Iglaczki

1. Data: 2002-04-10 07:39:56

Temat: Iglaczki
Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o poradę jakie gatunki iglaków (najchętniej o pokroju kolumnowym)
mogę posadzić wzdłuż siatki (10m), będącej granicą mego ogródka. Nie mogą
wyrosnąć zbyt duże - do ok. 2m. Słyszałam kiedyś coś dobrego o cyprysach.

Pozdr.
Olivia

2. Data: 2002-04-11 04:25:29

Temat: RE: Iglaczki
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Olivia

(...)
> [...]
>wyrosnąć zbyt duże - do ok. 2m. Słyszałam kiedyś coś dobrego o cyprysach.

Niestety w naszym klimacie cyprysy nie rosna.
Z iglakow proponuje na zywoplot cisy.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2002-04-11 11:03:34

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, Boguś, dowcipny jesteś!
Na żywopłot z cisów to chyba jej wnuki będą mogły popatrzeć.
Zajrzyj do kakiego kolwiek leksykonu iglaków i wybierz sobie coś, masz do
wyboru tuje, cypryśniki, jałowce. W każdym gatunku znajdziesz odmiany
kolumnowe, a która wybierzesz, to już kwestia gustu.

--

Edyta Szajnóg
_______________________________

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEGEJLCAAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

4. Data: 2002-04-11 11:35:00

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyboru tuje, cypryśniki, jałowce. W każdym gatunku znajdziesz odmiany
> kolumnowe, a która wybierzesz, to już kwestia gustu.

Oj, dzięki! Już byłam jedną nogą po cisy.... :))))) Wnuki mogłyby mieć już
inny pomysł na ogródek... :))))

Pozdr.
Olivia

5. Data: 2002-04-11 11:51:17

Temat: Odp: Iglaczki
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> napisał w wiadomości

Boguś jest ambitny po prostu:-)))

> Oj, dzięki! Już byłam jedną nogą po cisy.... :))))) Wnuki mogłyby mieć już
> inny pomysł na ogródek... :))))

Ale cypryśniki to chyba na bagna?
Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2002-04-11 16:09:41

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Edyta Szajnóg

> [...]
>wyboru tuje, cypryśniki, jałowce. W każdym gatunku znajdziesz odmiany
>kolumnowe, a która wybierzesz, to już kwestia gustu.

Alez Edytko Olivia dobiero raczkuje:-)) ,cisy sa w sam raz :-))

7. Data: 2002-04-11 20:54:38

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zawsze. :-)))

> Alez Edytko Olivia dobiero raczkuje:-)) ,

Noooo, może na tej grupie.

> cisy sa w sam raz :-))

Na Uki.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive."
"Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

8. Data: 2002-04-11 23:29:31

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

>Behalf Of Olivia

>Oj, dzięki! Już byłam jedną nogą po cisy.... :))))) Wnuki mogłyby mieć już
> [...]

Wnuki zaakceptuja cisy ,bowiem nie ma piekniejszego zywoplotu niz z
"Cisow":-))
To tak ja z miloscia ,czasami trzeba dlugo czekac az zaowocuje:-))-Cisy w
czerwieni.
p.s.
Nie rezygnuj z cisow.

9. Data: 2002-04-11 23:34:30

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

>Ale cypryśniki to chyba na bagna?
>Pozdrawiam, Basia.

Ot... jedna litera "n" a tyle zmienia,to mniej wiecej podobne do malpy ktora
sie blakala po "pseudo-winnicach" Janusza

10. Data: 2002-04-12 06:44:58

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEGELBCAAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Alez Edytko Olivia dobiero raczkuje:-)) ,cisy sa w sam raz :-))

Zgadza się! Choć z wykształcenia jestem biologiem - do ogrodnika mi jeszcze
baaaaardzo daleko! Ale wszystko przede mną... Pogadamy za parę lat ;-)))))))

Raczkująca Olivia

P.S. Czy te cisy naprawdę tak powoli rosną?

Iglaki
Milion pytań
Pinus Thunbergii
Re: Co posadzić na glinie? ***Pilne***