III Festiwal Sztuki Ogrodów w Pszczynie

1. Data: 2003-01-14 08:58:18

Temat: III Festiwal Sztuki Ogrodów w Pszczynie
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
chcialam zrobic nowy watek, zeby znowu komus nie umknelo ale wpisujac date
uswiadomilam sobie, ze jest ubiegloroczna. Zobowiazuje sie przekazac termin
tegorocznego festiwalu z wyprzedzeniem, bo chyba w tym roku tez zorganizuja.
Gabi

2. Data: 2003-01-14 10:04:07

Temat: Re: III Festiwal Sztuki Ogrodów w Pszczynie
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już wiem!

27-30.06.2003
a przeczytałam w kalendarzu imprez w Kwietniku:
www.kwiaty.net.pl

Gabi

3. Data: 2003-01-15 17:06:20

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tegorocznego festiwalu z wyprzedzeniem, bo chyba w tym roku tez zorganizuja.

Witam,
w 2003 roku to będzie już nie III a IV Festiwal Sztuki Ogrodów - Wystawa w
Pszczynie. Planowany jest w dniach 5-8.06.2003 r. Ale wszyskie festiwalowe
informacje i troche innych ciekawych rzeczy, znajduje na bieżąco na
www.arshorti.pl , wiec czasem warto tam zajrzeć.
pozdrawiam serdecznie i chyba tę wieść zamieszcze dla sprosowania osobnym
ogłoszeniam :)))
Vomag

4. Data: 2003-01-16 09:52:30

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.arshorti.pl , wiec czasem warto tam zajrzeć.
> pozdrawiam serdecznie i chyba tę wieść zamieszcze dla sprosowania osobnym

Niestety to Ty masz rację. Strona podana przeze mnie we wcześniejszej
wiadomości teraz wygląda inaczej niż dwa dni temu.
Gabi

nadzieja
Robale czarno-czerwone
Zdjęcia z Bielska