Idea 25

1. Data: 2003-02-21 13:49:59

Temat: Idea 25
Od: "Szwedka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie moze, gdzie mozna kupic produkty Idea 25 (apteki, sklepy
kosmetyczne?)
Przymierzam sie do zakupu kremu pod oczy, a tej firmy ma dosyc wysokie
oceny. Napisalam jakis miesiac temu maila do Idea z zapytaniem, gdzie poza
sklepem internetowym na ich stronie mozna kupic te kosmetyki, ale niestety
nie odpowiedzieli.
A moze ktoras z Was widziala gdzies te kosmetyki w Lublinie???
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-02-21 14:02:48

Temat: Re: Idea 25
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szwedka" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> A moze ktoras z Was widziala gdzies te kosmetyki w Lublinie???

Na glownej stronie jest link do listy ich dystrybutorow.
Z tego co pamietam na esentia.pl byla promocja Idei 25 (40% taniej) wiec
moze sie skusisz jednak na internet?:)

Kaska

1. Data: 2003-02-21 14:04:02

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szwedka wrote:
> [...]
> nie odpowiedzieli.
> A moze ktoras z Was widziala gdzies te kosmetyki w Lublinie???

Z tego co wiem, to jest taki marketing bezposredni, wiec w sklepach
raczej nie ma.
Widzialam je do kupienia w esentii (www.esentia.pl).

Moze sprobuj znalezc dystrybutora najblizej Lublina i skontaktuj sie
telefonicznie?
Tu masz liste:
http://www.idea25.com.pl/index_s1.htm

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-21 14:06:56

Od: "Szwedka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Na glownej stronie jest link do listy ich dystrybutorow.
Zgadza sie, ale w lublinie nie ma :-((

> Z tego co pamietam na esentia.pl byla promocja Idei 25 (40% taniej) wiec
> moze sie skusisz jednak na internet?:)

A tego nie wiedzialam, juz sprawdzam. Dziekuje bardzo
Szwedka

1. Data: 2003-02-21 14:16:21

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> Z tego co wiem, to jest taki marketing bezposredni, wiec w sklepach
> raczej nie ma.

A wlasnie ze sa :)))PPP
Nawet mam taki sklepik Idei kolo pracy, tylko...
Nic nie wiem o tych kosmetykach!
Dobre sa?
Warto?

Kaska

1. Data: 2003-02-21 14:43:13

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> A wlasnie ze sa :)))PPP
> Nawet mam taki sklepik Idei kolo pracy, tylko...
W kazdym razie nie powinny byc ;-)
Poza seria Clinic Way, przeznaczona do sprzedazy w aptekach.

> Nic nie wiem o tych kosmetykach!
> Dobre sa?
> Warto?
Super sa zele do higieny intymnej z wyciagami ziolowymi.

Uzywalam balsam z bluszczem przeciwcellulitowy, ktory mial jedyna wade,
ze byl w niewygodnym pudelku. Ale teraz widzialam, na ich stronie, ze
jest w butelce :-)

Bardzo dobry jest z serii Tess zel do demakijazu i pomadki ochronne.
Lubilam krem aloesowy, ale to bylo 6-7 lat temu, wiec mogl sie zmienic ;-)

Moja mama bardzo lubi Citrobiotic krem na dzien.

I kiedys mieli rewelacyjny krem do stop z wiesiolkiem, ale chyba juz nie
ma, bo na stronie nie widze.

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-21 14:50:13

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moja mama bardzo lubi Citrobiotic krem na dzien.
>
> I kiedys mieli rewelacyjny krem do stop z wiesiolkiem, ale chyba juz

Dzieki!
Wszystko zapisalam, kiedys im spladruje ten sklep:)

Kaska

1. Data: 2003-02-22 10:27:40

Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:b35bki$q0b$...@n...news.tpi.pl...
> Widzialam je do kupienia w esentii (www.esentia.pl).

Moja kumpela zamawiala sobie z esentii i jest b.zadowolona, tam jakies
niezle obnizki sa (chyba nawet do 40%- jesli chodzi o Idee).

Pozdrav
Asienka

Silownie w Krakowie.
Re: kremy - dwie szkoly stosowania