Ideal Balance - jak z kryciem?

1. Data: 2004-02-02 17:52:23

Temat: Ideal Balance - jak z kryciem?
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytałam trochę w archiwum na temat tego podkładu, bo przymierzam się do
kupna. Nie znalazłam zbyt wielu informacji na temat właściowości kryjących.
Jeśli chce podzielić się informacjami, to zapraszam.

--
Ligeia

1. Data: 2004-02-03 07:09:51

Temat: Re: Ideal Balance - jak z kryciem?
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kryjących.
> Jeśli chce podzielić się informacjami, to zapraszam.

Mam bardzo jasną buźkę i sporo czerwonych pamiątek a Ideal balance kryje je
... idealnie.
Naprawdę warto spróbować!
pozdr
agatka

1. Data: 2004-02-03 13:35:47

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka wrote:
> Mam bardzo jasną buźkę i sporo czerwonych pamiątek a Ideal balance
> kryje je ... idealnie.
> Naprawdę warto spróbować!
> pozdr
> agatka

Przekonałaś mnie. :-) Póki co, zdecydowana większość opinii o tym podkładzie
jest bardzo pozytywna. A skoro dobrze kryje, to chyba powinnam być
zadowolona. Szkoda tylko, że cena niezbyt przyjemna, ale mam 10% zniżki w
Sephorze, więc jest okazja, żeby ją wykorzystać. :-)))

--
Ligeia

Esentia-czas realizacji zamówienia?
Lumene" Double Stay"