Re: I love prymityw

1. Data: 2003-02-20 15:08:22

Temat: Re: I love prymityw
Od: "Perlowy" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz dla mnie to żaden problem... ponieważ uważam, że każdą krytykę i
> każdą opinie można przedstawić śmiesznie nie robiąc z siebie chama.
Problem
> to ma raczej K.W. bo jak widzisz opinie sa podzielone. Dla jednych stał
się
> chamem dla innych idolem.

A Kuba Wojewodzki uwaza eufemizmy za zbędnę i ja się z tym zgadzam. Jestem
gitarzystą, często gram koncerty w związku z czym bywam przez innych
oceniany. Gdy słysze opinie typu: "wiesz bardzo fajnie, naprawde super
wprawdzie ciut ci gitara nie stroila ale napewno nikt nie zauwazyl to mnie
skreca". Naprawde cenie ludzi ktorzy potrafia powiedziec mi prawde jesli
nawalilem. Ja wtedy moge odpowiedziec moim poczuciem humoru, wyciagnac
wnioski z krytyki i wszystko jest jasne. Chamstwo upraszcza mi życie ;-)
Dlatego dla Qby jestem na tak. A kontrowersje wookol jego osoby tylko mu
pomagaja....

Pozdr.
Art.

1. Data: 2003-02-22 06:23:27

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perlowy" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oceniany. Gdy słysze opinie typu: "wiesz bardzo fajnie, naprawde super
> wprawdzie ciut ci gitara nie stroila ale napewno nikt nie zauwazyl to mnie

Zgadzam sie z Toba, kiedy daje do przeczytania komus moj wiersz i slysze:
"no ladny ten wierszyk"...
heh...;-)
Pewnie, ze chcialabym uslyszec "coz za wspaniala poezja"....ale nie ma tak
dobrze.
Jeden z moich wierszy zostal skrytykowany na konkursie
tutaj link dla zainteresowanych :-)
http://www.seriale.pl/forum/forum/viewtopic.php?t=16
43

Niemniej taka wlasnie opinia (choc zabolala) jest najlepsza opinia, bowiem
opinia _pouczajaca_

Pozdr.
Ula
www.ulast.prv.pl

Malec
Re: Czy to nietolerancja?
Re: Czy to nietolerancja?
Re: Czy to nietolerancja?
Re: Antywojenna imprezka - Total Masal Party