dżołkoopinie...

1. Data: 2017-10-11 22:40:35

Temat: dżołkoopinie...
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dżołk w stylu modelu optymalnego:

- nie ogoliłeś się od tygodnia, a tyłka też nie umyłeś od tygodnia?

riposta po zgnieceniu:

- a po co miałem myć jak od tygodnia ze względu na unijne sankcje nie
mogłem się wypróżnić?

znacie jakieś inne ciekawe europejskie przednie dowcipy?

2. Data: 2017-10-12 19:39:47

Temat: Re: dżołkoopinie...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogłem się wypróżnić?
>
> znacie jakieś inne ciekawe europejskie przednie dowcipy?

Medyk do pacjenta:
-Pan żyje?
-Tak, czasami medycyna jest bezsilna.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2017-10-12 19:46:28

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

do dyskusji dołączył tvn/eu...

zastanawiam się czy "zagrypsić"...

4. Data: 2017-10-12 19:48:17

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - a po co miałem myć jak od tygodnia ze względu na unijne sankcje nie
> mogłem się wypróżnić?

(dyskusja merytoryczna)

czy istnieje jakiś sprawdzony sposób na odparcie wyżej wymienionej
sankcji wolnego świata?

Wybielanie zębów - proszę o rady
model optymalny...
wizja!