IXLa...

41. Data: 2010-06-09 12:13:55

Temat: Re: IXLa...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fuj! To było obrzydliwe.

BTW niewykluczone, że to w jakiś sposób wiąże się z uwielbieniem XLi dla...
wkładek higienicznych. ;D

--
CB

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

> Oboje mamy zwyczaj całować się na powitanie i pożegnanie ze szczególnie
> lubianymi osobami, nawet jeśli widzimy je codziennie :-)

z jezyczkiem?

42. Data: 2010-06-09 12:16:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieważne, byleby wkładka higieniczna była na swoim miejscu. ;D

--
CB

Użytkownik "azi" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> :-*

iksia...a mąż ci pozwala obśliniać cudzych krótko - wzrokowców ;D ?

43. Data: 2010-06-09 12:36:39

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nieważne, byleby wkładka higieniczna była na swoim miejscu. ;D

Stary i durny, teraz będzie się czepiał kobiet o wkładki higieniczne.
Weź idź lepiej zobacz, czy czegoś w domu odkurzyć nie musisz, homusiu.
Albo wygrzeb jakiś kabaret sprzed dekady, żeby opóźnione koleżanki
mogły spolegliwie pochichotać :)
Piotrek

44. Data: 2010-06-09 12:41:18

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ona nie nosi, idealna kobieta nie ma takiej potrzeby -- vero iksi? ;)

45. Data: 2010-06-09 12:47:08

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

azi pisze:
> ona nie nosi, idealna kobieta nie ma takiej potrzeby -- vero iksi? ;)

wiadomościnews:f1bdaf13-7704-4380-b56d-aa88a65bfb72@
w31g2000yqb.googlegroups.com...

Cepuś ewidentnie nie lubi kobiet i ma Ciebie za debila, zapomniałaś?
Godności trochę kobieto!
Piotrek

46. Data: 2010-06-09 12:49:48

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Cze, 14:47, Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> wrote:

> [...]
w31g2000yqb.googlegroups.com...

> Cepuś ewidentnie nie lubi kobiet i ma Ciebie za debila, zapomniałaś?

doprawdy? a ty za buraka, łosia, barana z dwoma zdaniami na
cv,wiejskiego bota i niepełnosprytna wieśniarę - rozgranicz mi różnicę
między toba a nim - hę?

47. Data: 2010-06-09 13:00:37

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

azi pisze:

> [...]
>
> doprawdy? a ty za buraka, łosia, barana z dwoma zdaniami na
> cv,wiejskiego bota i niepełnosprytna wieśniarę - rozgranicz mi różnicę

Chociażby taka, że nawet gdybym tak do Ciebie powiedział,
to tylko w jakimś afekcie, wytrącony z równowagi emocjonalnej
i na pewno bym Ciebie przeprosił gdybyś tylko przestała ten afekt czynić.
I wydaje mi się, że chyba zostałaś przeproszona,
nawet jak przedpłaciłaś, odpłaciłaś i dopłaciłaś dręcząc teraz
innych porównaniem do tego degenerata.
Szkoda, że takie rzeczy trzeba Ci wyjaśniać i tłumaczyć.
Piotrek

48. Data: 2010-06-09 14:22:23

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Cze, 15:00, Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> wrote:

> [...]
> innych porównaniem do tego degenerata.
> Szkoda, że takie rzeczy trzeba Ci wyjaśniać i tłumaczyć.

to proponuje zajrzeć do wątków ''http://groups.google.com/group/
pl.sci.psychologia/browse_thread/thread/35ff50a58c01
f42/
eb2cbb10898cca51?hl=pl#eb2cbb10898cca51"
i wielu innych a jak już przeczytasz to wskaż mi łaskawie twoje słowa
przeprosin pod moim adresem...bo jakoś nie zauważyłam ich.
możesz mnie juz zacząć przepraszać i to solennie bo faktycznie mój
"afekt" w kierunku twojej osoby przybiera charakter totalnej
obojętności analogicznej do marnej kolacji z przed dwóch lat.

49. Data: 2010-06-09 17:25:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jun 2010 14:12:35 +0200, Panslavista napisał(a):

> A w pierścień lub kapeć nie łaska?

Panowie całują mnie w dłoń. Wszyscy znajomi. czasem trafiają w pierścien,
ale raczej nieumyślnie. A po nogach się jeszcze nie całujemy, w kapciach
nie chodzimy z wizytą...

50. Data: 2010-06-09 17:26:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Jun 2010 14:36:39 +0200, Lepszy nowy Piotr napisał(a):

> Stary i durny, teraz będzie się czepiał kobiet o wkładki higieniczne.
> Weź idź lepiej zobacz, czy czegoś w domu odkurzyć nie musisz, homusiu.

Wkładki go podniecają - to nie homuś, tylko fetyszysta.

Programy typu Brain Training
Moda na bandytyzm
No, więc wreszcie pa.
TAK, JA TEZ JESTEM...