Ilość kremów

1. Data: 2004-06-01 11:24:21

Temat: Ilość kremów
Od: "Rafał" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam dwa świeżutkie pytanka :))

1. Chciałbym sie dowiedzieć czy jest jakaś norma przewidująca ilość
stosowanych kremów na cerę.Moze powiem teraz dokładnie o co
chodzi.Codziennie rano myję twarz pianką oczyszczającą potem nakładam krem
Effaclar La Roche Posay. Nastepnie żeby skóra mi się nie błyszczałą nakładam
krem matujący Shiseido Men - Anti Shine Refresher Matifying Gel albo
Biotherm Homme T-Pur Anti Brilliance (na przemian). Jako ze teraz jest juz
lato i słonce z dnia na dzien coraz mocniej świeci chciałbym sie
zabezpieczyc przed tym UVA i UVB stosując np polecany przez kazdego krem La
Roche Posay, Anthelios XL Fluid Extreme SPF 60.
Dlatego tez nie wiem czy na te wszystkie stosowane przeze mnie kosmetyki
mogę nakładać jeszcze ten krem ochronny?? Czy to nie bedzie powodowac
zatykania porow a tym samym powstawania nowych krost?? Dodam iz mam cerę
przetłuszającą z sklonnosciami do powstawania wyprysków.

2. Udało mi się dostać próbke samoopalacza Clarins Men.Boję się tego używać
bo naczytałem się opinii w ktorych jest mowa o skutkach nierownomiernego
rozłozenia samoopalaczy na twarzy. Była też mowa w archiwum o uzywaniu
samoopalacza razem z jakims balsamem (moze jakas nazwa tego balsamu??). Wiec
jesli to mozliwe prosiłbym o szersze informacje które pozwola mi na
bezstresowe, bezpieczne i efektywne uzywanie tego samoopalacza.Mam nadzieje
ze Clarins decydując się na wprowadzenie na rynek meskiego samoopalacza
wziął pod uwagę ze mężczyżni mogą nie być tak dokładni w rozprowadzaniu tego
samoopalacza?? Czy rzeczywiście trzeba to robić bardzo dokładnie zeby
otrzymać zadowalający efekt??

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-06-01 11:48:49

Temat: Re: Ilość kremów
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:
> Witam
>
> Mam dwa świeżutkie pytanka :))
>
> 1. Chciałbym sie dowiedzieć czy jest jakaś norma przewidująca ilość
> stosowanych kremów na cerę.

Myślę, że nie powinno się mieszać kosmetyków, i np. każdego dnia stosować
inny krem. Ja przez krótki okres czasu tak robiłam i bardzo pogorszyła mi
się cera.

> [...]
> Fluid Extreme SPF 60. Dlatego tez nie wiem czy na te wszystkie
> stosowane przeze mnie kosmetyki mogę nakładać jeszcze ten krem

A nie wystarczy sam krem ochronny? :-) Zresztą nie sądzę, by wystawianie
twarzy na słońce po Effaclarze było dobrym pomysłem...

> Czy to nie bedzie powodowac zatykania porow a tym samym
> powstawania nowych krost?? Dodam iz mam cerę przetłuszającą z
> sklonnosciami do powstawania wyprysków.

To tym bardziej powinieneś ograniczyć ilość stosowanych kosmetyków. Np.
Effaclar nakładać na noc, a na dzień krem z filtrem. Błyszczeć i tak się
będziesz, bo taki jest urok lata.

> Mam nadzieje ze Clarins decydując się na
> wprowadzenie na rynek meskiego samoopalacza wziął pod uwagę ze
> mężczyżni mogą nie być tak dokładni w rozprowadzaniu tego
> samoopalacza??

To, że jest dla mężczyzn oznacza raczej określony kolor opalenizny i lepsze
wchłanianie przez grubszą skórę. Nie sądzę, by producenci zakładali, że
mężczyzna jest mniej wparwny w nakładaniu kremu niż kobieta. W końcu to
żadna filozofia i każdy kiedyś się uczył.

> Czy rzeczywiście trzeba to robić bardzo dokładnie zeby
> otrzymać zadowalający efekt??
>
> Pozdrawiam
> Rafał

A nie lepiej się naturalnie opalić? Mniejsze ryzyko, że będziesz wyglądał
sztucznie.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-01 11:57:02

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>czytam czytam i patrze a to napisal facet ,rosmieszyłes mnie ,chyba bym
pękła ze smiechu gdyby u mojego facta stało wiecej niz 1 krem nivea ,sorry
ale to dla mnie nie do przyjecia facet i kremy i to jakie :)))))))
p.

1. Data: 2004-06-01 12:24:29

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie nie ma, ale ja poprzestałabym na góra 2 na raz - np. na dzień krem
matujący plus krem z filtrami (bo ciężko znaleźć dobry krem, który
jednocześnie miałby filtry). a na noc Effaclar.

> A nie wystarczy sam krem ochronny? :-) Zresztą nie sądzę, by wystawianie
> twarzy na słońce po Effaclarze było dobrym pomysłem...

racja, dlatego niezbędny jest bloker na co dzień, zaś przed opalaniem należy
krem z kwasami odstawić na ok. 1 miesiąc wcześniej.

> Błyszczeć i tak się
> będziesz, bo taki jest urok lata.

nie zgadzam się - taki jest przede wszystkim urok cery mieszanej i tłustej,
niezależnie od pory roku.

> A nie lepiej się naturalnie opalić? Mniejsze ryzyko, że będziesz wyglądał
> sztucznie.

pewnie nie lepiej, bo po pierwsze musi sporo odczekać po Effaclarze, a po
drugie - szybciej się będzie starzeć jego skóra ;)

dla mnie facet i kremy nie jest śmiesznym zjawiskiem, ale muszę przyznać, że
stosunkowo rzadkim. chciałabym, żeby mój facet dał się namówić na trochę
lepszą pielęgnację, niekoniecznie od razu musi to oznaczać 10 kremów na raz.

1. Data: 2004-06-01 12:30:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> [...]
> pękła ze smiechu gdyby u mojego facta stało wiecej niz 1 krem nivea ,sorry
> ale to dla mnie nie do przyjecia facet i kremy i to jakie :)))))))

Ilość i rodzaj stosowanych kremów zależy od cery, nie od płci.
Inna sprawa, że przedpiśca przesadził i tyle kremów nałożonych
na raz dobrze mu nie zrobi, ale nie dlatego, że to facet :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-06-01 12:33:21

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> pękła ze smiechu gdyby u mojego facta stało wiecej niz 1 krem nivea ,sorry
> ale to dla mnie nie do przyjecia facet i kremy i to jakie :)))))))

Jako kosmetyczka (czy tez wizazystka) tez tak komentowalas swoich
klientow ? To nic dziwnego, ze jestes bezrobotna.

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-06-01 12:39:16

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:
> [...]
> błyszczałą nakładam krem matujący Shiseido Men - Anti Shine Refresher
> Matifying Gel albo Biotherm Homme T-Pur Anti Brilliance (na
(...)

To zdecydowanie za dużo. Nie powinno się stosować kilku kremów na raz.
Różne, jednorazowo, mogą zareagować na skórze w nieprzewidziany sposób.
Kilka ich warstw (skóra to nie studnia, ma ograniczoną zdolność
wchłaniania) doprowadzi do tego, że któryś kolejny się nie wchłonie,
warstwa tłuszczu zostanie na skórze, upał przyspieszy rozwój bakterii i
będziesz miał laboratorium mikrobiologiczne na twarzy. Szczególnie,
jeśli masz cerę przetłuszczającą się - może wypryski powstają właśnie
dlatego że używasz zbyt wielu kosmetyków?...
Na lato wystarczy krem z filtrem, a jeśli bardzo przeszkadza Ci błysk na
twarzy, kup sobie puder (są specjalne serie dla mężczyzn - ponoć cieszą
się dość dużą sprzedażą w naszym kraju). Z kremów z kwasami na dzień
lepiej zrezygnować - szczególnie w lecie.
Możesz też stosować tylko krem matujący ale z filtrem (15-30 wystarczy
na co dzień) - jeśli w Polsce nie dostaniesz wersji z wysokim filtrem to
za granicą powinien być (kosmetyki produkowane do Polski często mają
niższe filtry niż te same za granicą).
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-06-01 12:58:15

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> nie zgadzam się - taki jest przede wszystkim urok cery mieszanej i
> tłustej, niezależnie od pory roku.

Tak, ale latem problem się nasila, ponieważ jest gorąco. Spocona skóra siła
rzeczy się błyszczy.

> pewnie nie lepiej, bo po pierwsze musi sporo odczekać po Effaclarze,
> a po drugie - szybciej się będzie starzeć jego skóra ;)

U mężczyzny zmarszczki dodają uroku. ;-)

> [...]
> przyznać, że stosunkowo rzadkim. chciałabym, żeby mój facet dał się
> namówić na trochę lepszą pielęgnację, niekoniecznie od razu musi to

Ja swojego namówiłam. Codziennie używa żelu do mycia twarzy, a nie zwykłego
mydła i czasem zdarzy mu się nawet posmarować buźkę kremem. ;-) Generalnie
to nadal muszę go trochę przekonywać, ale jest już lepiej. Zrozumiał, że na
słońcu filtry są koniecznością, a przy cerze suchej krem nawilżający to
podstawa. Zresztą sama mu te kosmetyki kupuję, więc musi je używać. ;-)))

Ligeia

1. Data: 2004-06-01 13:01:05

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> pękła ze smiechu gdyby u mojego facta stało wiecej niz 1 krem nivea
> ,sorry ale to dla mnie nie do przyjecia facet i kremy i to jakie
> :))))))) p.

No jakie? Po to stworzono linie pielęgnacyjne dla mężczyzn, by mężczyźni
także mogli zadbać o swoją skóre. Bo chyba nie uważasz, że mężczyzna jest
odporny na promieniowanie słoneczne, nie ma kłotów z wypryskami i zawsze
wygląda młodo? :> Żeby dobrze wyglądać, trzeba o siebie zadbać. Cudów nie
ma.
Dla mnie śmieszne jest, gdy mężczyzna ocenia swoją męskość na podstawie
stopnia zaniedbania. Im mniej się sobą przejmuje, tym większy ze niego
macho. Żenada i na szczęście, nie te czasy.

Ligeia

1. Data: 2004-06-01 13:02:59

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
> jeśli w Polsce nie dostaniesz wersji z wysokim filtrem
> to za granicą powinien być (kosmetyki produkowane do Polski
> często mają niższe filtry niż te same za granicą).

Podobno filtr 60 La Roche-Posay jest u nas dostępny. Zresztą chyba mu nie
sugerujesz, żeby jeździł po kosmetyki za granicę? ;-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

tatooo+henna
Avon, balsam wyszczuplajacy ?
[pytanie] gdzie zrobie pazurki
AIR-BRUSH TANNING - malowanie ciała