

Gratulacje mimo wszystko :)
Mysle, ze tak czy owak, dzieci nie dadza Wam o rocznicy zapomniec ;)

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

2. Data: 2004-03-10 07:58:08

Temat: I co tu zrobić z takim ;-) ?
Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś moja 20 rocznica ślubu.
Rano pytam męża - czy masz wolne popołudnie, bo chcę Cię gdzieś zaprosić z
okazji rocznicy ślubu ?
A on na to otwierając jedno oko :
"To dla mnie tak smutna rocznica, ze wolę jej nie obchodzić"
;-)

Pozdrowienia.

Basia

3. Data: 2004-03-10 08:06:11

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okazji rocznicy ślubu ?
> A on na to otwierając jedno oko :
> "To dla mnie tak smutna rocznica, ze wolę jej nie obchodzić"
Gratulacje serdeczne z okazji tej smutnej rocznicy, Tobie życzę na następną
20-stkę pogody ducha i witalności jaką zarażasz nas również na grupach, a
mężowi nieustającego poczucia humoru :)

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2004-03-10 08:50:54

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziś moja 20 rocznica ślubu.

Gratulacje :)

> [...]
> A on na to otwierając jedno oko :
> "To dla mnie tak smutna rocznica, ze wolę jej nie obchodzić"
> ;-)

Ech, Basia, taka okazja zmarnowana... Z okazji rocznicy należy się
człowiekowi jakaś przyjemność, tak? A chłop rozespany, w pościeli - idealne
warunki... trzeba było wziąć poduszkę i raz na zawsze zlikwidować zagrożenie
kolejnymi smutnymi rocznicami ;)))

Pozdrawiam serdecznie, z naljlepszymi życzeniami
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

5. Data: 2004-03-10 09:06:33

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> skrev i meddelandet
> [...]
> okazji rocznicy ślubu ?
> A on na to otwierając jedno oko :
> "To dla mnie tak smutna rocznica, ze wolę jej nie obchodzić"

A moze chodzi mu o uplywajacy czas?
Porownanie siebie wtedy i teraz ...

Podejrzewam, ze jednak planuje jakas niespodzianke, badz cierpliwa :-)

Wszystkiego najlepszego Basiu!
magda :-)

6. Data: 2004-03-10 09:09:46

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazji rocznicy ślubu ?
> A on na to otwierając jedno oko :
> "To dla mnie tak smutna rocznica, ze wolę jej nie obchodzić"

Duuuuuuużo radości i dalszych wspólnych lat. A mężusiowi powiedz, że wg
ostatnich badań najgorsze jest pierwsze 100 lat - potem się człowiek
przyzwyczaja (czyli zostało mu jeszcze ...tylko 80 lat - a potem "z górki"
!!! ;-)))) ).

--
Sławek
www.slav.civ.pl

7. Data: 2004-03-10 09:31:09

Od: "Jacek P." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazji rocznicy ślubu ?
> A on na to otwierając jedno oko :
> "To dla mnie tak smutna rocznica, ze wolę jej nie obchodzić"

A wiesz czemu taka smutna?? Bo gdyby, tak jak planował, zabił Ciebie w dniu
ślubu, to właśnie by wychodził na wolność.
;-)))

Pozdrawiam i gratuluję
Jacek P.

8. Data: 2004-03-10 09:32:01

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazji rocznicy ślubu ?
> A on na to otwierając jedno oko :
> "To dla mnie tak smutna rocznica, ze wolę jej nie obchodzić"

Uwielbiam złośliwych, wrednych i inteligentnych facetów :) A Ty ?
(podejrzewam, że też)

pozdrawiam

Monika

9. Data: 2004-03-10 09:45:18

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" :

> Uwielbiam złośliwych, wrednych i inteligentnych facetów :) A Ty ?
> (podejrzewam, że też)

Oczywiście - tylko takich :-)
Nie zapoznałabym Ciebie z moim mężem ;-)

Pozdrowienia.

Basia

10. Data: 2004-03-10 10:36:08

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik idiom napisał:

> Uwielbiam złośliwych, wrednych i inteligentnych facetów :) A Ty ?
> (podejrzewam, że też)

No żesz co jest? Mój też taki jest :) Pomyślałm przez chwilę o
poligamii, ale my mamy dopiero 5 lat prawie za sobą. I każdą kolejną
rocznicę kwitujemy podobnymi słowami... Znajomi nic nie rozumieli na
początku i patrzeli na nas dziwnie, ale już przywykli :) Najlepszego dla
jubilatów!

--
pzdr tapta
GG:4082847