Identyfikacja choroby

1. Data: 2001-01-29 00:13:50

Temat: Identyfikacja choroby
Od: "Krzysztof Adamski" <r...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaka to choroba o numerze statystycznym G54.
Proszę się nie śmiać ale chciałbym wiedzieć o co w niej chodzi :-) Z góry
dziękuję za odpowiedź.

Dominik Skrobacz

2. Data: 2001-01-29 06:12:47

Temat: Odp: Identyfikacja choroby
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli chcesz wiedziec to mozesz zajrzec do klasyfikacji chorob. Poza tym to
tajemnica lekarska wiec nie powinno sie podawac

Docotore
Użytkownik Krzysztof Adamski <r...@s...uci.agh.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:952cg1$emk$...@g...uci.agh.edu.pl...

3. Data: 2001-01-29 11:23:15

Temat: Re: Identyfikacja choroby
Od: "_pepis" <p...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

priv6.onet.pl napisał(a) w wiadomości: <9534lu$kls$1@news.onet.pl>...
>Jezeli chcesz wiedziec to mozesz zajrzec do klasyfikacji chorob. Poza tym
>tajemnica lekarska wiec nie powinno sie podawac

??? a co to za tajemnica?
To lekarz nie ma obowiazku podania ci na co chorujesz? Tylko
jakies numerki?

karolina

4. Data: 2001-01-29 14:06:16

Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??? a co to za tajemnica?
> To lekarz nie ma obowiazku podania ci na co chorujesz? Tylko
> jakies numerki?

Ma obowiązek, ale tylko osobie bezpośrednio zainteresowanej czyli
pacjentowi, a za jego zgodą może udzielić informacji innym osobom, np.
członkom rodziny.
Sam zainteresowany powinien zapytać lekarza leczącego na jaką chorobę
choruje to na pewno otrzyma informacje.
Wojtek

5. Data: 2001-01-29 17:14:51

Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dokladnie tak jak pisze wojtek
pzdrowionka

Doctore

Użytkownik Wojtek <w...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:953tcv$9ud$...@n...onet.pl...

6. Data: 2001-01-29 21:49:42

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

_pepis napisał(a):

> ??? a co to za tajemnica?
> To lekarz nie ma obowiazku podania ci na co chorujesz? Tylko
> jakies numerki?

Przecież jak Cię lekarz zbada to Ci powie na co jesteś chora, zresztą jak
jesteś chora i idziesz do lekarza, to pewnie tez wiesz na co jestes chora,
wiesz co Ci dolega.
Teraz nie wpisuje się żadnych numerow statystycznych chorób na zwolnieniach
lekarskich i pracodawca nie ma prawa wiedzieć na jaką chorobę dostałaś
zwolnienie lekarskie.

Kaja

7. Data: 2001-01-30 22:01:53

Od: "Hyoideus" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie nie pamiętam adresu w necie ale wpisując w wyszukiwarce pojęcie
ststystyka medyczna lub statystyka chorób napewno coś znajdziesz.
Miłego szukania.
Jeśli sam znajdę wcześniej to napiszę.

Co do dalszych wypowiedzi to raczej mało prawdopodobne wydaje mi się by
lekarz nie musiał wypisywać na druku ścisłego zarachowania, jakim jest L4,
informacji w postaci nr statystycznego choroby. Ale może się jeszcze nie
znam. tego uczą chyba dopiero po trzecim roku.

8. Data: 2001-01-31 19:16:05

Od: "Mark Barnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do tego l4 nie istnieje ( na nim rzeczywiscie istaniała ta info), teraz
piszac w trzech egz. numer statystyczny NIE odbija sie w kopii dla
pracodawcy, numer statystyczny idzie natomiast do ZUS i zostaje w archiwum
lekarza wypisujacego zwolnienia ( zwolnienie w chwili obecnej wydaje lekarz
indywidualnie na podstawie pozwolenia z ZUS)
A tych zmieniajacych sie co chwila pierdol nikt sie nigdy nie powinien
uczyc, poprzednia wersja byla bardziej racjonalna, dlaczego lekarz osobiscie
a nie admininstracja szpitala/przychodni ma brac odpowiedzialnosc za to czy
dobrze wypelnia zwolnienie i czy ilosc dni spodoba sie urzedasowi czy
nie???? tego nie wie nikt
"Hyoideus" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> informacji w postaci nr statystycznego choroby. Ale może się jeszcze nie
> znam. tego uczą chyba dopiero po trzecim roku.

operacje wzroku
Ile może kosztować operacja jelita grubego?
Acenocumarol i ciąża
Skolioza idiopatyczna - metoda prof. Karskiego
niestrawności-brak kwasów-czym sie objawia i jakie sa skutki?