Ile dajecie po koledzie?

31. Data: 2012-01-03 09:48:34

Temat: Re: Ile dajecie po koledzie?
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-03 10:02, było cicho i spokojnie, aż tu Qrczak jak
pierdolnie:
> Dnia 2012-01-03 09:50, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Może wystarczyło nakarmić i napoić. Ostatnie zwłaszcza.
>
> Qra

A po jaki kij wy trolujecie na moim watku?
Nie macie gdzie trolowac?
No to wypad stad czubki.

32. Data: 2012-01-03 11:27:51

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-03 10:36, Nixe pisze:
> "zażółcony" <r...@c...pl> napisał

> My identycznie.
> A jeśli wyjątkowo potrzebna jest gotówka, to się idzie na żebry do
> dziecka posiadającego zaskórniaki w skarbonce i prosi o pożyczkę ;-)
He, he, identycznie się nam zdarza - do córy po kasę :)

33. Data: 2012-01-03 13:27:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-01-03 09:50, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:
>>

> Może wystarczyło nakarmić i napoić. Ostatnie zwłaszcza.

BTW na pewno wypada zaproponowac przynajmniej cherbate - duzo lazenia i
gadania, kazdemu w gebie wyschnie, chocby nie wiem co.

34. Data: 2012-01-03 13:28:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> "zażółcony" <r...@c...pl> napisał

> My identycznie.
> A jeśli wyjątkowo potrzebna jest gotówka, to się idzie na żebry do dziecka
> posiadającego zaskórniaki w skarbonce i prosi o pożyczkę ;-)

No wlasnie, bo biedronka, to sklep dla biedoty.

35. Data: 2012-01-03 13:40:33

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie, bo biedronka, to sklep dla biedoty.

W Biedronce przeważnie jest bankomat :)

N.

36. Data: 2012-01-03 16:39:45

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> W przedszkolu i w okresie wczesnoszkolnym?

> A, to jest jasne. Tzn. wiem, o co Rediemu chodzi. ;)
a to ciekawe...
bo wydaje się, że on sam nie wie o co chodzi ;)

kiwiko

37. Data: 2012-01-03 16:42:48

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Tyle, że ksiądz, rok temu, jak przyszedł
> z opłatkiem, to żadnych pieniędzy nie chciał nawet,
> od razu się wycofał 'nie ma problemu, nie trzeba',

może wszyscy już wiedzą, że jesteś wyjątkową sknerą ;)

kiwiko

38. Data: 2012-01-03 16:50:56

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW na pewno wypada zaproponowac przynajmniej cherbate - duzo lazenia i
> gadania, kazdemu w gebie wyschnie, chocby nie wiem co.
jakie to miłe :)

kiwiko

39. Data: 2012-01-03 20:04:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-03 09:39, olo pisze:

> A, to popełniasz nadużycie dyskusyjne - false analogy, z pełną
> premedytacją ;)

O nienienie! Nie zgadzam się. Ja właśnie demaskuję false reason. ;)

Ewa

40. Data: 2012-01-03 20:07:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-03 09:50, zażółcony pisze:

> [...]
> urodziło, a to ktoś ma ślub, a to na prezent dla
> odchodzącego ... Często się wyłamuję :) Takiś jakiś

Nie wiem, jak z tymi składkami w pracy, ale ksiądz się zwykle zapowiada
dzień wcześniej.

Takiemu warto dać. ;)

Ewa

Starość