Re: ISIS wzywa.

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ISIS wzywa.
Date: Sun, 22 Nov 2015 17:47:22 +0100

W dniu 2015-11-22 o 14:43, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-11-22 13:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

amerykanow-ginie-przez-

-ludzie-z-jadowita-obsesja-czyli-o-euroislamie-raz-j
eszcze.html

> Sugerujesz, że katolicy się w trymiga przebranżowią? Czy raczej masową
> się będą samoubijać?

A mnie co innego zaskoczyło. Mianowicie jak to odmienne (niezgodne z
"praworządną" linią) poglądy polityczne mogą zrobić z chrześcijanina
(nawet katolika!) ateistę. Czyżby PiS zmieniło już prawo kanoniczne też?
He he

Ewa
--

Jezus też był uchodźcą