ISIS wzywa.

231. Data: 2015-11-22 17:47:22

Temat: Re: ISIS wzywa.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-22 o 14:43, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-11-22 13:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

amerykanow-ginie-przez-

-ludzie-z-jadowita-obsesja-czyli-o-euroislamie-raz-j
eszcze.html

> Sugerujesz, że katolicy się w trymiga przebranżowią? Czy raczej masową
> się będą samoubijać?

A mnie co innego zaskoczyło. Mianowicie jak to odmienne (niezgodne z
"praworządną" linią) poglądy polityczne mogą zrobić z chrześcijanina
(nawet katolika!) ateistę. Czyżby PiS zmieniło już prawo kanoniczne też?
He he

Ewa
--

Jezus też był uchodźcą
(słowa z ambony)

232. Data: 2015-11-22 17:49:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-22 o 16:45, Budzik pisze:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

-ludzie-z-jadowita

> merytorycznie jak zawsze...

Merytoryczna będzie także GW. Ale tylko wtedy, kiedy XL zacytuje.

Ewa

233. Data: 2015-11-22 18:11:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie chodzić będzie o NIEwyrżnięcie - wszak dlatego kameleonić się
> będą 3-]
>
> Coś ciężko dziś idzie myślenie?

Mi?

taka mała a kotka nie ma

234. Data: 2015-11-22 18:12:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

-ludzie-z-jadowita

> Merytoryczna będzie także GW. Ale tylko wtedy, kiedy XL zacytuje.

Ale my to wiemy, Kocie.

235. Data: 2015-11-22 21:58:20

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-ludzie-z-jadowita-obsesja-czyli-o-euroislamie-raz-j
eszcze.html

> Oni - nie. Ci'ż sami się przekonwertują. Albo do piachu.

Z tego, co widać na przykładzie Francji- nawet, jak im zgwałcą i zamordują
kogoś bliskiego- nadal będa bronić islamistów

--

Chiron

236. Data: 2015-11-22 22:52:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Nov 2015 21:58:20 +0100, Chiron napisał(a):

-ludzie-z-jadowita-obsesja-czyli-o-euroislamie-raz-j
eszcze.html

> Z tego, co widać na przykładzie Francji- nawet, jak im zgwałcą i zamordują
> kogoś bliskiego- nadal będa bronić islamistów

Myślę że to tylko do czasu - aż im jednorazowo wymordują 50000.
Chyba, że muslimy sprytne będą i ich małymi porcjami, po trochu... a w
międzyczasie przytulanki na rynku...

--
XL
http://niepoprawnipolitycznie.com/zdychaj-francjo-dl

237. Data: 2015-11-23 10:32:39

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2015 o 16:38, Ikselka pisze:
-ludzie-z-jadowita-obsesja-czyli-o-euroislamie-raz-j
eszcze.html

> wyborcza.pl i wszystko jasne. Lewackie pranie mózgów trwa...

A prawackie pranie jest lepsze czy gorsze?

--
Wiesiaczek (dziś z ??????? - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Niepoważni ludzie
Re: Płaczą Niemcy, płacze Francja - tak sie kończy tolerancja!
Było sobie kłamstwo
Konflikt
Mikro-agresja