ID.entyfikacja - robactwo

1. Data: 2005-11-28 14:19:38

Temat: ID.entyfikacja - robactwo
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy to paskudztwo moze szkodzic mojej roslinie? Cosik mi nieco oklapla i
na jednej z odnozek udalo mi sie wlasnie takie cos wylowic:
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/robaczyfka/my_photo
(zdjecie pt. "paskuda" - trzeba isc za strzalka i to oslizle, bezowe
cos, to wlasnie ten szkodnik)

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2005-11-28 14:53:12

Temat: Re: ID.entyfikacja - robactwo
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> wrote in message

> (zdjecie pt. "paskuda" - trzeba isc za strzalka i to oslizle, bezowe
> cos, to wlasnie ten szkodnik)

Nie wiem, gdzie Ty to widzisz na tym zdjeciu?? ;)
Specjalnie dwa razy zdjecie obejrzalem i widac jedynie kawalek lezacego
wilczomlecza.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2005-11-28 16:48:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:dmf5k4$12o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> wrote in message

> Nie wiem, gdzie Ty to widzisz na tym zdjeciu?? ;)
> Specjalnie dwa razy zdjecie obejrzalem i widac jedynie kawalek lezacego
> wilczomlecza.

Może to o ten biały kłaczek chodzi? ja też prawie monitor przebiłam nosem,
Kasiu, będziesz mieć mój węch na sumieniu:)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-11-29 11:04:51

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> Nie wiem, gdzie Ty to widzisz na tym zdjeciu?? ;)
1. idac za strzalka, a nie na koncu :) - ale juz poprawione (teraz
dodatkowo miejsce w kolku jest)
2. okazalo sie, ze jakos zdjecia umieszczanego w tym albumie jest duuuzo
gorsza niz oryginalu :( - moze dlatego trudno cos wypatrzec (sprobuje
znalezc jakies miejsce za free gdzie mozna dowolnie duza fote wrzucic)

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2005-11-29 11:16:48

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Basia Kulesz wrote:
> Może to o ten biały kłaczek chodzi? ja też prawie monitor przebiłam nosem,
Nie, nie o klaczek :)
Teraz juz powinno byc lepiej widac:
http://www.geocities.com/robaczyfka/photos.html

> Kasiu, będziesz mieć mój węch na sumieniu:)
A po co Ci wech? ;) Tylko czlowiek musi nawdychac to, czego nie chce.

Pozdrawiam,
robal.

6. Data: 2005-11-29 11:26:47

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Teraz juz powinno byc lepiej widac:
> http://www.geocities.com/robaczyfka/photos.html

Mnie to wygląda (hle,hłe - wygląda) a trochę się domyślam bo nieostre
że to larwa muchy lub podobnego owada . Zywią się w zasadzie
rozkładającą się materią organiczną , ale może podgryzają korzonki ?...
To co wiem mówi mi , że nie powinna szkodzić żywej roślinie , ale ....
--

pozdrawiam :-) pithal

7. Data: 2005-11-29 12:45:42

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

piotrh wrote:
> Mnie to wygl?da (hle,hłe - wygl?da) a trochę się domy?lam bo nieostre
No coz, darowanemu aparatowi sie w zeby nie zaglada ;) - jak mowi
stare powiedzenie.
A na analogu zanim udaloby sie wycykac caly film, pozniej odbitki,
skan....to juz z rosliny pewnie nic by nie zostalo ;)

> że to larwa muchy lub podobnego owada . Zywi? się w zasadzie
> rozkładaj?c? się materi? organiczn? , ale może podgryzaj? korzonki ?...
> To co wiem mówi mi , że nie powinna szkodzić żywej ro?linie , ale ....
No, to moze nie bedzie tak zle. :)
Mnie az zmrozilo, ze to moze jakies tarczniki czy inny szajs (odpukac,
ale poki co znam sie blisko tylko z przedziorami i ziemiorkami).

Pozdrawiam,
robal.

Echinacea 'Razzmatazz'
Eucomis
Najnowsze "Ogrody", czyli temat pod dyskusję
Platykodon z serii Astra
czy można uratować drzewo obdarte (częściowo) z kory