I jeszcze raz Wesołego Alleluja!

1. Data: 2010-04-04 15:39:32

Temat: I jeszcze raz Wesołego Alleluja!
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

I wiem, gdy łzę swoją trzymam
jak złoty kamyk z procy -
zrozumie mnie mały Baranek
z najcichszej Wielkiej Nocy.

Pyszczek położy na ręku -
sumienia wywróci podszewkę -
serca mego ocali
czerwoną chorągiewkę"

ks.Jan Twardowski--serdecznie pozdrawiam wszystkich tu piszącychmodląc się,
aby każdy z nas miał korzyść z Łaski ZmartwychwstaniaChiron, świąteczny

2. Data: 2010-04-04 17:09:58

Temat: Re: I jeszcze raz Wesołego Alleluja!
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
>
> Żeby choć Matka Boska
> przez chmur zabite wciąż deski -
> uśmiech mi Swój zesłała
> jak ptaszka we mgle niebieskiej.
>
> I wiem, gdy łzę swoją trzymam
> jak złoty kamyk z procy -
> zrozumie mnie mały Baranek
> z najcichszej Wielkiej Nocy.
>
> Pyszczek położy na ręku -
> sumienia wywróci podszewkę -
> serca mego ocali
> czerwoną chorągiewkę"
>
> ks.Jan Twardowski--serdecznie pozdrawiam wszystkich tu piszącychmodląc
> się, aby każdy z nas miał korzyść z Łaski ZmartwychwstaniaChiron,

Czyżby ten wiersz miał kogoś podnieść na duchu, czy wręcz przeciwnie?

To najdziwniejsze święta w moim życiu.

Ewa

3. Data: 2010-04-04 17:13:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czyżby ten wiersz miał kogoś podnieść na duchu, czy wręcz przeciwnie?

Może chodzi o tytuł wątku i np taki post w tym wątku :

'(...)Porównując się w ten sposób z Chrystusem wypadasz niestety jak
g...o, które
przylepione do okrętu mówi "płyniemy!".'

> To najdziwniejsze święta w moim życiu.

Prywatnie, czy na grupie?

--

Paulinka

4. Data: 2010-04-04 17:15:17

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Może chodzi o tytuł wątku i np taki post w tym wątku :
>
> '(...)Porównując się w ten sposób z Chrystusem wypadasz niestety jak
> g...o, które
> przylepione do okrętu mówi "płyniemy!".'

Chyba tak to należy rozumieć. :(

> Prywatnie, czy na grupie?

Prywatnie.

Ewa

5. Data: 2010-04-04 17:32:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Chyba tak to należy rozumieć. :(

> Prywatnie.
>
> Ewa

Dziwne- zawsze są dziwne. Tylko czy dobre? Życzę Ci, aby były wspaniałe
dla Ciebie

Alleluja!

Chiron

6. Data: 2010-04-05 10:05:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <m...@o...eu> wrote in message news:hpahei$jhb$1@news.onet.pl...

> Chyba tak to należy rozumieć. :(

> Prywatnie.
>
> Ewa

Pociesz się:
http://www.youtube.com/watch?v=9kVS2CLlEo8&feature=r
elated

7. Data: 2010-04-05 18:45:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idiota, który ani nie przeczytał Biblii, ani nie przymyślał tego co zawiera
- pier*nął w "duchu chrześcijańskim".
Co za nędza.

--
CB

8. Data: 2010-04-05 19:49:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Apr 2010 20:45:13 +0200, cbnet napisał(a):

> Idiota, który ani nie przeczytał Biblii, ani nie przymyślał tego co zawiera
> - pier*nął w "duchu chrześcijańskim".
> Co za nędza.

Napisał ten, co "przeczytał" i "przemyślał" :-D.

9. Data: 2010-04-05 21:14:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Idiota, który ani nie przeczytał Biblii, ani nie przymyślał tego co
> zawiera
> - pier*nął w "duchu chrześcijańskim".
> Co za nędza.
Świątecznie odplonkowałem wszystkich, jednak nie potrafię (a właściwie
bardziej to nie chcę) potykać się tu z kimkolwiek, ani czymkolwiek-
narcystyczną pychą zaś w szczególności. To, że nie potrafisz zrozumieć
symboliki Zmartwychwstania (możesz nawet nie wierzyć- to bez różnicy) nie
oznacza przecież, że ten symbol do Ciebie nie przemawia. IMO- masz zbyt
narystyczną osobowość, aby chociaż spróbować tę mowę usłyszeć. Kiedyś
określiłem Twoją działalność tutaj jako "słup ogłoszeniowy"- na co chyba
najżywiej zareagował narcyz nr 2 tej grupy, którego tak bardzo tępisz. To
wiele wyjaśnia.
Serdecznie Cię pozdrawiając- na powrót dodaję do filtra

Chiron

10. Data: 2010-04-05 21:17:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> Kiedyś określiłem Twoją działalność tutaj jako "słup ogłoszeniowy"- na
> co chyba najżywiej zareagował narcyz nr 2 tej grupy, którego tak bardzo

A narcyz nr 3 kwitnie bez konsekwencji.

--

Paulinka

Czy częste nocne koszmary to zaburzenie psychiczne?
Paniom pogubionym
Chrystus Zmartwychwstał!!!
Jaja większe od mózgu [było: Nasza seksualność.]
Jestem w szoku, przyczyny pedofili.