IdN

1. Data: 2004-11-23 10:02:38

Temat: IdN
Od: "Aleksandra" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może wie, co się dzieje ze stroną IdN? Przestało ściagać pocztę z
mojego konta i nie mogę wejść na stronę IdN. Ostatnią wiadomością był Kurier
pani Karwickiej z 14 listopada.

Pzdrawiam

2. Data: 2004-11-23 10:14:32

Temat: Re: IdN
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis u mnie dziala

Leszek

3. Data: 2004-11-23 10:40:09

Od: "Robert" <c...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od paru dni również nie mogę ściągnąć
swojej poczty.
Czy ktoś wie co się dzieje?

Z pozdrowieniami
Robert

4. Data: 2004-11-23 15:59:01

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś może wie, co się dzieje ze stroną IdN? Przestało ściagać pocztę z
> mojego konta i nie mogę wejść na stronę IdN. Ostatnią wiadomością był

No to tak jak u mnie.
I nie działa do chwili obecnej.

--
Do usłyszenia
Sylwi@

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

5. Data: 2004-11-23 16:11:37

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to tak jak u mnie.
> I nie działa do chwili obecnej.
>
> --
> Do usłyszenia
> Sylwi@
> e...@i...org.pl

i u mnie :-(
Prosiłam o wyjaśnienia u źródeł i olali mnie :-((
Dorota

6. Data: 2004-11-23 17:45:21

Od: "Totto" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś może wie, co się dzieje ze stroną IdN? Przestało ściagać pocztę z
> mojego konta i nie mogę wejść na stronę IdN. Ostatnią wiadomością był

Właśnie miałem zadać to samo pytanie na grupie. Od kilku dni nie mogę
ściągnąć poczty z serwera IdNu. Skoro więcej osób ma ten problem to pewnie
wirus zablokował serwer. Trzeba czekać i pisanie maili nie ma większego
sensu bo pewnie i tak nie dojdą. Można natomiast zadzwonić do FPMiINR.

Pozdrawiam wszyskich grupowiczów a w szczególności Lecha D. :-)))

7. Data: 2004-11-24 00:32:05

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksandra" <p...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Czy ktoś może wie, co się dzieje ze stroną IdN? Przestało ściagać pocztę z
> mojego konta i nie mogę wejść na stronę IdN. Ostatnią wiadomością był
> [...]

Pewnikiem Pan Markiewicz jest na urlopie;-)
Zaloz sobie konto na TLENIE jak Perla i ja;-)

budrys
____________________________________

8. Data: 2004-11-24 05:43:56

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnikiem Pan Markiewicz jest na urlopie;-)

Pan Markiewicz juz chyba od roku zrezygnowal ze wszystkich funkcji. Teraz na
jego miejscu sa dwie osoby: nowy prezes FPMiINR i nowy admin serwera www i
poczty, od tego momentu zaczely sie problemy z poczta na idn. Ja mam konto
na onet.pl, ktore jak dotychczas nie mialo zadnych dluzszych przerw w
dzialaniu.

Leszek

9. Data: 2004-11-24 11:51:44

Od: "Aleksandra" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hurraaa! Ruszyło!!!
A inne konta mam, ale część poczty mam kierowaną na IdN.
Pozdrawiam

10. Data: 2004-11-24 11:59:56

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hurraaa! Ruszyło!!!
> A inne konta mam, ale część poczty mam kierowaną na IdN.

U mnie od dluzszego czasu nie mialo ono zadnych przerw, ale po za Kurierem
IdN nie jest mi ono potrzebne

Leszek

> Pozdrawiam

[Info] Aktualizacja moich kont
[SPAM] Fiat do przewozu pasazera na wozku inwalidzkim
Jak wyglada rozliczenie dofinansowania z programu PFRON przy deklaracji rocznej do US
Sprawni inaczej po niemiecku
Vioxx