Ile płacicie u fryzjera??

1. Data: 2003-05-23 14:27:17

Temat: Ile płacicie u fryzjera??
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że pewnie co miasto to inna cena itp. Jednak gdybyście mogły tak
orientacyjnie podać ceny z waszych zakładów fryzjerskich. Może wtedy mi
się humor poprawi (obym tylko do końca się go nie pozbyła). Włosy mam
krótkie, sięgają do połowy policzków. Poszłam dziś do mojej super
fryzjerki, zrobiłam dwa kolory i zostawiłam 115 zł :(. Poza tym chyba
muszę się nauczyć pytać "dlaczego", bo gdy tam dzwoniłam kilka dni
wcześniej żeby się umówić i zapytałam o (cenę to powiedziano mi, że do
90 zł, a nawet mniej zapłacę. Strasznie się więc zdziwiłam gdy
zapłaciłam (60+35) farbowanie+20. A może to są całkiem normalne ceny??

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-05-23 14:42:52

Temat: Re: Ile płacicie u fryzjera??
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@g...pl (=?ISO-8859-1?B?RWy/YmlldGE=?=) napisał(a):

> Poszłam dziś do mojej super
> fryzjerki, zrobiłam dwa kolory i zostawiłam 115 zł :(.

Ja płacę 135 za farbę/cięcie/modelowanie krótkich włosów. W Krakowie. Więc to
co podałaś to wręcz tanio. :->>

JoP

1. Data: 2003-05-23 14:45:30

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w

> Poszłam dziś do mojej super
> fryzjerki, zrobiłam dwa kolory i zostawiłam 115 zł :(.

Ja mam włosy półdługie (mniej więcej do ramion znaczy się) i za taki
dwukolorowy balejaż + strzyżenie i modelowanie w W-wie płaciłam 200 ... a
od jakiegoś czasu wynalazłam fryzjerkę pod W-wą, która to samo i tak samo
robi za 90 ... a za 10 zł napiwek dziękuje mi 3 razy.
W cenie są też ewentualne poprawki (wiem bo sprawdziłam).

> [...]
> wcześniej żeby się umówić i zapytałam o (cenę to powiedziano mi, że do
> 90 zł, a nawet mniej zapłacę. Strasznie się więc zdziwiłam gdy

To koniecznie powinnaś zapytać - jeśli podali Ci inną cenę wyjściową.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-05-23 15:02:00

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heyoka

Ja ostatnio za balejaz 2 kolorowy (na wlosach przed ramiona) zaplacilam 95
zl razem z gruntownym strzyzeniem (tzn zupelnie inna fryzura a nie tylko
podcinaniem koncowek) i modelowaniem (prasowaniem wlosow, tym razem). Do
tego dostalam jeszcze ciacho i herbatke :))) Mam superowska fryzjerke. Ale
to prawda, w kazdym miescie ceny sa inne (ja jestem z Wroclawia). Na pewno
na cene ma tez wplyw 'marka' salonu. Ja akurat chodze do malenkiego zakladu
daleko daleko w podworku.
Ale i tak 115 zl to jeszcze nie fortuna :)
Pozdro
Ania

1. Data: 2003-05-23 15:04:45

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 23 May 2003 16:27:17 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <w...@g...pl> i powiedziała:

> Poszłam dziś do mojej super
> fryzjerki, zrobiłam dwa kolory i zostawiłam 115 zł :(

To tanio ;-> Mnie pani fryzjerka za balejaż jednym kolorem
chciała wyczesać na 160 zł. Skończyło się na farbowaniu za 110 zł.
Więcej nie pójdę, wolę w domu to zrobić (trwałość podobna, mimo że
"farba włoska").

> [...]
> 90 zł, a nawet mniej zapłacę. Strasznie się więc zdziwiłam gdy
> zapłaciłam (60+35) farbowanie+20. A może to są całkiem normalne ceny??

Nie, nie są. Dlatego warto się pytać i upewniać. Podczas
poprzedniej (przed farbowaniem) wizyty, jakiś miesiąc wcześniej, miałam
włosy "półdługie" (do ramion) i balejaż miał się ograniczyć do 90 zł; w
ciagu tego miesiąca włosy urosły mi tak, że łapały się pod "długie",
przez co cena skoczyła o prawie 100%.

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-05-23 15:06:52

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elżbieta napisał:
> [...]
> 90 zł, a nawet mniej zapłacę. Strasznie się więc zdziwiłam gdy
> zapłaciłam (60+35) farbowanie+20. A może to są całkiem normalne ceny??

Rrrrrrany, drogo. Ja do fryzjera jeszcze z Wroclawia do
Krakowa, we Wroclawiu nie znam fajnej fryzjerki, a tam przy
okazji odwiedzin rodzicow zaliczam fryzjera. Mam wlosy
siegajace za ramiona, ostatnio podcinalam je troche,
cieniowalam na calej dlugosci, robilam pasemka dwukolorowe i
zaplacilam ..... 45 zl.

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-23 15:08:00

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" wrote:

> Ja do fryzjera jeszcze z Wroclawia do
> Krakowa,

?
Pytanie OT- mialo byc: 'jezdze' tak?
pzdr
agi usilujaca rozszyfrowac sens zdania.

1. Data: 2003-05-23 15:12:35

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" wrote:

> Tak, cos dzis mi nic nie wychodzi, nawet pisanie, wrrrrrrr,
> sorry.

Dzieki. Ja za to malo dzis rozumiem- tak, ze bilans wychodzi na zero ;)
pzdr
agi

1. Data: 2003-05-23 15:17:39

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-23 15:18:55

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@g...pl> skrev i meddelandet
> Wiem, że pewnie co miasto to inna cena itp. Jednak gdybyście mogły
tak
> orientacyjnie podać ceny z waszych zakładów fryzjerskich.

Farbowanie nie wiem, ale trwala co najmniej 300 zl, strzyzenie dziecka
75 zl, strzyzenie doroslego 125 zl.

Poprawil Ci sie humor ;-) ?

Ceny u przecietnego fryzjera, w Szwecji. Domyslam sie, ze gdzies w
centrum miasta, czy u kogos renomowanego kosztowaloby 1,5-2 razy
wiecej.

pozdrawiam, magda

Kosmetyki Joko
Rexona Crystal-macie jakies wrazenia? :)
próbki
Potrzebuje rady.
witam i zapraszam