I odszedł...w chwale :)

1. Data: 2000-07-18 16:14:40

Temat: I odszedł...w chwale :)
Od: "Paweł P" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie mówiłem, że odejdzie i jeszcze zostanie bohaterem :0

Co prawda się pomylił, ale się "pięknie" przyznał :)

Niesamowite!!!!!

Pozdrawiam

Paweł P

1. Data: 2000-07-18 18:51:30

Temat: Re: I odszedł...w chwale :)
Od: "Krzysztof Wieczór" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł P napisał(a) w wiadomości: ...
>A nie mówiłem, że odejdzie i jeszcze zostanie bohaterem :0

A widziałeś kiedyś, aby na pogrzebie mówili o nieboszczyku, że był ... i
na dodatek bijał żonę !!

>Co prawda się pomylił, ale się "pięknie" przyznał :)

I jest nowa wykładnia: -"Mylić się jest rzeczą ludzką" - [ premier Jerzy
Buzek ]. To trzeba zapamiętać !!!!
Nawet jeśli się ktoś pomylił o 800 baniek !
Wtedy mówi się przepraszam i wszystko jest O.K.

K.

1. Data: 2000-07-19 10:09:58

Od: Jacek Pietraszek <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Wieczór" <w...@g...pl> napisal:
> I jest nowa wykładnia: -"Mylić się jest rzeczą ludzką" - [ premier Jerzy
> Buzek ]. To trzeba zapamiętać !!!!
> Nawet jeśli się ktoś pomylił o 800 baniek !
> Wtedy mówi się przepraszam i wszystko jest O.K.

A jak sie pomylisz o 80 zl to masz kontrole skarbowa
lub NIK... lub i jedno, i drugie.

Jacek Pietraszek

1. Data: 2000-07-31 09:48:48

Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedna z nauczycielek pomyliła się przy wypełnianiu PIT-u w numerze NIP - i
mało nie poszła siedzieć.
Ach, nie to jak być ministrem! Spieprzysz dokładnie wszystko, czego
sietkniesz, to jeszcze publicznie pochwalą.
AZ.

1. Data: 2000-07-31 19:18:15

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Nauczyciel" <s...@e...net.pl> writes:

> [...]
> Ach, nie to jak być ministrem! Spieprzysz dokładnie wszystko, czego
> sietkniesz, to jeszcze publicznie pochwalą.

A mnie wlasnie przyszla do glowy taka rzecz: jako ze to nauczyciele sa
poszkodowani najbardziej na jego pomylce, dlaczegoby nie wytoczyc mu
procesu z powodztwa cywilnego?

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-31 19:57:33

Temat: Odp: I odszedł...w chwale :)
Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@p...ninka.net...

> A mnie wlasnie przyszla do glowy taka rzecz: jako ze to nauczyciele sa
> poszkodowani najbardziej na jego pomylce, dlaczegoby nie wytoczyc mu
> procesu z powodztwa cywilnego?

Wg słów samego pana byłego, na tej jego pomyłce najwięcej zyskają właśnie
nauczyciele, bo dostaną więcej niż to było planowane, więc zamiast marudzić
powinni być zadowoleni jak najbardziej :)))

Roman

Podrecznik dla gimnazjum z Macintoshami
System edukacyjny w Ameryce?
Pyt. o egz. FIRST CERTIFICATE
Ekspert z listy MEN
SZTUKA (muzyka+plastyka) czyli edukacyjne 2 w 1...