Ile mililitrów krwi pobiera się do jednego badania?

1. Data: 2017-10-13 09:13:40

Temat: Ile mililitrów krwi pobiera się do jednego badania?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Załużmy , że medyk zapisał jakieś 3 parametry.
Ile mililitrów maksymalnie
krwi ma prawo pobrać pielęgniarka?

2. Data: 2017-10-14 12:36:14

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Załużmy , że medyk zapisał jakieś 3 parametry.
> Ile mililitrów maksymalnie
> krwi ma prawo pobrać pielęgniarka?

Dorosłym 5ml.
(Przegląd lekarski 2014 / 71 / 1)

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2017-10-14 21:29:10

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

taaaaaaaaa...

a ciekawe ile te chuje mogą razy wbijać tą jebaną igłę...

mój rekord to 4 razy...

to są kurwa jakieś totury totalne!

4. Data: 2017-10-15 07:26:19

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.10.2017 o 21:29, denat 'POPIS/EU pisze:
> taaaaaaaaa...
>
> a ciekawe ile te chuje mogą razy wbijać tą jebaną igłę...
>
> mój rekord to 4 razy...
>
> to są kurwa jakieś totury totalne!

Mój rekord to tylko 3 razy, ale za to kilkakrotnie.
Wystarczyło, żebym opierdolił pobierającą i kazał przyprowadzić
pielęgniarkę po szkole.

Ciekawe, że gdy leczyłem się na Białorusi, wystarczało pobranie krwi z
palca.
Dlatego nie wierzę, że do każdego badania potrzebne jest pół strzykawki
krwi!
Wydaje mi się, że po prostu nie ma u nas sprzętu do takiego pobierania
(kawałek szklanej rurki) natomiast jest silne lobby producentów
strzykawek jednorazowych.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

5. Data: 2017-10-15 08:43:49

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wydaje mi się, że po prostu nie ma u nas sprzętu do takiego pobierania
> (kawałek szklanej rurki) natomiast jest silne lobby producentów strzykawek

Mnie też kłują wielokrotnie.
Ja im już nie liczę, ale zacznę.
Naucz mnie tylko opierdzielać pielęgniarkę.

Co do szklanej rurki, to ona jest też jednorazowa,
więc nie o jednorazowość tu idzie,
a jak zwykle o psześladowanie Wołomina
mającego hutę szkła laboratoryjnego
(dawniej produkowano tu butelki (takie na spirtus zbozowy, rektyfikowany,
spozywczy, idealny na nalewkę,
i szklanki).

Uważam, że powinien być zakaz posiadania przez placówkę robiącą badania-
pobierającą krew-
posiadania strzykawek o pojemności większej niż 5ml.
Wtedy nie mieli by do czego pobrać większej ilości,
(tak jak mi pobrali nielegalnie bez mojej zgody 120ml,
i handel krwią byłyby ograniczony.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

dżołkoopinie...