I jeszcze o stringach

1. Data: 2004-10-14 16:40:40

Temat: I jeszcze o stringach
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Odkad sie pojawily pomysly na te szydelkowe i frywolitkowe pytalam juz
nie raz ale nigdy nie wprost w oddzielnym poscie, stad chyba nie
dostalam odpowiedzi (albo ja przegapilam).
Chodzi mi o gumke, albo cos, co robi sie w pasie celem utrzymania
stringow we wlasciwym miejscu. Oczywiscie wiazanie na sznurki, jak przy
bikini nie wchodzi tu w gre.
Napewno nie jedna z Was robila juz powiedzcie wiec, na co trzeba zwrocic
uwage przy wykonaniu, z czego najlepiej itp.

Tymczasem znikam w archiwum w pozzukiwaniu inspiracji ;)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-10-14 16:50:04

Temat: Re: I jeszcze o stringach
Od: "Ula Gluszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie wiazanie na sznurki, jak przy
> bikini nie wchodzi tu w gre.
> Napewno nie jedna z Was robila juz powiedzcie wiec, na co trzeba zwrocic
> uwage przy wykonaniu, z czego najlepiej itp.

Kolezanka wrabiala okragla gumeczke. Przed zakonczeniem jeszcze ja mocnie
sciagnela i bylo dobrze.

--
Pozdrawiam Ula Wroclaw

1. Data: 2004-10-14 17:19:21

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Gluszek napisał:

> Kolezanka wrabiala okragla gumeczke. Przed zakonczeniem jeszcze ja mocnie
> sciagnela i bylo dobrze.

Tak myslalam, o tej tradycyjnej 'kapeluszowej'.. Ale powiedz mi
jeszcze... robi sie taki obwod stringow, aby przeciagnac przez biodra,
tak ? Czy to po sciagnieciu na talie nie za bardzo sie marszczy ?

Asia

1. Data: 2004-10-14 17:54:29

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a propos inspiracji
mnie ostatnio urzekly te gatki.....
http://www.koronka.pl/query.php?category=1
rozowe, pelne , sa cudne....
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-14 18:00:47

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a&e napisał:

> a propos inspiracji
> mnie ostatnio urzekly te gatki.....
> http://www.koronka.pl/query.php?category=1
> rozowe, pelne , sa cudne....

oj.... sa faktycznie super !
a gdzie gora do tego ???

a moze podpowiedz do jakis schemacikow ???

:)))
Asia

1. Data: 2004-10-14 18:06:09

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> a propos inspiracji
> mnie ostatnio urzekly te gatki.....
> http://www.koronka.pl/query.php?category=1
> rozowe, pelne , sa cudne....
> pozdrawiam

a mnie się podoba "sen Rydzyka"
hihih

dodo

1. Data: 2004-10-14 18:38:42

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

podpowiedzi do schemacikow nie ma, ale po gwiazdce zamierzam sie nad tymi
cudnosciami zadumac z szydelkiem w reku, jak wymysle, schemacik poczynie....
blogoslawiony fotograf co takie wyrazne fotki poczynia, hihihihii

acha, polecam kliknac na "opis rozszerzony"
i tyl tego bostwa obejrzec....

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

ps1. Aska, toz to proste jak drut, te elementy....
jak Ci zalezy czytaj z fotki, jak mozesz poczekac to cierpliwie czekaj
jak nie umiesz z fotki i nie chcesz czekac to badz napastliwa, i mnie zmus
to rozpracuje :)))))))))))))
straszny len mnie opasal.........

ps2. biustonosze tez sa, dwie sztuki

1. Data: 2004-10-14 18:53:11

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a&e napisał:

> ps1. Aska, toz to proste jak drut, te elementy....
A nie twierdze, ze jest inaczej :D

> jak Ci zalezy czytaj z fotki, jak mozesz poczekac to cierpliwie czekaj
> jak nie umiesz z fotki i nie chcesz czekac to badz napastliwa, i mnie
> zmus to rozpracuje :)))))))))))))
> straszny len mnie opasal.........
Lenia znam... ale swojego :)))
Moge Cie molestowac, jak chcesz :-P Z fotki dam sobie rade, z
wymysleniem wzorka tez raczej nie bedzie problemu...
Pytam tylko o szczegoly nie dlubania samych majtek, co wlasnie
wszelakich gumek itp, bo to jednak material nieelastyczny, a trzeba go
wciagac i zciagac :)))

> ps2. biustonosze tez sa, dwie sztuki
Tak, ale cienkie jakies, nie ?

Mnie znowu wziela chec na robienie, ale nie wiem, czyu sie wezme.
Lenistwo, to raz, ale... jakos mam obiekcje, co do siebie w takim
wydaniu :)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-10-14 19:16:40

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "JotHa" <j...@a...net> napisal w wiadomosci
> [...]
> Chodzi mi o gumke, albo cos, co robi sie w pasie celem utrzymania
> stringow we wlasciwym miejscu. Oczywiscie wiazanie na sznurki, jak przy

Wciagnac mozna nitke gumowa lub z boków doszyc szerokie gumeczki albo od
spodu wszywalam gumke ozdobna Te które to nosily twierdzily ze sa wygodne
:)No i zdecydowanie lepiej sie nosi jak wszyta jest jakas bawelniana tkanina
w kroku.
http://www.album.com.pl/album.php?id=6397
Iza

1. Data: 2004-10-14 19:32:28

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> :)No i zdecydowanie lepiej sie nosi jak wszyta jest jakas bawelniana tkanina
> w kroku.
Oj tak, tak o tym tez pomyslalam, dzieki.

> http://www.album.com.pl/album.php?id=6397
A tu naprawde powala mnei ten bialy komplet ! Fajny pomysl z tym
nalozeneim koronki na gladki staniczek. duuuzo lepszy niz te staniki, co
sa w Koronce - oczywiscie to moje zdanie ;-)))

Pozdrawiam
Asia

xxx szukam
Paczka z delikatnymi rzeczami