Ile macie w sobie z neandertala...? ;)

11. Data: 2007-05-06 12:35:19

Temat: Re: Ile macie w sobie z neandertala...? ;)
Od: ARKÓDIÓSZ <sóppórt@dópa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Ach te przesądy religijne formułowane na potrzeby utrzymania złudności
> trwania patriarchatu ... ;P

Dobsze muwi dać mó wótki. Patrarhat u ormiaszkuf jest bardzo silny

12. Data: 2007-05-06 12:40:28

Od: ARKÓDIÓSZ <sóppórt@dópa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Długo już po tak po tej ziemi chodzisz, bo nie wiem, czy warto schodzić w
> dół?

Ty jusz dafno zszedłes z gur szahdejskih ale rze jesteś niedorozfinienty
to nie czaisz

13. Data: 2007-05-06 12:55:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ARKÓDIÓSZ" <sóppórt@dópa.pl> wrote in message

> tó hodzi o to rze mongóły na koniah pszyjehali i wypierdolili tfojom
> prabapke. to tak pszenośnia literacka

To ty robiłeś za tego bucywała na którym jechali!!!

14. Data: 2007-05-06 16:27:24

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 12:51, "PN" <s...@l...po> wrote:
> Panslavista<p...@w...pl>news:f1kbr8$e51$1@neme
sis.news.tpi.pl

> [...]
>
> Wystarczająco długo, żebyś sobie z nim mógł pogadać jak jeden "oświecony"
> dziad z drugim "oświeconym" dziadem ;)
>
> PN

No pijasz to piwo, czy nie?
Już masz u mnie dwa :-) (piwa, ma się rozumieć:-)

Pozdrawiam,
Magda

15. Data: 2007-05-06 16:58:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 6 Maj, 12:51, "PN" <s...@l...po> wrote:
> [...]
>
> PN

No pijasz to piwo, czy nie?
Już masz u mnie dwa :-) (piwa, ma się rozumieć:-)

Dziękuję...w imieniu PNa i własnym -bo tym drugim
[a może i oboma jeśli sam nie pije] które dostanie
od pewnej "kochającej inaczej" zgorzkniałej złośnicy
się z którmś dziadem zapewne podzieli... ;P

16. Data: 2007-05-06 17:23:44

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
sis.news.tpi.pl

> No pijasz to piwo, czy nie?
> Już masz u mnie dwa :-) (piwa, ma się rozumieć:-)

Możeby mąż spróbował Pawła przekonać ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

17. Data: 2007-05-06 17:39:41

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 19:23, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

sis.news.tpi.pl

> Możeby mąż spróbował Pawła przekonać ? :)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Do piwa? Eee tam :-)
Mój mąż się takimi pierdułkami nie zajmuje... To Mikołaj i Michał tacy
zaczepni i dowciapni :-)

Pozdrawiam,
Magda

18. Data: 2007-05-06 18:24:43

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <f1k9b3$qrg$1@news.onet.pl> :

> [...]
> do pochodzenia współczesnego człowieka. Erik Trinkaus - profesor
> antropologii na Uniwersytecie Waszyngtona w St. Louis w USA - uczynił tę
> kwestię, w ostatnich latach intensywnie dyskutowaną, głównym przedmiotem
> swoich badań. Ich wyniki zostały opublikowane w ostatnim wydaniu
> "Proceedings of the National Academy of Sciences".
>
> Po przebadaniu szczątków wczesnego współczesnego człowieka z Europy,
> pochodzących z Rumunii, Czech i Francji, naukowiec doszedł do wniosku, że
> badane okazy wykazują obecność cech neandertalskich.

To niech jeszcze zbada małża - jakby dobrze się przypatrzeć kobietom, to
wykazują one cechy małża, mniejsza o to w jakimś aspekcie swojej
fizjologii. ;)

Najpierw niech pan profesor udowodni, że neandertalczyk mógł krzyżować
się z człowiekiem współczesnym na drodze zapłodnienia. Jak mógł (a
potomstwo było nadal płodne, odwrotnie niż u osłomuła), to przejmowanie
cech jest prawie pewne i nie trzeba go udowadniać. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

19. Data: 2007-05-06 19:25:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky; <f1k9b3$qrg$1@news.onet.pl> :

> To niech jeszcze zbada małża - jakby dobrze się przypatrzeć kobietom, to
> wykazują one cechy małża, mniejsza o to w jakimś aspekcie swojej
> fizjologii. ;)

Dobrze że wiekszość femiń nie pochodzi od tego co zaciska sakramencko silnie
skorupę na tym co się weń wetknie... ;P

> [...]
> potomstwo było nadal płodne, odwrotnie niż u osłomuła), to przejmowanie
> cech jest prawie pewne i nie trzeba go udowadniać. ;)

Na usenecie przecież wiele "istotek" potwierdzających tezę owego profesorka
widać...aż dziw że w ogóle taki jeden z drugą sie do netu dorwali...ale
skoro potomkowie do netu to i może przodkowie do przodkiń też nie mieli za
daleko... ;)))

20. Data: 2007-05-06 21:57:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> Do piwa? Eee tam :-)
> Mój mąż się takimi pierdułkami nie zajmuje... To Mikołaj i Michał tacy
> zaczepni i dowciapni :-)
>
> Pozdrawiam,
> Magda

A jak mają na imię Michał i Mikołaj i ilu ich jest ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Re: księżyc kontra słońce -simplepost
Re: Odbiór kolorów