czy to zwykla panierka?

1. Data: 2001-11-20 10:18:24

Temat: czy to zwykla panierka?
Od: "MonisiaNSX" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
----------
Czy ktos z grupowiczow ma moze przepis na takie ciasto lub panierke, w
ktorym sa obtoczone kurczaczki z KFC? ( nie Mc Donald bo to fuj).
Strasznie mi to smakuje i na dodatek obiecalam ze zrobie je w domku, a teraz
jestem non stop molestowana o to ! HELP :P

Pozdrawiam MonisiaNSX

1. Data: 2001-11-20 10:22:23

Temat: Re: czy to zwykla panierka?
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MonisiaNSX <m...@i...com> wrote in message
> Witajcie
> ----------
> Czy ktos z grupowiczow ma moze przepis na takie ciasto lub panierke, w
> ktorym sa obtoczone kurczaczki z KFC?

auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Asia ;-)

1. Data: 2001-11-20 10:34:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
teraz
> jestem non stop molestowana o to ! HELP :P
Wybacz ale to pytanie jest jak:
byt i jego odkrycie.
;-)))
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2001-11-20 10:38:50

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MonisiaNSX" <m...@i...com> wrote:

> [...]
>Strasznie mi to smakuje i na dodatek obiecalam ze zrobie je w domku, a teraz
>jestem non stop molestowana o to ! HELP :P

u Nas nie ma przepisu na takie panierki. Sugerujemy pokruszone
płatki kukurydziane doprawione lekko solą albo chipsy paprykowe
pogniecione albo wiórki kokosowe. Tylko tyle w tej sprawie
możemy zrobić...

AgataW.

1. Data: 2001-11-20 11:04:08

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga MonisiuNSX, pewnie nieczęsto tu zaglądasz, więc nie wiesz, iż temat
ten jest tu bardzo źle widziany. Pozdrawaiam - Agnieszka
P.S. Poszukaj w archiwum

Użytkownik MonisiaNSX <m...@i...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9tdaii$nv4$...@s...pg.gda.pl...

1. Data: 2001-11-20 13:35:46

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyrrrrwe sie za Mechcie:

....a moze by tak rrrrrracuchy??

Castle

1. Data: 2001-11-20 13:58:32

Temat: Odp: czy to zwykla panierka?
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MonisiaNSX" <m...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
teraz
> jestem non stop molestowana o to ! HELP :P

a racuchy umiesz robic????

MechaGodzilla
wykidajlo

1. Data: 2001-11-20 14:10:54

Temat: Re: czy to zwykla panierka? aleście napadli na dziewczynę!!!
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hej!
> Dajcie spokój, rzuciłyście się i ty, Jerzy, na dziewczynę, jak kruki...
> "SZarpajmy ciało na sztuki, niechaj świeże świecą kości!" (te kości, to
> żeby nie było OT!).
> NIe bądźcie tacy. To jest moda z innych grup, z których uciekłem -
> naskakiwać na pytających po raz setny o pizzę.
> Niedługo Swięta - uśmiechem, ciepłym słowem, opłatkiem, panierką...

...a moze by tak rozpatrzyc takie wyjscie, ze - jak na przyklad na
grupie pl.sci.pcychologia - kazdemu, kto subskrybuje liste rozsylany byl
automatyczny 'okolnik'? z powitaniem, charakterystyka grupy i adresem
archiwum (plus sugestia, ze o takie to a takie rzeczy pytac nie
nalezy...)

hm?

anna

1. Data: 2001-11-20 14:18:58

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja ostatnio do bulki tartej dodalem lyzke panierki Knora - kotlety staly sie
bardzo aromatyczne i smakowe - polecam /dla mnie sama panierka knora jest za
ostra/

1. Data: 2001-11-20 15:08:57

Od: "Edede" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
[...]