Re: Idioci w Polsce

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Idioci w Polsce
Date: Mon, 22 Jan 2018 11:28:51 +0100

Am 21.01.2018 um 09:43 schrieb Kviat:
3846,swietowanie-urodzin-hitlera-obelgi-pod-adresem-
tuska-tvn.html

> [...]
>
> To jeden z najlepszych strategów, dowódców i umysłów wszech czasów. Miał
> wizję zjednoczenia narodu, opartą na dumie, honorze i lojalności.
>
> Był prawdziwym dżentelmenem. Był bardzo przyzwoitym człowiekiem. Nigdy
> nie przeklinał i nie pozwalał na złe zachowania
>
> - to tylko fragmenty przemówienia wychwalającego Hitlera. Wygłosił je
> Mateusz S. Na koniec podpalono sporych rozmiarów swastykę, przy której
> robiono sobie zdjęcia. Wznoszono też toasty za "Adolfa Hitlera i naszą
> ojczyznę, ukochaną Polskę". Był nawet tort ze swastyką."

wizjer-tvn-z-kamera-w-srodowisku-polskich-neonazisto
w,807953.html

> [...]
> hitlerowski - zastrzegał Lanuszny. - Ja mogę powiedzieć, że to jest
> machanie ręką - dodał ze spokojem."
>
> Ludzie idą za nimi w marszach jak barany, a oni się z nich śmiejąProsto
> w oczy traktują ludzi jak debili. Najgorsze jest to, że słusznie ich tak
> traktują.
>
> Niezwykle to podobne do tego, co wypisują tutaj niektórzy grupowicze.
> Z jednej strony piszą o pierdzących Niemcach, a z drugiej zapisują się
> do ONR. To bardzo patriotyczne. Już niedługo przez takich debili
> patriotyzm stanie się synonimem głupoty.

Moja hipoteza jest nastepujaca (pisalem o tym zreszta gdzie indziej):
Kaczyzm to jest taka miekka odmiana faszyzmu. Przez lata tolerowali i
hodowali sobie roznych bojowkarzy, faszystoidow. Poblazali im i bronili,
ze patrioci, kibice, dali duszpasterza, wysylali na pielgrzymki. Az ktos
pokazal, ze krol jest nagi, tzn. ze to jednak faszysci.
A teraz bedziemy mieli powtorzenie starej sztuczki z wyprowadzaniem
kozy. Wczesniej rozegrali ja ze szkodnikami i nieudacznikami typu
Waszczykowski, Macierewicz i Szyszko. A teraz bedzie druga odslona z
faszystami amatorami. Zostali wprowadzeni, sprawa sie wydala, wiec beda
z hukiem wyprowadzani. Rozejda sie plotki, ze prezes sie wkurwil i
suweren sie ucieszy, ze szeryf Zerro i policmajster Jojo wezma sie za
porzadek. Zrobia sondaz i przekrocza 50%! :-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej