Ile nawozu

1. Data: 2004-05-19 09:53:17

Temat: Ile nawozu
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiła mi żona substral osmocote i mam problem - instrukcja mówi, że na 1
litr ziemi
6g nawozu _ ale ile to jest 6g. Gdybym wiedział ile waży torba z w/w nawozem
to jakoś bym obliczył, ale to tajemnica handlowa, więc nie wiem. Może ktoś z
tu obecnych powie mi ile nasypać w skrzynkę 60cm a ile w 40cm
pozdr.Alex

2. Data: 2004-05-19 10:19:48

Temat: Re: Ile nawozu
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c8fam4$qm0$1@83.238.41.66 Aleksander Kłosiewicz
<s...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> nawozem to jakoś bym obliczył, ale to tajemnica handlowa, więc nie
> wiem. Może ktoś z tu obecnych powie mi ile nasypać w skrzynkę 60cm a

Hejka. Ty tak poważnie? ;-)
Pozdrawiam zdezorientowany Ja...cki
P.S. Litr to 1 dcm3 czyli 10x10x10cm. A g to pewnie nie przyspieszenie
ziemskie, czy inny brzydki wyraz, ale gram - jednostka wagi. :-)

3. Data: 2004-05-19 13:57:05

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> P.S. Litr to 1 dcm3 czyli 10x10x10cm. A g to pewnie nie przyspieszenie
> ziemskie, czy inny brzydki wyraz, ale gram - jednostka wagi. :-)

Jasne, że gram - a swoją drogą to jest g... bo nie podają w łyżeczkach albo
innych szklankach
jak go stosować
pozdr.Alex ;-)

4. Data: 2004-05-19 22:59:24

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jakoś bym obliczył, ale to tajemnica handlowa, więc nie wiem. Może ktoś
> tu obecnych powie mi ile nasypać w skrzynkę 60cm a ile w 40cm

Lyzeczka od herbaty pod mloda rosline, pod wieksze poltorej. Tak
dawkowalismy na praktykach w szklarni, bo nikt sie nie bawil w wazenie.

Elfir

5. Data: 2004-05-19 23:38:39

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozsypałem po kieliszku - ok 20g na skrzynkę i popatrzę.....
pozdr. Alex

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> Lyzeczka od herbaty pod mloda rosline, pod wieksze poltorej. Tak
> dawkowalismy na praktykach w szklarni, bo nikt sie nie bawil w wazenie.
>
> Elfir

szkodniki i inne pytanka
Zwierzak do identyfikacji
Gdzie kupic torf?