Im dlużej tym gorzej...

1. Data: 2007-08-16 20:59:18

Temat: Im dlużej tym gorzej...
Od: Andrzej <b...@e...abc> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panstwa,

Mam pytanie dotyczące zachowania kobiety. Twierdzi ona, ze po pewnym
okresie znajomości traci calkowicie zainteresowanie seksualne
partnerem. Czuje, ze bylaby to milość kazirodcza. Skąd to sie bierze?
Czy znane sa takie przypadki? Sa opisywane w literaturze?

Dziekuje za odpwiedz
Tomek

2. Data: 2007-08-16 21:17:15

Temat: Re: Im dlużej tym gorze j...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> że byłoby to kurwienie się, bez obrazy, to przykład. Chociaż jeżeli
> rzecz potraktować dosłownie, to mz. chodzi o to, że odkrywa
> miłość/związanie emocjonalne z partnerem, z którą seks u niej nie
> współgra (zbyt trywialny, rozrywkowy, nie mieszczący się w Jej obrazie
> głębokiego związku emocjonalnego - "świętości" lub "ideału, do którego
> dąży").

> Może zbierają się w niej negatywy wobec partnera, może nieufność, może
> zmęczenie, może nuda, może to partner też zaczyna nawalać, może ... .

Po dziesięciu latach małżeństwa seks jest kazirodczy...

3. Data: 2007-08-16 21:25:02

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej; <2...@4...com> :

> Witam Panstwa,
>
> Mam pytanie dotyczące zachowania kobiety. Twierdzi ona, ze po pewnym
> okresie znajomości traci calkowicie zainteresowanie seksualne
> partnerem.

Oj znane, znane. ;)

--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

4. Data: 2007-08-16 21:51:58

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista; <fa2euk$mrc$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Po dziesięciu latach małżeństwa seks jest kazirodczy...

Pansla, czy mógłbyś mnie nie dobijać przed snem swoimi oświadczeniami?
;)

Flyer

5. Data: 2007-08-16 22:14:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panslavista; <fa2euk$mrc$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Pansla, czy mógłbyś mnie nie dobijać przed snem swoimi oświadczeniami?

To jest powszechnie znana prawda.

6. Data: 2007-08-17 13:37:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może zbierają się w niej negatywy wobec partnera, może nieufność, może
> zmęczenie, może nuda, może to partner też zaczyna nawalać, może ... .

Flyer -skąd ty tak dobrze znasz ten temat?! ;P

7. Data: 2007-08-17 13:38:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> To jest powszechnie znana prawda.

Przecież seks jest kazirodczy już od samego ślubu...! ;P

8. Data: 2007-08-17 13:49:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fa489t$dov$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Flyer -skąd ty tak dobrze znasz ten temat?! ;P

Słucha codziennie, że czas na nowy model...

9. Data: 2007-08-17 14:49:20

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <fa489t$dov$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Flyer -skąd ty tak dobrze znasz ten temat?! ;P

Nie znam, kombinuję jak się da. A schemat pt. "miłość kazirodcza" i moja
wyjaśnienie nawet mi przypadł do gustu - kiedy zaczyna
kochać/przywiązała się, to ucieka, bo miernik pt. seks sugeruje jej, że
to koniec, a może to kwestia ucieczki przed
miłością/przywiązaniem/współzależnością, albo przed "obietnicami" pt. z
iloma jeszcze facetami mogłaby uprawiać satysfakcjonujący seks? Cholera
go wie. W każdym razie raczej "rozrywkowa" dziewczyna. ;)

Flyer

10. Data: 2007-08-17 19:58:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> iloma jeszcze facetami mogłaby uprawiać satysfakcjonujący seks? Cholera
> go wie. W każdym razie raczej "rozrywkowa" dziewczyna. ;)

Taka [żona znajomego] na podorędziu to skarb! ;)))
[Fra...lka pasuje do schematu?] ;)
Ciekawe w czyje ramionska w końcu wpadnie
Stawiam na Bluzgacza ;P

szykujcie oferty
kontrola lotów - kim jesteś?
Obsesja kradzieży