I ty mozesz brac udzial w miedzynarodowym programie poszukiwania leku na raka National Foundation for Cancer Research

11. Data: 2001-04-06 12:33:22

Temat: Re: I ty mozesz brac udzial w miedzynarodowym programie poszukiwania leku na raka National Foundation for Cancer Research
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Nie slyszalem o tym leku. Czy mozesz podac jakies namiary na zrodla? Jezeli
> jest tak jak piszesz bylby to duzy krok w leczeniu nowotworow typu MEN,

w Polsce badano kompleksy transtyretyny - nie wiem czy ma to zwiazek
z tymi lekami

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

12. Data: 2001-04-06 13:10:07

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroslaw Kwasniewski wrote:

> [...]
> jest tak jak piszesz bylby to duzy krok w leczeniu nowotworow typu MEN,
> gruczolakow nadnerczy i innych pochodzacych od RET.

Nie, to nie na RET. To na abl, a dokładnie na fuzje abl z bcr w niektórych
białaczkach (to nie moja działka, ale zdaje się, że ta fuzja powstaje w
przypadku translokacji dającej chromosom Filadelfia, a ten chromosom to taki
kamień milowy w genetyce nowotworów). Wpisz te symbole do Medline (CGP57148B OR
STI571), a dostaniesz 20 publikacji, w tym parę komentarzy.

Leszek

13. Data: 2001-04-06 13:20:20

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli program koordynuje Uniwersytet w Oxfordzie, to przypuszczam, ze
> chyba sens w tym jest. Uczestnicy komputerow domowych oczywiscie tylko
> udostepnialiby swoje moce obliczeniowe dla programu koordynowanego
> w Oxfordzie - uczestnictwo wiec bierne ale moze warto!

ale ty mowisz o kolejnym lokalnym projekcie.
Ale bardziej niz projekt interesuje mnie sytuacja wokol.

Udostepniasz w koncu peceta, wraz ze wszystkimi tajemnicami, poczta
elektronicza, haslami itd.
Ladujesz jakis program, ktory nie wiadomo co robi, a firmowany jest jako
sponsorowany przez Filantropa Intela.

Nie znam Intela od strony Filantropii i zawsze za procki musialem drozej
placic niz za AMD.

A co bedzie gdy ten problem ma wady, dziury i uszkodzi pliki, naruszy
bezpieczenstwo danych osobowych ?
Szczegolnie ze sie komunikuje samodzielnie na zewnatrz i co wysyla wie
tylko jego autor.

Zatem takie projekty, programy powinny byc udostepniane co najmniej z
kodem zrodlowym, aby zweryfikowac ich wiarygodnosc, ze nie sa trojanami.

A poza tym, gdy sie skonczy sie projekt, to wielka kase zrobi firma
farmaceutyczna.
I skoro ona ma zrobic wielka kase, to niech chodziac uczestnicy maja
odliczony od podatku swoj udzial za dokonanie darowizny na rzecz
projektu, czy firmy farmaceutycznej.

Niech to bedzie odliczenie 100 zl czy 500 zl, ale w komercyjnym swiecie
trudno sponsorowac firmy farmaceutyczne i nic za to nie dostawac.

Po za tym czemu jedna firma farmaceutyczna ma byc sponsorowana przez
100.000 pecetow, a inna nie.
Gdzie zasady uczciwej konkurencji ?

Dariusz

14. Data: 2001-04-06 13:24:16

Od: "Miroslaw Kwasniewski" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli

> Nie, to nie na RET. To na abl, a dokładnie na fuzje abl z bcr w niektórych
> białaczkach

OK, wiec juz wiem dlaczego nie slyszalem o tym leku - zmylila mnie tylko
informacja o kinazie tyrozynowej. Zreszta od pewnego czasu w ogole nie
zajmuje sie juz RETem.

Mirek

15. Data: 2001-04-06 13:37:23

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie zasady uczciwej konkurencji ?
Tutaj odpowiedz w sprawie Intela z Bloomberga:

ntel Faces EU Antitrust Probe of Marketing Practices
(Update5)
By Molly Schuetz

Brussels, April 6 (Bloomberg) -- Intel Corp., the
biggest computer-chip maker,
faces a European antitrust investigation into
complaints that its marketing
practices discriminate against rivals, the European
Commission said.
___________________
Intel shares have fallen 61 percent in the past 12 months,

---------

The Intel investigation comes after the U.S. Federal
Trade Commission closed a
three-year case against the company last September.
The FTC began in 1997
investigating whether Intel leveraged its dominance
in the market for computer
chips to control markets for other components of
personal computers.

Among other practices, the FTC investigated whether
Intel withheld access to its
chip technology to prevent rivals from producing
compatible products. The FTC
didn't say why it dropped the case.

16. Data: 2001-04-06 14:14:29

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do pytan: Intel oglasza na swojej stronie, ze program pracuje tylko
> jako wygaszacz ekranu, tymczasem task manager podaje, ze procesor jest
> wykorzystywany w 100% ciagle. Nie ma to zadnego wplywu na prace
> innych programow (przynajmniej nie zauwazylem), ale "nieladnie" tak
> oszukiwac :^).

Cenzor usenetu mi wycial poprzedni post,
ale tutaj jest uzyteczny link:

Intel Under Investigation by EU Regulators for
Anti-Competitive Practices

http://quote.bloomberg.com/fgcgi.cgi?ptitle=Top%20Fi
nancial%20News&s1=blk&tp=ad_topright_topfin&refer=to
pfin&T=markets_bfgcgi_content99.ht&s2=blk&bt=ad_posi
tion1_topfin&middle=ad_frame2_topfin&s=AOs3OARY9SW50
ZWwg

Jezeli cenzor usenetu ponownie mi skasuje ten post,
to wysle kopie listu do Komisji Unii Europejskiej, ze lokalna cenzura
wspiera praktyki monopolistyczne.

Przeciez to czasu wyjasnienia roli kazdej ze stron w projekcie
download programu jest ryzykowny i wymaga uzyskania opisu programu wraz
z kodem zrodlowym, abym dokladnie wiedzial co program robi.

Do Cenzora:
Nie kasuj tego postu, bo kopie i tak wysylam do Komisji UE.

Dariusz

Marvelon
_WinSat 1.5_
Strix, czy mozna stosowac lek bez wskazan lekarskich???
Aspat, Alat - przekroczone normy
powiększone żrenice - alergia??? długie:-((