I jeszcze raz Wesołego Alleluja!

21. Data: 2010-04-07 01:51:57

Temat: Re: I jeszcze raz Wesołego Alleluja!
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> A co mam jak Eduś mnie wysłać XL do otchłani piekielnych kf-a, a potem
> zapamiętale o niej w każdym swoim poście pisać ? ;)

a musialabys to robic? jak Edus?

i.

22. Data: 2010-04-07 20:21:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> a musialabys to robic? jak Edus?

Nie musiałabyś. Nie lubię kf-a używać.

--

Paulinka

23. Data: 2010-04-07 21:58:59

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> Nie musiałabyś. Nie lubię kf-a używać.

dlatego narcyz 3 kwitnie.

i.

24. Data: 2010-04-07 21:59:34

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2010-04-07 22:00:15

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> dlatego narcyz 3 kwitnie.

Dzisiaj rozdała tyle plonków, że niebawem lekko powiędnie.

--

Paulinka

26. Data: 2010-04-07 22:08:44

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> Dzisiaj rozdała tyle plonków, że niebawem lekko powiędnie.

z obserwacji moge powiedziec, ze jesli Tobie nie da, to nic jej nie bedzie.
Turgor bedzie miala dosc widoczny :)

i.
sorki za podwojne/trojne posty. Nie moge sie polaczyc z gazeta, a jak sie
lacze to idzie na calosc :)

27. Data: 2010-04-07 22:09:48

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2010-04-07 22:10:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> potem

> z obserwacji moge powiedziec, ze jesli Tobie nie da, to nic jej nie bedzie.
> Turgor bedzie miala dosc widoczny :)

Ja też dostałam jako dojrzała, zgryźliwa baba.

--

Paulinka

29. Data: 2010-04-07 22:20:56

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> Ja też dostałam jako dojrzała, zgryźliwa baba.

ooo, to zmienia postac rzeczy :)

i.

30. Data: 2010-04-08 07:17:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Ja też dostałam jako dojrzała, zgryźliwa baba.

I nie należy się dziwić. Wiosna na świecie. Natura wybuchnęła mnóstwem
p(l)ąków.

Qra, to idzie młodość, młodość i śpiewa

Czy częste nocne koszmary to zaburzenie psychiczne?
Paniom pogubionym
Chrystus Zmartwychwstał!!!
Jaja większe od mózgu [było: Nasza seksualność.]
Jestem w szoku, przyczyny pedofili.