III LO w Gdyni - jak tam jest

11. Data: 2005-12-13 18:34:17

Temat: Re: III LO w Gdyni - jak tam jest
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w
wiadomości news:dnn1ai$rse$1@theone.laczpol.net.pl...

> Moi znajomi zapisali syna do szkoły, gdy miał 2 latka i to z wielkim
> trudem, bo wstępnie trafił na liste rezerwową. Przyjęcie dziecka do
> szkoły poprzedzała rozmowa z psychologiem. Też jakaś katolicka
> podstawówka.

Zapisac, to sobie mozna....teraz podobno sa testy i to od ich wyniku
zalezy czy Szkodnika przyjma.Ja, Kacpra do 0, zapisałam jak miał 3 lata
i zadna rewelacja.Szkoła okazała sie przecietna, a opinie miała super.

12. Data: 2005-12-13 20:09:49

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@l...net.pl> pisze:

> [...]
> trudem, bo wstępnie trafił na liste rezerwową. Przyjęcie dziecka do
> szkoły poprzedzała rozmowa z psychologiem. Też jakaś katolicka

Może to Szkoła Podstawowa im. św. Jana de la Salle w Gdańsku?
Zapisywanie do niej przypomina jako żywo wyścigi w Tesco do podpasek w
promocyjnej cenie.
W ogóle cały klimat powiązany z tą szkołą nadaje się na scenariusz niezłej
komedii ;-)

--
PozdrawiaM

13. Data: 2005-12-13 20:48:46

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Może to Szkoła Podstawowa im. św. Jana de la Salle w Gdańsku?

Dokładnie ta.

> Zapisywanie do niej przypomina jako żywo wyścigi w Tesco do podpasek w
> promocyjnej cenie.
> W ogóle cały klimat powiązany z tą szkołą nadaje się na scenariusz
> niezłej komedii ;-)

No cóż... jak ktoś lubi...

Eulalka ;)

14. Data: 2005-12-13 21:49:37

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał

> Przyznaj się MOLNARka, nawet Ty nie masz az tak zaplanowane.

Nosz własnie mnie załamałaś, ze w takim tyle jestem ... :-(

Pozdrawiam
MOLNARka

15. Data: 2005-12-14 22:31:51

Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):
> Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> W ogóle postanowiliśmy sie nie opitalać z tymi zerówkami, podstawówkami i
> resztą. Obie do liceum , potem ekspresowy, indywidualny tok studiów i do
> roboty w jakimś skośnookim koncernie.
> I z głowy. ;)

Święte słowa, też główkuję jakby tu skrócić czas łożenia na młode i się
odkuć. Ale na razie Piotrek ciągnie tę pierwszą klasę i wcale nie chce
inaczej. Aga trochę sie stawia w przedszkolu, że pracy za mało, ale nikt
jej nie słucha ... Może zamiast do podstawówki, też ją na jakie studia
walnąć ...

Pozdrawiam,
Nela zmęczona życiem

sprawdzone sklepy internetowe