I po Świętach - Bogu niech będą dzięki!

1. Data: 2005-03-28 16:40:39

Temat: I po Świętach - Bogu niech będą dzięki!
Od: "jacek" <j...@s...xp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wreszcie po Świętach. Minęły dwa dni obżarstwa i przymusu siedzenia przy
stole - co niektórzy nazywają tu to "naszą wspaniałą tradycją". Matce się w
tym roku nic nie udało, ani mięsa, ani ciasta. I wszyscy jedli niczym hot
dogi z budki na dworcu, przy tym chwaląc wniebogłosy, "jakie to smakowite
jedzonko Mamusia zrobiła". Ojciec kupił tanią wódkę od ruskich (mamy
nadzieję, że nie oślepniemy). Dobrze, że jutro już sklepy otwarte, to się
kupi serka Bielucha i wreszcie poświętuje. U szwagierki towarzystwo rzuciło
się na jedzenie i najbardziej chwaliło cycki murzynki.
Alleluja! Alleluja!
jacek

1. Data: 2005-03-28 16:50:27

Temat: Re: I po Świętach - Bogu niech będą dzięki!
Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

jacek wrote:
> [...]
> kupi serka Bielucha i wreszcie poświętuje. U szwagierki towarzystwo rzuciło
> się na jedzenie i najbardziej chwaliło cycki murzynki.

a to nie byłeś ty, który zarzekał się, że nie będzie obżarstwa? U mnie
niczego takiego nie było. Wczoraj na śniadanie jajka faszerowane, różne
sery (Sbrinz, Appenzeller, Gouda), salami i parę różnych dżemów. Na
obiadokolację piccata z indyka ze spaghetti i sosem
pomidorowo-kaparowym. Dzisiaj na śniadanie to samo, tylko bez jaj. Teraz
była kawa z ciastem brzoskwiniowym i makowcem. Kolacji chyba nie będzie,
bo nikt głodny nie jest, ale obżarstwa nie było. Więc żreć nie trzeba, a
jak ktoś żarł, to z własnej woli.

Waldek

1. Data: 2005-03-28 16:50:43

Temat: Re: Całkiem OT
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacek" <j...@s...xp.pl> wrote in message

U szwagierki towarzystwo rzuciło
> się na jedzenie

Zaintrygowałeś mnie. Dla faceta "szwagierka" to jest kto? Podpowiedz, bo
zupełnie zgłupiałam.
Anka

1. Data: 2005-03-28 16:54:17

Od: "jacek" <j...@s...xp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> U szwagierki towarzystwo rzuciło
>
> Zaintrygowałeś mnie. Dla faceta "szwagierka" to jest kto? Podpowiedz, bo

siostra żony
jacek

1. Data: 2005-03-28 17:03:13

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek napisał:

> [...]
> kupi serka Bielucha i wreszcie poświętuje. U szwagierki towarzystwo rzuciło
> się na jedzenie i najbardziej chwaliło cycki murzynki.

Zdecydowanie przesadziłeś w siermiężnosci opisu domniemanych świąt.

Wytwory,jakie jeszcze mi zostały (nugaty, mazurek migdałowy, sernik
wiedeński) rozdystrybuowałam między tych, z którymi zrobilismy solidną
wycieczkę rowerową do lasu pełnego przebiśniegów i ptaków śpiewających.
Wiosna przyszła :)
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-03-28 17:07:37

Od: "jacek" <j...@s...xp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Zdecydowanie przesadziłeś w siermiężnosci opisu domniemanych świąt.

A co ja na to poradzę, jak to w tym roku tak wyglądało. Nic się nie udało.
Pardon udała mi się rzeżucha, choć jeszcze w Wielką Sobotę wygladało na to,
że będzie jak głowa staruszki. I udała mi się galareta z nóżek. Dzięki temu
jakoś przeżyłem.

> [...]
> wiedeński) rozdystrybuowałam między tych, z którymi zrobilismy solidną
> wycieczkę rowerową do lasu pełnego przebiśniegów i ptaków śpiewających.
O rozdawnictwie tego co zostaje pisałem przed Świętami.
A wiosna rzeczywiście dopisała - dziś był ciepły i przyjemny dzień.
Pozdrawiam
jacek

1. Data: 2005-03-28 17:18:05

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> siostra żony

No jasne:). Dzięki.
Anka

1. Data: 2005-03-28 17:19:09

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@s...xp.pl>
> No wreszcie po Świętach. [...] Dobrze, że jutro już sklepy otwarte, to
się
> kupi serka Bielucha i wreszcie poświętuje. [...]

Dzudzu, jak chcesz to mów śmiało, zrobię specjalnie dla ciebie do
nocnika i zostawię, towar jak z delikatesów, "świeży i pachnący".
Pozdrawiam, Jerzy
---
Samo życie wymyśla najlepsze gagi.

1. Data: 2005-03-28 17:20:39

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek napisał:

> O rozdawnictwie tego co zostaje pisałem przed Świętami.

Aż sprawdziłam.
Pisałeś, że obdarowani wyrzucą to, co dostaną. Moi obdarowani zajadali,
jak zwykle, z wielką ochotą. Jedynie małe, spadające okruszki trafiały
się dla mrówek czy innych ptaszków.
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-03-28 17:24:23

Od: "jacek" <j...@s...xp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:d29ee0> > O rozdawnictwie tego co zostaje pisałem przed Świętami.

> Aż sprawdziłam.
> Pisałeś, że obdarowani wyrzucą to, co dostaną. Moi obdarowani zajadali,
> jak zwykle, z wielką ochotą. Jedynie małe, spadające okruszki trafiały
> się dla mrówek czy innych ptaszków.
Widocznie smakowitości zrobiłaś. :-))
jacek

masa kaimakowa