Jaka to dieta?

1. Data: 2003-02-27 09:49:32

Temat: Jaka to dieta?
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Zjadłem sobie w ciągu jednego dnia:
800 gr serka wiejskiego,
400 g kefiru
500 g śledzików marynowanych
15 jajek
150 g łososia
to wszystko w 6 posiłkach
i schudłem...

następnego dnia:
800 g wędzonych udek z qrczaka
10 jajek
400 g sera żółtego
w 5 posiłkach
i znowu schudłem...

i tak chudnę że jest mnie coraz mniej... boję się, że wkrótce zniknę...

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć www.fredry.net [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

2. Data: 2003-02-27 12:01:03

Temat: Re: Jaka to dieta?
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Zjadłem sobie w ciągu jednego dnia:
> 800 gr serka wiejskiego,
> 400 g kefiru
> 500 g śledzików marynowanych
> 15 jajek
> 150 g łososia
> to wszystko w 6 posiłkach
> i schudłem...
>
> następnego dnia:
> 800 g wędzonych udek z qrczaka
> 10 jajek
> 400 g sera żółtego
> w 5 posiłkach
> i znowu schudłem...
>
> i tak chudnę że jest mnie coraz mniej... boję się, że wkrótce zniknę...

> [...]
Mnie na pierwszy rzut oka wydaje sie,ze to dieta OPTYMALNA,ale nie znam
B:T:W Hafsa

3. Data: 2003-02-27 12:21:19

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mnie na pierwszy rzut oka wydaje sie,ze to dieta OPTYMALNA,ale nie znam
> B:T:W Hafsa

Optymalna to ok 50 g białka na dobę a tutaj jest ponad 200.
Poza tym dzień później zjadłem 400g musli, dwa litry mleka i sporo innych
węglowodanów, trochę słodyczy, chlebek, pomidorek itp. W tym dniu również
schudłem.

W kolejnych dniach powróciłem do diety podobnej do wcześniej wymienionej.

4. Data: 2003-02-27 12:47:57

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> węglowodanów, trochę słodyczy, chlebek, pomidorek itp. W tym dniu również

Wykonuje pomiary swojej wagi dosc dokladnym sprzetem i moge ci powiedziec ze
fluktuacje wagowe rzedu nawet 1,5 kg w cigu dwu dni sie zdazaja i na plus i
na minus.

Po pierwsze wystandaryzyj warunki pomiaru - godzina, jedzenie, wypruznienia
po drugie obserwuj ilosc plynów konsumowanych

czesto to co widzisz to tylko efekt innej gospodarki wodnej

ja polegam tylko na sredniej kroczacej za ostatnie 7 dni

musta

5. Data: 2003-02-27 12:56:00

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> schudłem.
>
> W kolejnych dniach powróciłem do diety podobnej do wcześniej wymienionej.

To Hiperoptymalna,albo hiperatkins.Albo zadna.Grunt ze na wadze
mniej.Pozdrowienia sle Hafsa

6. Data: 2003-02-27 13:15:39

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Zjadłem sobie w ciągu jednego dnia:
> 800 gr serka wiejskiego,
> 400 g kefiru
> 500 g śledzików marynowanych
> 15 jajek
> 150 g łososia
> to wszystko w 6 posiłkach
> i schudłem...
>
> następnego dnia:
> 800 g wędzonych udek z qrczaka
> 10 jajek
> 400 g sera żółtego
> w 5 posiłkach
> i znowu schudłem...

1 dzień
B 326 g ; T 232 g ; W 27 g ; kcal 3504

Proporcje B:T:W 1:0,71:0,08 (czyli Kwaśniewski i DO to to nie jest)
Ilość kcal z poszczególnych składników B 37,3% ; T 59,7 % ; W 3,1 %
(wszystko wskazuje na to, że jesteś na diecie Atkinsa)

2 dzień
B 299 g ; T 186 g ; W 5 g ; kcal 2890

Proporcje B:T:W 1:0,0,62:0,02 - jak wyżej
Ilość kcal z poszczególnych składników B 41,4% ; T 57,9 % ; W 0,7 % -
jak wyżej

UWAGA !! Wszystko trochę przybliżone bo nie wiem jaki był kefir
(przyjąłem 1,5 %), nie wiem jaki serek wiejski, jaki żółty, czy udka
ze skórą itd.

--
brow(J)arek pozdrawia

7. Data: 2003-02-27 13:52:04

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ilość kcal z poszczególnych składników B 37,3% ; T 59,7 % ; W 3,1 %
> (wszystko wskazuje na to, że jesteś na diecie Atkinsa)

Ciepło
Nie wiem na jakiej diecie jestem faktycznie, ale w zamierzeniu ma to być
dieta ketogeniczna. Po 4-7 dniach robię jeden dzień przerwy i wtedy jem
sporo węglowodanów.

Co do sposobu pomiaru wagi jaki sugeruje Musta, to dokładnie tak robię i
średnia się obniża. Zawsze się ważę rano na czczo i średnio codziennie jest
o kilkaset gram mniej

Tempo odchudzania jest naprawdę ekspresowe. Jeszcze tydzień i robię przerwę
na parę tygodni. Wszystko przez to, że przez półtora tygodnia będąc we
Włoszech próbowałem różne miejscowe smakołyki. Mają bardzo niezdrowy zwyczaj
jedzenia najbardziej obfitego posiłku właśnie wieczorem. W rezultacie 4,5 kg
więcej po 10 dniach i konieczność użycia spodni większych o parę numerów.
:-)

8. Data: 2003-03-01 11:42:20

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

Oczywiście, że nie jest, ani w proporcjach ani w ilościach.

> Ciepło
> Nie wiem na jakiej diecie jestem faktycznie, ale w zamierzeniu ma to być
> dieta ketogeniczna. Po 4-7 dniach robię jeden dzień przerwy i wtedy jem
> sporo węglowodanów.

Tzw. ładowanie.
Zapewne ma to coś wspólnego ze stosowaną dietą ketogeniczną kulturystów
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=30166 , prawda?
Trzeba jednak sporo cierpliwości w czytaniu, bo jest już 121 stron, żeby się
dowiedzieć,
jak oni to robią, że chudną, ale nie powiem, warte przeczytania...

> [...]
kg
> więcej po 10 dniach i konieczność użycia spodni większych o parę numerów.

Widzę, że nauka nie idzie w las...;)
miałeś więc we Włoszech okazję przekonać się, od czego się tyje.
I co? warto było zjeść tyle pizzy i makaronów?

A przy okazji ciekawostka prasowa:
http://www2.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1340057.html?
v=0
- komentarze pod artykułem też są warte przczytania.

Pozdrawiam
Krystyna

9. Data: 2003-03-01 14:19:09

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b3q6g1$2sk$1@news.onet.pl...
> miałeś więc we Włoszech okazję przekonać się, od czego się tyje.

Oczywiście, że od nadmiaru kalorii.
Twierdzenie, że "to nie od kalorii się tyje tylko od węglowodanów" jest
równie nieprawdziwe jak "to nie od kalorii się tyje tylko od picia wody".
Jeszcze się nie zdarzyło aby osoba nie przyjmująca wody przytyła, prawda?

> I co? warto było zjeść tyle pizzy i makaronów?

Warto było. Włoska kuchnia jest naprawdę świetna i już je zrzuciłem. Bez
wyrzeczeń, bez problemu. To naprawdę bardzo łatwe. Gdybym chciał, to mógłbym
schudnąć jeszcze z 10 ale nie o to mi chodzi.
\

Nie dostrzegasz bardzo ważnej rzeczy. Dieta ketogeniczna jak i optymalna nie
są dietami, które można stosować ciągle bez utraty zdrowia.

10. Data: 2003-03-01 16:18:39

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:b3q6g1$2sk$1@news.onet.pl...
>
> Oczywiście, że od nadmiaru kalorii.

??? To jak to? Zacząłeś jeść 3504 kcal i jednocześnie zacząłeś chudnąć.
Nie widzisz tu sprzeczności? Acha, pewnie wcześniej jadłeś koło 5000 kcal...
;)

> [...]
> Jeszcze się nie zdarzyło aby osoba nie przyjmująca wody przytyła, prawda?

> Warto było. Włoska kuchnia jest naprawdę świetna

Skoro taka świetna, to po co ją rzucać?

i już je zrzuciłem. Bez
> wyrzeczeń, bez problemu. To naprawdę bardzo łatwe. Gdybym chciał, to
mógłbym
> schudnąć jeszcze z 10 ale nie o to mi chodzi.

Jaasne... ;)
Tylko te agrafki... ;)

> Nie dostrzegasz bardzo ważnej rzeczy. Dieta ketogeniczna jak i optymalna
nie
> są dietami, które można stosować ciągle bez utraty zdrowia.

Nie porównuj jednej z drugą. To są dwie różne diety. Ketogeniczna
rzeczywiście może być szkodliwa, ale optymalna - jak najbardziej pomaga
zdrowie odzyskać, im dłużej trwa tym lepsze są efekty. Nie rzuca się czegoś,
co jest dobre i się sprawdza.

Nie martw się, na dalszą dykusję nie mam ani czasu, ani ochoty, nie będę Ci
więc przeszkadzać w poszukiwaniach najlepszej diety.

Krystyna

Jak tam...
podwyzszony poziom cholesterolu - pytanie
badz jaka jestes
dietetyk
Piwo a MM