Ikselka odpowiedz na pytanie

1. Data: 2010-06-21 20:55:16

Temat: Ikselka odpowiedz na pytanie
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

news:9ah3lmimitbw$.1pd1oztexb8he.dlg@40tude.net...

> Tak? - smutne :-)

Zamiast się wyśmiewać, wymień przestrzenie gazowe w ciele człowieka, które
nie mają połączenia na zewnątrz.

Pewnie nie odpowiesz, albo odpowiesz na pytanie, które nie padło.
To potwierdza stawianą wielokrotnie tezę, że podobnie jak Panslavista jesteś
uzależnioną od internetu kurą domową. Wszelką wiedzę czerpiesz z
wyszukiwarki.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2010-06-21 21:05:16

Temat: Re: Ikselka odpowiedz na pytanie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jun 2010 22:55:16 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Zamiast się wyśmiewać, wymień przestrzenie gazowe w ciele człowieka, które
> nie mają połączenia na zewnątrz.

Cały układ krwionośny - zawiera mnóstwo rozpuszczonego gazu.
Przestrzenie wewnątrzkostne.

Ale nie z tetgo się śmiałam, lecz z tych "przestrzeni gazowych" - bo wcale
nie musi to byc przestrzeń wypełniona wolnym gazem, aby się on nagle
pojawił w postaci lotnej - mowa o gazach rozpuszczonych we krwi i płynach
tkankowych-komórkowych.

> [...]
> To potwierdza stawianą wielokrotnie tezę, że podobnie jak Panslavista jesteś
> uzależnioną od internetu kurą domową. Wszelką wiedzę czerpiesz z

I co teraz? Przeprosisz, czy będziesz rżnął ważniaka do końca?
Moja wiedza to zwykła, ogólna wiedza z ogólniaka. najzwyklejsza, popularna,
podstwaowa. Żenujacy jesteś. Fakt, dziś już nikt po ogólniaku nie wie nawet
podstawowych rzeczy, stąd Twoje insynuacje - ale każdy sądzi sam po sobie,
wykształciuchu.

--
XL kura domowa wykształcona

3. Data: 2010-06-21 21:13:35

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Cały układ krwionośny - zawiera mnóstwo rozpuszczonego gazu.
> Przestrzenie wewnątrzkostne.

Wymień przestrzenie gazowe.
1. Rozpuszczony gaz nie jest przestrzenią gazową. Jest rozpuszczony i stan
skupienia otrzymanej cieczy jest 100% ciekły.
2. Nie ma żadnych pustych miejsc w kościach. Pomyliło Ci się z kurczakiem, z
którego robiłaś rosół, albo kością z golonki.

> [...]
> nie musi to byc przestrzeń wypełniona wolnym gazem, aby się on nagle
> pojawił w postaci lotnej - mowa o gazach rozpuszczonych we krwi i płynach

On się nagle nie pojawia o ile nie następuje nagłe podciśnienie. Nawet w
przypadku, gdyby takie podciśnienie nastąpiło, to powstają mikropęcherzyki
widoczne pod mikroskopem. Dopiero po około 5 minutach łączą się one w duże
pęcherze mogące spowodować zator. Pod stałym ciśnieniem nie ma żadnych
pęcherzyków we krwi ani płynach.

> [...]
> nawet
> podstawowych rzeczy, stąd Twoje insynuacje - ale każdy sądzi sam po sobie,

Wiedziałem, że nie odpowiesz na zadane pytanie, tylko na inne, które nie
padło.
Potwierdzasz, że niewiele wiesz, ale lubisz gadać.

Powtórzę pytanie: wymień przestrzen gazową w ciele człowieka, która nie ma
połączenia na zewnątrz.
Nie wymieniłaś ani jednej.

PS Wykształciuch z Twoich ust to komplement. Dziękuję.

4. Data: 2010-06-21 22:01:51

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> [...]
> To potwierdza stawianą wielokrotnie tezę, że podobnie jak Panslavista
> jesteś uzależnioną od internetu kurą domową. Wszelką wiedzę czerpiesz z

Trutu tutu. Jama płucna i jama brzuszna, p. Bork..ski. Choć u kobiet ta
druga raczej może być drożna - przez jajniki.

5. Data: 2010-06-21 22:14:54

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> PS Wykształciuch z Twoich ust to komplement. Dziękuję.
> --
> Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Ja wiem. Ja wiem. U ikselki jest taka przestrzeń gazowa. Znajduje się w głowie.
W środku czaszki. Kiedyś myślałem ze ona ma tam tylko mało pomarszczone. A
okazało się że tam pusto jak w napompowanym powietrzem balonie. Trafiłem? Co
wygrałem?

6. Data: 2010-06-21 22:34:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> Trutu tutu. Jama płucna i jama brzuszna, p. Bork..ski. Choć u kobiet ta
> druga raczej może być drożna - przez jajniki.

Pytanie dobre na grupę - nie wszyscy wiedzą, że jesteś fizykiem z
doktoratem. A pytanie na poziomie podstawówki, Czy ma być pułapką na mojego
kompa? Przeciez specjalizowałeś się w maszynach o 8 bitowym bajcie, a nie w
PC.

7. Data: 2010-06-21 22:37:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jun 2010 00:01:51 +0200, Panslavista napisał(a):

> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> Trutu tutu. Jama płucna i jama brzuszna, p. Bork..ski. Choć u kobiet ta
> druga raczej może być drożna - przez jajniki.

:-O

8. Data: 2010-06-21 22:39:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jun 2010 23:13:35 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> [...]
> połączenia na zewnątrz.
> Nie wymieniłaś ani jednej.
>
> PS Wykształciuch z Twoich ust to komplement. Dziękuję.

Uparłeś się na przestrzenie. A gaz jest WSZĘDZIE, nie tylko w
przestrzeniach. I dlatego istneje coś takiego, jak choroba dekompresyjna. I
spadaj.

9. Data: 2010-06-21 22:52:42

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Z czego się cieszysz? Z pana prof., czy jajników? Jeżeli z tych ostatnich,
to nieraz tłokiem z uszczelką dymaniczną napompowałem do pełna brzuch
delikwentki. Później nacisnąwszy ręką powodowałem gwałtowy wypływ z różnymi
efektami - żenując ją perfidnie... :-)))

10. Data: 2010-06-21 23:15:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jun 2010 00:52:42 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> delikwentki. Później nacisnąwszy ręką powodowałem gwałtowy wypływ z różnymi
> efektami - żenując ją perfidnie... :-)))

Tiaaa.... i te jajniki też napompowałeś, no jasssne.
:->

Mole jak skowronki.
Czy w każdym pieciu na ekogorszek można palić owsem ?
Całkowity koszt nowego domu
Termometr z zapisem temperatury ?
Krem pod oczy czyli gdzie?