Ile kosztuje wykończenie mieszkania

11. Data: 2008-02-08 09:48:23

Temat: Re: Ile kosztuje wykończenie mieszkania
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mb" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:foh54o$bsj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Hmm, ciekawe co to za materialy ?
> Drzwi papierowe biale a kuchnia z IKEI ?
sie śmiejesz - kupiłem sobie kuchnie z Ikei i skręciłem ją sam - wygląda
lepiej niż znajomych za 5 razy tyle
a jak zmieniła mi sie troszke koncepcja to dokupiłem jedną szafke i fronty za
kilkaset zł i wszystko gra a przy huchni robionej żeby dorobić małą szafke to
sie nikomu nie bedzie nawet chciało przyjechać na pomiar

> Bo mnie sama kuchnia z AGD plus drzwi wyszla drozej a wcale nie byla to wysoka
> polka, moze taka lepsza srednia - mieszkanie 70 M2

może wykonawcy byli drodzy

12. Data: 2008-02-08 09:56:58

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> sie śmiejesz - kupiłem sobie kuchnie z Ikei i skręciłem ją sam - wygląda
> lepiej niż znajomych za 5 razy tyle
Tylko IKEA ma pewną wadę, dość istotną w przypadku mojej kuchni. Moja
kuchnia jest mała, natomiast meble z IKEI mają określone szerokości - 30, 50
i 60 cm w większości. Więc jak gdzieś zostanie mi np. 10 cm, to nie mam
możliwości zamówienia nietypowej szafki, na wymiar.

13. Data: 2008-02-08 10:01:06

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mb" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> sie śmiejesz - kupiłem sobie kuchnie z Ikei i skręciłem ją sam - wygląda
> lepiej niż znajomych za 5 razy tyle

No moja wyglada 10 razy lepiej od najlepszej z ikei :-)

A powaznie - o gustach sie nie dyskutuje, ale od strony wykonania to
wiekszosc kuchni z ikei jest taka sobie mowiac szczerze - dosc dokladnie sie
im prygladalem na etapie wyboru

a przy huchni robionej żeby dorobić małą szafke to
> sie nikomu nie bedzie nawet chciało przyjechać na pomiar

A to juz zalezy od firmy

> może wykonawcy byli drodzy

Moze

14. Data: 2008-02-08 10:02:00

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek [z pracy] pisze:

> [...]
> i 60 cm w większości. Więc jak gdzieś zostanie mi np. 10 cm, to nie mam
> możliwości zamówienia nietypowej szafki, na wymiar.

Wstawiasz kilka polek i masz ,,szafke'' na wino ;)

th

15. Data: 2008-02-08 10:36:59

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
wiadomości news:foh90n$jol$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> większości. Więc jak gdzieś zostanie mi np. 10 cm, to nie mam możliwości
> zamówienia nietypowej szafki, na wymiar.
jest jeszcze 80 cm, 40 cm - zawsze można dobrać tak, żeby 10 cm nie zostało a
jak już tak wyjdzie to pomysł z półką na wino jest dobry ;)

16. Data: 2008-02-08 10:41:27

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No moja wyglada 10 razy lepiej od najlepszej z ikei :-)

no tu bym sie spierał :-)
a tak BTW to znam przypadek, gdzie kupiono kuchnie w cenie mercedesa, ale
właściciele jej nie używają bo szkoda i gotują w piwnicy w takiej kuchni
roboczej :-)

> A powaznie - o gustach sie nie dyskutuje, ale od strony wykonania to wiekszosc
> kuchni z ikei jest taka sobie mowiac szczerze - dosc dokladnie sie im
> prygladalem na etapie wyboru

gdzie oglądałeś taką kuchnie? w Ikea? gdzie tysiące ludzi ją maltretowało ;)

> a przy huchni robionej żeby dorobić małą szafke to
>
> A to juz zalezy od firmy

przeważnie dają cene jak za całą kuchnie z Ikei :-)

17. Data: 2008-02-08 10:54:17

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właściciele jej nie używają bo szkoda i gotują w piwnicy w takiej kuchni

ja znam przypadek gdzie na jednej dzialce stoi piekny nowy duzy dom -
urzadzony cudownie ale niezamieszkany bo szkoda i stara niewielka rudera w
ktorej mieszkaja wlasciele - szkoda wyburzac jak jeszcze stoi a poki stoi do
nowego sie nie przeprowadzaja - trwa to juz prawie rok

Powaznie
Ale to sie ociera o chorobe psychiczna

18. Data: 2008-02-08 11:16:51

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

mb pisze:

> No moja wyglada 10 razy lepiej od najlepszej z ikei :-)

Wrzuć fotki, chętnie ocenimy ;-)

> A powaznie - o gustach sie nie dyskutuje, ale od strony wykonania to
> wiekszosc kuchni z ikei jest taka sobie mowiac szczerze - dosc dokladnie sie
> im prygladalem na etapie wyboru

Ikea daje obecnie na swoje szafki kuchenne 25 lat gwarancji - czy jesteś
pewny, że za 25 lat wykonawca Twojej kuchni będzie w ogóle istnieć?

T.

19. Data: 2008-02-08 11:29:36

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ikea daje obecnie na swoje szafki kuchenne 25 lat gwarancji - czy jesteś
> pewny, że za 25 lat wykonawca Twojej kuchni będzie w ogóle istnieć?

A możesz podać warunki tej gwarancji?

20. Data: 2008-02-08 11:32:25

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Wrzuć fotki, chętnie ocenimy ;-)

Wrzuc swoje, pamietaj o dokladnym adresie zamieszkania

Ja zdjec ze swojego mieszkania czy z budowy domu wrzucac do sieci nie
zamierzam, juz i tak dostalem ze swoje ze dlugo wystepowalem na grupach pod
nazwiskiem

> Ikea daje obecnie na swoje szafki kuchenne 25 lat gwarancji - czy jesteś
> pewny, że za 25 lat wykonawca Twojej kuchni będzie w ogóle istnieć?

Nie jestem
Cos tak czuje ze masz kuchnie z Ikei :-)
Mnie sie te kuchnie nie podobaja i tyle, mam do tego prawo :-)

Proszę, poradźcie, co dać na podłogę
Troche rzeczy do kupienia - proszę o pomoc ;)
Ogrzewanie podłogowe w łazience
Pralka ładowana od góry - opinie ?
Poszukuje dobrego specjalisty -Projekt +Geodeta