Ile dajecie po koledzie?

21. Data: 2012-01-02 09:37:43

Temat: Re: Ile dajecie po koledzie?
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-02 09:48, było cicho i spokojnie, aż tu zażółcony jak
pierdolnie:

> Ja, jak na mnie padnie z okazji opłatka - również nic, bo
> zgodnie z prawdą, generalnie nie mam w domu pieniędzy, posługuję
> się prawie wyłącznie kartą. Jak ksieża zaczną chodzić z terminalami
> POS i zainstalowanymi na nich kasami fiskalnymi, to kto wie ;)
>
> A na kolendę to nie wiem, nie pamiętam. Mam wrażenie, że zazwyczaj
> nie ma mnie wtedy w domu.

Juz nie raz robiles z siebie tutaj takiego dziada, ze trzeba by chyba
byc jakims totalnie ujaranym fantasta, zeby podejrzewac ciebie o taka
hojnosc i rozrzutnosc.
Co za idiota.

22. Data: 2012-01-02 18:30:25

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> POS i zainstalowanymi na nich kasami fiskalnymi, to kto wie ;)
>
> A na kolendę to nie wiem, nie pamiętam. Mam wrażenie, że zazwyczaj

pod talerzem zamiast sianka masz kartę?

kiwiko

23. Data: 2012-01-02 20:35:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-02 09:48, zażółcony pisze:

> [...]
> POS i zainstalowanymi na nich kasami fiskalnymi, to kto wie ;)
>
> A na kolendę to nie wiem, nie pamiętam. Mam wrażenie, że zazwyczaj

Kieszonkowe dzieciom też kartą wypłacasz? ;)

Ewa

24. Data: 2012-01-03 08:16:32

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"

> Kieszonkowe dzieciom też kartą wypłacasz? ;)

To przecież nic dziwnego, moje dzieci miały, a żona ma, moją kartę
kredytową. Ale myślę że rediemu raczej chodzi o przejrzystość finansów i
jednakowe traktowanie obywateli poprzez państwo. Stan obecny to wielki grey
market.

pzdr
olo

25. Data: 2012-01-03 08:28:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-03 09:16, olo pisze:
> Użytkownik "medea"

> To przecież nic dziwnego, moje dzieci miały

W przedszkolu i w okresie wczesnoszkolnym?

> Ale myślę że rediemu raczej chodzi o przejrzystość finansów i
> jednakowe traktowanie obywateli poprzez państwo. Stan obecny to wielki
> grey market.

A, to jest jasne. Tzn. wiem, o co Rediemu chodzi. ;)

Ewa

26. Data: 2012-01-03 08:39:45

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"

> W przedszkolu i w okresie wczesnoszkolnym?

Boszzze, test na sklerozę ;) W przedszkolu na pewno nie. Do początków LO,
czyli dojazdów do szkół i pojawieniem się większych wydatków, finansowaniem
ich kaprysów bardziej zajmowała się mama chyba.

> A, to jest jasne. Tzn. wiem, o co Rediemu chodzi. ;)

A, to popełniasz nadużycie dyskusyjne - false analogy, z pełną premedytacją
;)

pzdr
olo

27. Data: 2012-01-03 08:50:38

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-03 09:28, medea pisze:

> W przedszkolu i w okresie wczesnoszkolnym?
Kieszonkowe w przedszkolu ? Nie praktykowałem :)

> A, to jest jasne. Tzn. wiem, o co Rediemu chodzi. ;)

Chodzi też o to, że jak ksiądz trafia na mnie to
naprawdę pieniędzy nie ma. Zresztą w pracy również,
ciągle są jakieś składki - a to koledze się dziecko
urodziło, a to ktoś ma ślub, a to na prezent dla
odchodzącego ... Często się wyłamuję :) Takiś jakiś
jestem krzywy, chyba nietowarzyski ...
Tyle, że ksiądz, rok temu, jak przyszedł
z opłatkiem, to żadnych pieniędzy nie chciał nawet,
od razu się wycofał 'nie ma problemu, nie trzeba',
jak tylko okazałem lekkie zakłopotanie.

28. Data: 2012-01-03 09:02:27

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-03 09:50, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> Tyle, że ksiądz, rok temu, jak przyszedł
> z opłatkiem, to żadnych pieniędzy nie chciał nawet,
> od razu się wycofał 'nie ma problemu, nie trzeba',

Może wystarczyło nakarmić i napoić. Ostatnie zwłaszcza.

Qra

29. Data: 2012-01-03 09:33:54

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Kieszonkowe dzieciom też kartą wypłacasz? ;)

Po skończeniu 13 lat nie ma z tym problemu :)

N.

30. Data: 2012-01-03 09:36:55

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> napisał

> zgodnie z prawdą, generalnie nie mam w domu pieniędzy, posługuję
> się prawie wyłącznie kartą.

My identycznie.
A jeśli wyjątkowo potrzebna jest gotówka, to się idzie na żebry do dziecka
posiadającego zaskórniaki w skarbonce i prosi o pożyczkę ;-)

> A na kolendę to nie wiem, nie pamiętam. Mam wrażenie, że zazwyczaj
> nie ma mnie wtedy w domu.

My w ogóle nie przyjmujemy, więc problem z głowy.

N.

Starość
Zdrowych i wesołych! :)
staropolskim obyczajem...