Ihre Papiere bitte

1. Data: 2021-10-31 03:03:14

Temat: Ihre Papiere bitte
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

Witamy w 1938: Najpierw przyszli po nieszczepionych
https://www.wnd.com/2021/08/welcome-1938-first-came-
unvaccinated/

to video jest po niemiecku ale niżej są źródła
można przeczytać text przetłumaczyć
https://www.kla.tv/20258

itp
https://www.kla.tv/en

" Za każdym razem gdy myślisz jak większość ludzi
zrób sobie przerwę i pomyś . . . " Marc Twain

https://bit.ly/3w2xqTu
Dlaczego wierzyć w 90% skuteczność pseudoszczepionek ?

https://oneworld.press/?module=articles&action=view&
id=2266
a tu po angielsku ( i francuskie napisy ) świetlana przyszłość (o; np w europie ;o)
https://echelledejacob.blogspot.com/2021/10/court-me
trage-hallucinant.html

albo ?

Geopolityczne wyzwania i szanse polskiej inicjatywy Trójmorza
https://www.oneworld.press/?module=articles&action=v
iew&id=2269

oddając talent na służbę korupcji
nie umieszczamy go gdzie indziej

UE maluje Rosję jako klimatycznego analfabetę
(o; płaskoziemnego ;o) aby ukryć własne wady :

https://bit.ly/3jRfeqY

wystarczy już (o: wracam do siebie :o)

dźwięk klawiszy jak deszcz
smak słowa owoc na stole
jak na gałęzi , zapomniany
wabi ( niecierpliwe palce )
to prawie jutro za oknem
owoce z jednego ruchu
gwiazdy tu mają kraj
górskie wariacje
dostrzegają mnie
( w podświetleniu )
o świcie , tracę czas
na głaskanie klawiszy
tu każdy szmer splata
na drodze do nieba
jest wietrzny'm
( jak Życie )
środkiem wyrazu
* wiedzy * otoczenia
sygnałem bez odbiorcy
świadomość bycia ( sobą )
prajęzyk , protojęzyk , język
jak wszystkie inne żywe zjawiska :
zestawienia ( skojarzenia podobieństw )
i integracja ( różnic ) w * większą * całość
mozaika to byt w którym globalne własności
( całości ) pozostawiają autonomię
własnościom części które ją tworzą
egzony umożliwiają pojawienie się
nowych ( zestawień - integracji
intronów ) * narządów * itd
( wzroku , słuchu , mowy
autonomia w harmonii )
fragmentarnych świadomości

słowa są wyzwalaczami

każde następujące zdanie modyfikuje następne zdanie

nieobecny w bukiecie ( jest ) świt naDaje urok każdego kwiatu , itd
______________

Freemen'i już wołają na śniadanie
później test nowego akumulatora
litowo-tlenowe 10 x mocniejszy
niż akumulatory litowo-jonowe
( i 100 x większą żywotność )
tu - w górach - wystarcza ze sporą rezerwą
na 600 km dla dwóch osób + 50 kg bagażu
w odpornym na mróz podobnym do tego :

https://youtu.be/LZoTYsGbVBc

tą baterię da się naŁadować
przez 1 godzinę też * kieratem *
(o: spacer :o) 1 osoba lub 1 yak
ale w każdej bazie są 2 zapasowe
które dokarmia fotowoltaiczny panel
( kilka beczek paliwa -> w razie czego )
dziś moja zaKochana leci ze mną
( dalej i wyżej ) do nowej bazy
sprawdzić szklane tarasy
dookoła domu i inne
szklarnie (o: itd :o)

2. Data: 2021-10-31 09:27:58

Temat: Re: Ihre Papiere bitte
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> [...]

> nie umieszczamy go gdzie indziej
>
> UE maluje Rosję jako klimatycznego analfabetę
> (o; płaskoziemnego ;o) aby ukryć własne wady :

Otóż to.

Kowidiotyzm w odwrocie? ?Wróciły tv-reklamy leków przeciw grypie.
Niesamowite! Znów ludziom wolno chorować na grypę! Koncerny farmaceutyczne
oficjalnie wskrzesiły zakazaną przez dwa lata GRYPĘ!
Ale to jeszcze nic - żołnierze keczupu, czyli LEKARZE, znowu zaczęli ją
stwierdzać! Kilka znajomych osób jest w szoku, bo usłyszało taką diagnozę
od lekarza, i to bez robienia im z automatu testu(sic!). Czyli co? -
lekarze otrzymali NOWE WYTYCZNE. Ponadto warto zwrócić uwagę, jakie podano
już do wiadomości terminy ferii zimowych dla uczniów: nie jest to już jeden
wspólny termin dla całej Polski, lecz osobne terminy dla poszczególnych
rejonów.
To wszystko wzięte razem wiele mówi.

Widać osiągnięto już podstawowe cele ??

Jakie? - powolutku wytłumaczę.
Czy masz, człowieku, paszport, dokument pozwalający podróżować do
dowolnego kraju w UE? Czy masz strefę Schengen, gdzie nawet paszportu nie
wymagali? A może też masz wizę lub inne uprawnienie do przekroczenia
granicy gdziekolwiek poza Schengen?
Masz je????
No to JUŻ ICH NIE MASZ.
A najfajniejsze, że nawet sobie tego nie uzmysławiasz, więc nawet nie
zaprotestujesz.
Teraz ważny jest de facto tylko JEDEN dokument zamiast - i to tylko na 3
miesiące. Jak się nie zakeczupujesz, to żegnajcie, Hawaje, ba, byle Berlin
czy inna bratnia mu Praga też.
A i w każdej chwili mogą Cię na dowolnie długi okres udupić we własnym
domu, z prawem wyjścia tylko raz w tygodniu po chleb.
Takie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2021-10-31 15:00:24

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2021 o 09:27, XL pisze:

> Teraz ważny jest de facto tylko JEDEN dokument zamiast - i to tylko na 3
> miesiące. Jak się nie zakeczupujesz, to żegnajcie, Hawaje, ba, byle Berlin
> czy inna bratnia mu Praga też.

No to się zaszczep.

> A i w każdej chwili mogą Cię na dowolnie długi okres udupić we własnym
> domu, z prawem wyjścia tylko raz w tygodniu po chleb.
> Takie.

Nikt nie zabrania zaszczepić się.

Im więcej i szybciej by się zaszczepiło, tym mniej powodów do zamykania
w domu. Ale rozumiem, że to dla ciebie zbyt skomplikowane do zrozumienia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2021-10-31 15:12:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> No to się zaszczep.

> Nikt nie zabrania zaszczepić się.

Ważne, żeby nie zmuszał.

> Im więcej i szybciej by się zaszczepiło, tym mniej powodów do zamykania
> w domu.

Już się wystarczająco wielu zaszczepiło. I oferuje im się wciąż kolejne
dawki. A miało być tak pięknie. A oni NADAL nie widzą, w co są robieni.
A powód do zamykania w domu TERAZ już zawsze się znajdzie, nawet przy
stuprocentowym ,,wyszczepieniu" (jak mawiają twoje auuuuu!torytety. I
łykniesz te kolejne powody jak gęś pszenicę, ty ,,wykształciuchu z dużych
miast".
LOL

> Ale rozumiem, że to dla ciebie zbyt skomplikowane do zrozumienia.

W kowidościemie nie ma czego rozumieć. Dlatego takie ordynarne ściemy tak
gładko są łykane przez kowidiotów takich jak ty.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2021-10-31 15:38:06

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2021 o 15:12, XL pisze:

> Ważne, żeby nie zmuszał.

Do wyjazdu na wakacje za granicę, też nikt nie zmusza.

> Już się wystarczająco wielu zaszczepiło.

Nie.

> I oferuje im się wciąż kolejne
> dawki.

I co w tym dziwnego?

To nie pierwsza w historii szczepionka, która nie daje odporności na
całe życie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2021-10-31 16:02:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Do wyjazdu na wakacje za granicę, też nikt nie zmusza.

Fakt. Spoko. I tak nie jeżdżę, bo nie jaram się wymaćkanymi w łabądki przez
niemytych pokojowych hiotelowymi ręcznikami, spaniem w wypierdzianych
przez parę tysięcy ludzi łóżkach, ani moczeniem się z nimi w kurortowych
basenach z wątpliwą dokumentacją dezynfekcyjną. Do restauracji tej tam
kucharki Gessler też już nie pojdę, bo bez jej cymesów(sic!) się spoko
obędę. Tyle, że za chwilę może się zdarzyć, że zaparkować mi nie pozwolą
bez keczupopaszportu, ani nie przyjmą do szpitala. A twoje ,,wolne sądy"
niekoniecznie zobaczą w tym przestępstwo przeciw Konstytucji, ktorą tyle
czasu nosili na brzuchach.

> Nie.

> I co w tym dziwnego?
>
> To nie pierwsza w historii szczepionka, która nie daje odporności na
> całe życie.

Ale to, że to pierwsza w historii, która nie daje jej wcale, to juz
kowidiotów nie zastanawia ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2021-10-31 16:34:18

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2021 o 16:02, XL pisze:

> Fakt. Spoko. I tak nie jeżdżę,

To widać i słychać i...

> [...]
> przez parę tysięcy ludzi łóżkach, ani moczeniem się z nimi w kurortowych
> basenach z wątpliwą dokumentacją dezynfekcyjną.

Gdzieś ty jeździła?
LOL

I skąd ty to wiesz, skoro nie jeździsz?

> Ale to, że to pierwsza w historii, która nie daje jej wcale,

Powtarzasz bezmyślnie wymyślone kłamstwa i bzdury dla idiotów :)
W tej prawdziwej historii dają.

> to juz
> kowidiotów nie zastanawia ?

Ciebie na pewno nie zastanawia. Łykasz wszystkie głupoty jak pelikan. :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2021-10-31 17:26:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> To widać i słychać i...

> Gdzieś ty jeździła?
> LOL

Dokąd.
Ale ty na pewno jeździsz tam, gdzie dla kazdego klienta hotelu robi się
generalny remont i wymienia umeblowanie apartamentu na nowe, daje
nieuzywany materac i pościel oraz wymienia wodę i powłokę w basenach. LOL

> I skąd ty to wiesz, skoro nie jeździsz?

Stąd samąd, skąd ty wiesz, jak jest na Księżycu, mimo, że tam nie latasz.

> Powtarzasz bezmyślnie wymyślone kłamstwa i bzdury dla idiotów :)
> W tej prawdziwej historii dają.

Twoja ,,prawdziwa historia" zaczyna się coraz szybciej powtarzać - najpierw
miała być ,,odporność całkowita", potem ,,tak, ale tylko na pół roku", potem
,,ochrona przed ciężkim przebiegiem i zgonem, a teraz już i 3 miesięcy to
kłamstwo nie wytrzymuje. Za chwilę będziesz się dawał kłuć przed każdym
wejściem do sklepu po bułki, a przy wyjściu następną ,,dawką". To jest
właśnie ta twoja ,,odporność".

> Ciebie na pewno nie zastanawia. Łykasz wszystkie głupoty jak pelikan. :)

Twoich jakoś nie łykam, to i innych nie. Masz zwidy albo fantazje.
Piąta fala cię zaleje oczywistością ściemy. Chociaż nie, ty dopiero gdzieś
po dwudziestej się otrząśniesz. Tylko w jakim stanie...?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2021-10-31 20:17:43

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2021 o 17:26, XL pisze:

> Twoja ,,prawdziwa historia" zaczyna się coraz szybciej powtarzać - najpierw
> miała być ,,odporność całkowita",

Bredzisz, jak zwykle. Po pierwsze nie moja.
Po drugie, nikt nigdy nie twierdził że dają "odporność całkowitą".

> potem ,,tak, ale tylko na pół roku",

Bo pojawiają się nowe odmiany,i przed tymi nowymi chroni nadal, ale
mniej mniej. Co w tym dziwnego?

> potem ,,ochrona przed ciężkim przebiegiem i zgonem,

I co w tym dziwnego?

> a teraz już i 3 miesięcy to
> kłamstwo nie wytrzymuje.

LOL

> Za chwilę będziesz się dawał kłuć przed każdym
> wejściem do sklepu po bułki, a przy wyjściu następną ,,dawką". To jest
> właśnie ta twoja ,,odporność".

Nie bredź.
Jeśli trzeba będzie, to trzeba będzie.
Tak jak szczepionka przeciw wściekliźnie. Po każdym ugryzieniu chorego
na wściekliznę.

Ale ty się nie szczep. Będzie większy pożytek dla ludzkości.

> Twoich jakoś nie łykam, to i innych nie.

Jak nie łykasz, skoro dałaś się zrobić w konia i jeszcze te bzdury
powtarzasz? To najlepszy dowód, ze jednak łykasz.

> Masz zwidy albo fantazje.

Twoje brednie na grupie, to moje zwidy i fantazje?
Hmmmm....

> Piąta fala cię zaleje oczywistością ściemy. Chociaż nie, ty dopiero gdzieś
> po dwudziestej się otrząśniesz. Tylko w jakim stanie...?

Jak się nie zaszczepisz, to jest spora szansa, że się nigdy tego nie
dowiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2021-10-31 21:32:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> Hmmmm....

> Jak się nie zaszczepisz, to jest spora szansa, że się nigdy tego nie

Kowidoidiota.
LOL

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: