Ile schudliscie na MM?

11. Data: 2003-05-26 12:45:42

Temat: Re: Ile schudliscie na MM?
Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to 26 May 2003 12:59:01 +0200, gdy t...@w...pl napisał:

>Witam ze smutkiem
>Tak właśnie stało się ze mną. Dietę stosowałam bardziej rygorystycznie, gdyż
>nie łączyłam nie tylko tłuszczów ze skrobią ale również białek. Tylko warzywa +
>skrobia (wyłacznie razowiec

Chleb razowy może być równie szkodliwy jak jasny, to też przecież mąka
pszenna, poza tym rozmaite dodatki.

Piszę "szkodliwy", gdyż wygląda na to, że w moim dotychczasowym
odchudzaniu najwięcej dała zamiana pieczywa białego, razowego, na Wasę
oraz chleb pełnoziarnisty.

Nawet jeden składnik diety może wszystko popsuć :(

Robert

12. Data: 2003-05-26 13:19:38

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Irma <p...@m...com> napisał(a) w wiadomości

> jakie macie efekty?

15-16 kg w niespełna 3 m-ce.
Stosuję wegetariańską odmianę MM, nie uprawiam żadnych sportów.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

13. Data: 2003-05-26 14:00:28

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Musze wiec odszczekac niezawodnosc i trafnosc teorii insulinowej, albowiem
> sama na sobie sprawdzilam, ze tucza nas nie tylko weglowodany o wysokim IG,
> ale wszystko, co jest w nadmiarze.
> Wiele osob stosujacych MM doprowadza sie do przebialczenia (przykladowe
> menu: sniadanie - weglowodany plus bialka, obiad - bialka plus tluszcze,
> kolacja - znow bialka) i notuje spadki wagi wylacznie na samym poczatku.
> Jesli wiec moglabym Ci cokolwiek doradzic, to moze to, abys nadal trzymala
> sie ogolnych zalecen M. i zastosowala niezawodna metode : eat less, move

Dzięki, chociaż chyba nie jem za dużo skrobii. Może przesadzam z warzywami pod
różnymi postaciami, ale te chyba nie tuczą. Jednak spróbuję to przeanalizować.
A co myslicie o platkach zbożowych, tych naturalnych a nie błyskawicznych.
Wyglądają jak normalne tylko rozgniecione ziarna różnych zbóż. I nie maja
dodatków jak pieczywo. W diecie Burcher - Bennera zalecane jest takie musli z
namoczonych w wodzie płatków z owocami.
Czy naturlne płatki sa lepsze od chleba pełnoziarnistego (w rozumieniu diety)?
Pozdrawiam
Julita

14. Data: 2003-05-26 15:28:13

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

3 kg w miesiac i walcze dalej (zostalo 6 czyli do konca licpa powinnam sie
wyrobic). to jak dla mnie optymalne tempo zrzucnia kilogramow, przynajmniej
nie mam jojo gratis ;D
Louve

15. Data: 2003-05-26 15:39:46

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> napisał(a) w wiadomości

> nie uprawiam żadnych sportów

Tzn, nie wyczynowo, ale wszędzie jeżdżę rowerem. Nie ma to jednak
większego znaczenia, bo jeżdżę cały rok i to wcale nie przeszkodziło mi
przytyć.

16. Data: 2003-05-26 22:13:33

Od: "Tom" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irma" <p...@m...com> wrote in message
> Ile mozna na schudnac na MM?

Sporo :)

> jakie macie efekty?

Od stycznia - 16kg w dol.

> Zauważyłam, ze duzo osob zatrzymuje sie w pewnym momencie i dalej nie
> chudnie

Fakt. Takie zatrzymanie mialem przez miesiac.

> chcialabym wazyc 57kg przy wzroscie 166cm
> niby wcale nie jakos dramatycznie malo, ale czy to mozliwe na MM?

Jasne.

Pozdrawiam,

Tomek.

17. Data: 2003-05-28 17:04:38

Od: Sacagawea <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irma napisał(a):

> jakie macie efekty?

Od stycznia 9kg. Chciałabym jeszcze 3, i chyba jest sznasa, bo po pewnym
przestoju wagowym, znowu drgnęło. U mnie ważna jest ilość posiłków (3, o
stałych porach) i dużo strączkowych.

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

18. Data: 2003-09-02 21:24:29

Temat: Re: Pilates?
Od: "Akulka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:basg0b$ihc$3@korweta.task.gda.pl...
> m...@t...pl wrote:
>Stosowalam ta diete bardzo rygorystycznie, o odstepstwach nie bylo mowy.
> Zajelo mi to 4 miesiace, w sumie schudlam do 53/54 ale od 3 miesiecy
> chodze 3x w tygodniu na pilatesa i utylam do 55 - miesnie wiecej waza..

Witam,
Ostatnio ciągle słyszę o ćwiczeniach pilates - czy mogłabyś je przybliżyć,
albo nawet zapodać (opisać jakąś sekwencję tych ćwiczeń). Byłoby cudownie,
gdybyś miała jakieś sznurki, albo pliki worda na ten temat.
A może ktoś inny ma coś takiego, lub posiada więcej czasu by cierpliwie mi
wyłuszczyć zasady i metody działania?

Sama od siebie wiem tylko tyle, że są ponoć nie forsujące i polegają na
ilościach powtórek danego ćwiczenia.
Nie odsyłajcie mnie do zapisania się na pilates, bo w moim mieście na pewno
ich nie ma (trochę odstaje w tyle za nowinkami z działu fitnes).

--
Pozdrawiam serdecznie,
Akulka

o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o
Dwóch ludzi patrzyło przez te same kraty. Jeden ujrzał kałużę, a drugi
gwiazdy.

19. Data: 2003-09-03 18:31:56

Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)
tutaj masz link do opisu kilku cwiczen:
http://www.fit.pl/cw_pilates.htm
wygooglaj sobie reszte :) ewentualnie moge poskanowac opisy i zdjecia
cwiczen pilates z ktorejs tam Vity :)
Pozdrawiam,
kasiulka :)

20. Data: 2003-09-04 00:21:19

Od: "Akulka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiulka" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czesc :)
> tutaj masz link do opisu kilku cwiczen:
> http://www.fit.pl/cw_pilates.htm

Serdecznie dziekuję.

> wygooglaj sobie reszte :) ewentualnie moge poskanowac opisy i zdjecia
> cwiczen pilates z ktorejs tam Vity :)

Jeśli byłabyś tak miła, to bardzo proszę....

--
Pozdrawiam serdecznie,
Akulka

Dwóch ludzi patrzyło przez te same kraty. Jeden ujrzał kałużę, a drugi
gwiazdy.

Jeszcze raz o MM
dieta cud
Ksiegarnia wysylkowa??