Ikselka, jak żyć? ;-)

1. Data: 2011-10-26 19:41:50

Temat: Ikselka, jak żyć? ;-)
Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

Po powodzi w Tajlandii ceny dysków poszły ponad dwukrotnie w górę.

Pewnie WD i Seagate nie ubezpieczyły się, ichni rząd tez nie chce im dać
nawet złamanego bahta, no i cieniasy przerzuciły swoje straty na
kupujących z całego świata.

Niewielu przewidziało taki scenariusz w swoich budżetach.

No i co teraz? Jak żyć? ;-)

Piotrek

PS.
Tylko nie pisz, że Ty to przewidziałaś i dyski sobie zamarynowałaś
jeszcze w zeszłym roku. I teraz będą jak znalazł.

2. Data: 2011-10-26 20:05:49

Temat: Re: Ikselka, jak żyć? ;-)
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 21:41, Piotrek pisze:
> [...]
> Tylko nie pisz, że Ty to przewidziałaś i dyski sobie zamarynowałaś
> jeszcze w zeszłym roku. I teraz będą jak znalazł.

Jakie dyski u licha?! Chodzi o płyty CD? Inwestuj w pendrajwy.

Ewa

3. Data: 2011-10-26 20:13:16

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-10-26 22:05, medea wrote:
> Jakie dyski u licha?! Chodzi o płyty CD? Inwestuj w pendrajwy.

Tak zwane dyski twarde (HDD).

Około 90% światowych mocy produkcyjnych poszło się pasać ...
Strat jeszcze nie poszacowali no i nie ma info o planowanym terminie
wznowienia produkcji, ale jak widać panika już się zaczęła.

Swoją drogą to z jednej strony rozumiem, pogoń za obniżeniem kosztów o
kolejny ułamek centa. Ale z drugiej strony "niemanie" jakiegokolwiek
planu B na wypadek kryzysu to jest IMHO karygodne.

Piotrek

4. Data: 2011-10-26 20:14:54

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-26 21:41, niebożę Piotrek wylazło do ludzi i marudzi:

Mniej wrzucać do osobistych IPNów.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

5. Data: 2011-10-26 20:17:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Oct 2011 21:41:50 +0200, Piotrek napisał(a):

> [...]
> Tylko nie pisz, że Ty to przewidziałaś i dyski sobie zamarynowałaś
> jeszcze w zeszłym roku. I teraz będą jak znalazł.

Mam ochotę coś w tym rodzaju właśnie powiedzieć... ale poprzestanę na
skupieniu się na wydajniejszej kompresji danych i porzuceniu pośpiechu -
naprawdę jedna trylionowa sekundy szybciej przeciętnemu użytkownikowi nie
robi dnia z nocy, a nieprzecietnego po prostu będzie stać.
--
XL przeciętna

6. Data: 2011-10-26 20:25:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Oct 2011 22:05:49 +0200, medea napisał(a):

> Jakie dyski u licha?! Chodzi o płyty CD? Inwestuj w pendrajwy.

"Penrdajwy" - bez dysku twardego w kompie, na którym masz system, co te
"pendrajwy" łodczyta - to łoczywiździe som zdatne tylko do śmieci.

--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

7. Data: 2011-10-26 20:27:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 22:25, Ikselka pisze:

> "Penrdajwy" - bez dysku twardego w kompie, na którym masz system, co te
> "pendrajwy" łodczyta - to łoczywiździe som zdatne tylko do śmieci.

Przeczytałaś moją odpowiedź?

Ewa

8. Data: 2011-10-26 20:28:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-26 22:13, Piotrek pisze:

> [...]
> kolejny ułamek centa. Ale z drugiej strony "niemanie" jakiegokolwiek
> planu B na wypadek kryzysu to jest IMHO karygodne.

Wrócić do papierkowej roboty. ;)

Ewa

9. Data: 2011-10-26 20:34:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Oct 2011 22:27:55 +0200, medea napisał(a):

> Przeczytałaś moją odpowiedź?

Tak. "Jakie dyski u licha?! Chodzi o płyty CD? Inwestuj w pendrajwy."
Nie chodzi o CD, tylko o twarde.

10. Data: 2011-10-26 20:38:37

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-26 22:34, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Tak. "Jakie dyski u licha?! Chodzi o płyty CD? Inwestuj w pendrajwy."
> Nie chodzi o CD, tylko o twarde.

A som podobno takie twarde jak pendrajwy... To z nimi co?

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

Z jakiego serwera news korzystacie?
Masz telefon?
Może to kogoś...
Re: mężczyzna z przeszłością