Ile kobieta ma butów ?

1. Data: 2001-05-24 15:18:04

Temat: Ile kobieta ma butów ?
Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może trochę NTG, ale lepszej jak dotąd nie znalazłam.
Mam następujący problem: gdy tylko wspomnę coś o kupnie butów, mój luby
marudzi, że ludzie tyle butów nie mają i najchętniej widziałby mnie w jednej
parze. Z moich doświadczeń wynika, że kobiety mają nie tylko tyle, ale
znacznie więcej butów niż ja. Ostatnio dyskusja utknęła z tego powodu w
martwym punkcie, więc ośmielam się zapytać:
Drogie Panie - ile par butów macie ?
Drodzy Panowie - ile par butów mają Wasze matki, żony, kochanki i siostry ?

Za wszelkie odpowiedzi będę niezwykle zobowiązana.

Pozdrawiam ;-)

Natalia

1. Data: 2001-05-24 15:21:55

Temat: Re: Ile kobieta ma butów ?
Od: "Linda Apokalipsa" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" <n...@i...pl> wrote in message

> Drodzy Panowie - ile par butów mają Wasze matki, żony, kochanki i siostry
?

Po jednej, jak Boga kocham, po jednej :-)

JS

1. Data: 2001-05-24 19:39:14

Od: "Marek" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam 3 pary
adidasy,półbuty (garniturowe),i stare zimowe (prawie jak nowe) :)))
a żona to nie wiem bo jak słysze o butach ("nie mam butów bo......" ) to sie
denerwuje i dlatego wykształciłem sobie
" słuch wybiórczy" pewnych słów nie słysze :)))))
czasami lepiej nie wiedzieć

pozdrawiam marek

1. Data: 2001-05-24 20:23:15

Od: "AWoj" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że tak na wszystkie sezony uzbierałoby się około 20, a i tak czuję
czasami brak.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2001-05-24 21:51:03

Od: "Andrzej Zbierzchowski" <a...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam trzy pary. Moja ślubna z dziesięć najmarniej...
--
Pozdrawiam - A. Z.
mail me: a...@c...net.pl

1. Data: 2001-05-24 22:25:27

Od: "Aga B." <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natalia <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ej8pd$rpn$...@n...tpi.pl...
> Drogie Panie - ile par butów macie ?

Trzy pary pantofli, dwie pary półbutów, trzy pary sandałów, dwie pary
klapków, chyba ze trzy pary tenisówek, to tylko te używane, bo gdzieś na
strychu leży jeszcze kilka dawno nie noszonych.

> Natalia

Agnieszka

1. Data: 2001-05-25 05:48:50

Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Je też mam 3 pary ale Ania to ma z dziesięc i przedwczoraj kupiła sandałki
bo "nie ma w czym chodzić"
Kobieta po prostu kobieta.

1. Data: 2001-05-25 06:21:32

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> [...]
?
> Za wszelkie odpowiedzi będę niezwykle zobowiązana.

1. sandaly
2. "cichobiegi" do wszystkiego
3. polbuty
4. adidasy
5. szpilki wyjsciowe
6. polbuty jesienne (do kostki)
7. 2 pary kozakow

Ojej .... sama nie wiedzialam, ze jestem taka "bogata" !!! ;o))

Natomiast moj luby ma:
1. para na codzien (takie - wiecie - z "bieznikiem")
1. para wyjsciowe
1. para zimowe (ktorych nawiasem prawie w ogole nie nosi).

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-05-25 07:17:01

Od: "Michał Szerling" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z tematyka grupy powstaje inny problem, gdzie to wszystko trzymac
???:-))))))))

Pozdrawiam
Michal

1. Data: 2001-05-25 10:12:57

Temat: Odp: Ile kobieta ma butów ?
Od: "Asia Bugla" <f...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Linda Apokalipsa <l...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ej91g$ss8$...@n...tpi.pl...

> ?
>
> Po jednej, jak Boga kocham, po jednej :-)
>
> JS

Chyba zartujesz ?!?!?
Rozumiem, ze naraz mozna ubrac tylko jedna pare :-) ale przeciez nie
wszedzie da sie pojsc np. w adidasach. Inne obuwie zakladasz w domu, do
pracy, na spacer z psem/dzieckiem, zamienne na basen, wypad w gory. Poza tym
czarne buty do jasnej sukienki nie pasuja, jak rowniez mokasyny do sukni
wieczorowej. [osobna sprawa bylyby torebki, prawda ;-) ]
Panowie litosci !!!
Chcecie aby wasze kobiety pieknie a przynajmniej ladnie, wyladaly ??? To
musza sie miec w co ubrac.
Sami tez pewnie nie raz stoicie przed szafa zastanawiajac sie, ktory by tu
krawat ubrac skoro zaden z tych piecdziesieciu nie pasuje.

Pozdrawiam
Asia

______piec do sauny - szukam_______
jest tu jakis fachowiec, czy sami lamerzy
test
Opłaty !!!!!!
Domy,magazyny itp. w 3 miesiace