I jak znosicie tłusty czwartek? :-)

1. Data: 2003-02-27 11:06:02

Temat: I jak znosicie tłusty czwartek? :-)
Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo cierpicie?
Dobrze, że z MM startuje dopiero za kilka dni. :-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

2. Data: 2003-02-27 11:17:26

Temat: Re: I jak znosicie tłusty czwartek? :-)
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo cierpicie?
> Dobrze, że z MM startuje dopiero za kilka dni. :-)

Wogole nie cierpie, bo zjadlam kilka paczkow i zyje :)
I tak wielkim sukcesem jest to ze dwa miesiace nic slodkiego nie jadlam.

Valentine

http://valentine.wezyr.net.pl

3. Data: 2003-02-27 11:59:17

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo cierpicie?
> Dobrze, że z MM startuje dopiero za kilka dni. :-)

Upieklam rano 60 szt.zjadlam 2,co bedzie dalej ,nie wiem,jutro na pewno
wroce do fazy 1.Pozdrawaim Hafsa

4. Data: 2003-02-27 12:14:53

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja bylem dzisiaj w firmie produkujacej straszne masy słodyczy - Nestle i
nic nie zjadlem.

musta twardy :-)

5. Data: 2003-02-27 13:18:12

Od: "Deuter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo cierpicie?
> Dobrze, że z MM startuje dopiero za kilka dni. :-)

Ja tez jeszcze nie wystartowalem z zadna dieta, a ze paczki jadam TYLKO w
tlusty czwartek, to planuje najesc sie na zapas (bo je uwielbiam). W pracy
wmuszono we mnie trzy sztuki (dlugo sie nie opieralem;))), no ale dzien sie
jeszcze nie skonczyl...

Pozdrawiam tlusto,
Deuter
GG 366894

6. Data: 2003-02-27 13:59:11

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja sie paczkom nie dam, hehe. Jestem twarda i zaden paczek mi nie
straszny.
pozdrawiam
Dorita
(na niewiadomo jakiej diecie;-))

7. Data: 2003-02-27 17:45:11

Od: "Eulera" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo cierpicie?
> Dobrze, że z MM startuje dopiero za kilka dni. :-)

Po 4 pączkach wcale nie cierpie!
Pozdrawiam Magdalena.

8. Data: 2003-02-27 18:32:00

Temat: Odp: I jak znosicie tłusty czwartek? :-)
Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja kupując pączki kupiłam też i sobie jednego, z myślą , że go zjem.
Ale w sumie doszłam do wniosku , że dieta ważniejsza i nie poddam się tak
łatwo. Swojego pączka oddałam i mam problem z głowy. Już wszystkie
zjedzone:-)))))))

Wow . Jak to czytam to jestem z siebie dumna. W ubiegłym roku zjadłam w
tłusty czwartek chyba z 5 pączków. Hehe , ale w sumie po 2 tygodniach na MM
wcale nie cierpię z powodu niezjedzonego pączka.

9. Data: 2003-02-28 09:36:32

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <s...@p...onet.pl> skribis:

>Bardzo cierpicie?

skadze, jeden z milsych dni w zyciu, wpieprzam paczki i co sie nawinie.
Brzuszek rosnie az milo :)

--
*************** Pozdrawiam, Leh *
Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *

Pytanie o bialko
Jaka to dieta?
Jak tam...
podwyzszony poziom cholesterolu - pytanie
badz jaka jestes