Ikselko.....

371. Data: 2012-05-08 11:21:23

Temat: Re: Ikselko.....
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 May 2012 09:45:23 +0200, Witek napisał(a):

> Geny XY ????

Miało być "geny z XY" - upierdliwcze.

372. Data: 2012-05-08 11:46:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 May 2012 18:14:07 +0200, Ikselka napisał(a):

> ...a muszę przyznać, że wciąż najciekawiej dla mnie jest spotykać w tym
> klasowym licealnym gronie... mojego męża, to doprawdy jest ekscytujące

...tak ciągle flirtować :-)

373. Data: 2012-05-08 12:53:12

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Ikselko.....
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niczego nie zmuszam.
> Jestem dorosła, więc i innych ludzi w stosownym wieku oceniam podobnie -
> znaczy wiem po sobie, że jeśli ktokolwiek dorosły czuje się do
> czegokolwiek
> zmuszany, po prostu sobie odpuszcza. Ja tak robię. I odwrotnie - jeśli
> biorę udział w dyskusji i sobie NIE odpuszczam, dyskutuję dobrowolnie i
> nie
> czuję się zmuszana. Logiczne.
> Skoro Ty czujesz się zmuszana do przyznawania mi racji, to niezmiernie
> dziwię się, dlaczego sobie po prostu nie odpuścisz?

Rozrozniasz okreslenie "racja musi byc po twojej stronie" od "zmuszasz kogos
do uznania racji" ?
Twoje odpowiedzi sa tak absurdalne i pokretne, ze faktycznie szkoda czasu na
jalowe dysputy.

EOT
@

374. Data: 2012-05-08 13:47:58

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Ikselko.....
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 May 2012 14:53:12 +0200, @ napisał(a):

> Rozrozniasz okreslenie "racja musi byc po twojej stronie" od "zmuszasz kogos
> do uznania racji" ?

Nie.

375. Data: 2012-05-08 21:35:16

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-08 11:50, Fragile pisze:

> Ależ naprawdę nie musiałeś się fatygować :) Pytanie było retoryczne :)

> Absolutnie nie.

Można poszukać także po andy, bo Niwiński zmieniał nicka (pewnie nie raz).

--
animka

376. Data: 2012-05-08 21:36:31

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-08 06:57, margaretha pisze:

> to całe szczęście że nie odziedziczyła głowy po matce.

Każdy ma swoją głowę. Każdy człowiek to unikat. Twoja z czyjego karku
zerwana?

--
animka

377. Data: 2012-05-12 15:01:33

Od: grazyna007 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 18:48, margaretha pisze:

> Mechcia jeszcze była i Cafe Za Słupem :)
>
> Fajne to były czasy bo od tej grupy zaczynałam moją przygodę z newsami.

Cafe Za Slupem dalej jest ;-))) I Mechcia także ;-D

378. Data: 2012-05-15 17:12:43

Od: Bożena <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bbjk" <b...@q...pl> wrote in message

> [...]
| raczej gaworzenia o częściach ciała Maryni, a jeśli ktoś próbował, to
| szybko był przywoływany do porządku. Stosowano się do netetykiety (kto
| teraz wie, co to takiego). Dyskutowano w dużej mierze merytorycznie, a
| plotkarskie bajędy i adpersony jeśli się zdarzały, to nieczęsto i
| szybko piętnowano je.
|
| Dzielono się doświadczeniem, a nie rzucano linkami na chybił trafił,
| zresztą i mniej było tych linków. Nie było "politykowania", pewne
| zachowania nie uchodziły.
| Były hity w rodzaju ciastek Kruszyny, czy pierniczków pana Pazio.

Lepiej bym nie napisała :)
A te zjazdy i spotkania grupowe... a poczucie humoru... ileż to łez wylano
się ze śmiechu. Teraz co raz częściej nie wiadomo, czy śmiac się, czy
płakać. Do tego chyba każdy miał pustego KFa, a większość nawet nie
wiedziała, co to za zwierzę i do czego służy - z każdym dalo się porozumieć
w sposób cywilizowany. Nietykieta... Szacunek... Kultura... Zawsze myślałam,
że tęsknoty w stylu "kiedyś to były czasy..." są zarezerwowane dla mocno
starszych pań i że jeszcze długa droga przede mną, a tu proszę...

Bożena.

379. Data: 2012-05-15 17:20:34

Od: Bożena <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"grazyna007" <> wrote in message news:4FAE7B4D.2060004@go2.pl...

| Cafe Za Slupem dalej jest ;-))) I Mechcia także ;-D

Potwierdzam :))))

Bożena.

380. Data: 2012-05-16 02:05:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 15:16, Ikselka pisze:

> To tak na wszelki wypadek, gdybyś nie czytała WSZYSTKICH moich postów, ale
> widzę, że nie ma takiej opcji 333-)

Na tej grupie czytam WSZYSTKIE posty, nie tylko Twoje :)))

Jaka patelnia nierdzewna
Pomysły na rybne konserwy
Niebezpieczne związki.
AD: ~~** Two Unique Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Jedzcie kiwi :-)