Im dlużej tym gorzej...

101. Data: 2007-08-20 12:49:43

Temat: Re: Im dlużej tym gorze j...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> PS.Jesli chodzi o kawe, (ktora zreszta uwielbiam), to nie pijam w
> Starej Szafie. Jadac tez tam nie jadam (jeden raz bylam, i dziekuje).
> Jakby to delikatnie ujac - sa lepsze miejsca :)

Pewnie są, ale tamten klimat mi odpowiada. Możesz coś innego
zaproponować, tylko nie np. "Sobieski", bo tam kapustą i innymi
aromatami z kuchni zajeżdżało kiedyś okropnie. Poza tym - aż tak często
nie odwiedzam knajpek warszawskich, a świat się zmienia - mogę polegać
na Twoim (ewentualnym) wyborze. Ja mogłabym polecić coś fajnego, ale w
Kielcach - tu wiem, co, gdzie i jak.

> A tak na marginesie, co Ty tak na te kawe chcesz sie ze mna wybrac,
> heh? :)

A czemu nie? Czasem w tyglu pełnym wrzątku coś miłego się ugotuje - ku
zaskoczeniu :-)
Nie bój się, jestem stuprocentową babą, z babami nie flirtuję :-)))))))))

102. Data: 2007-08-20 12:50:41

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Bo może mnie by tam zaniosło...

Jeszcze czego - dwie baby i chłop na trzeciego ;-)

103. Data: 2007-08-23 17:09:36

Temat: Re: Im lepiej tym gorze j...
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Aug 2007 00:08:49 +0200, Sky napisze

> ...ale wiem że z hipokryzją jest
> dokładnie odwrotnie niż z pokorą:
>
> kto odkrywa że nim[nią] jest
> ten przestaje być hipokryt[k]ą
> [a kto dostrzega w sobie pyszałka
> tymże samym okazuje się pokornym
> =szczerym wobec siebie=
> trwającym w prawdzie realistą]

nie sądzę, jak ktoś w jednym czy drugim ma interes, to niezależnie
od tego czy to uświadomione, i tak z tego nie zrezygnuje, o ile
ma w głębokim poważaniu co inni o nim myślą

104. Data: 2007-08-24 20:47:02

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Aug 2007 15:53:38 -0700, Fragile napisze

ale może najpierw otworzysz mi oczy?

105. Data: 2007-08-24 20:53:56

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 22:47, Marek Krużel <f...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 19 Aug 2007 15:53:38 -0700, Fragile napisze

> ale może najpierw otworzysz mi oczy?

Wierze, ze sobie sam z tym poradzisz. Juz powoli otwierasz.
Zreszta ja to ja, ty to Ty. Masz prawo do wlasnych przemyslen, i
raczej sam powinienes do nich dojsc, bez mojej pomocy. Moze beda
odmienne od moich? Kto wie...

--
Fragile

106. Data: 2007-08-24 21:36:21

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Aug 2007 13:53:56 -0700, Fragile napisze

> [...]
> to ja, ty to Ty. Masz prawo do wlasnych przemyslen, i raczej sam
> powinienes do nich dojsc, bez mojej pomocy. Moze beda odmienne od moich?

aha, czyli otwieram, a co zobaczę to insza inaszość, ale...
możesz mi wyjaśnić po co właściwie miałbym coś zobaczyć?

107. Data: 2007-08-24 22:20:01

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 23:36, Marek Krużel <f...@g...pl> wrote:
> Dnia Fri, 24 Aug 2007 13:53:56 -0700, Fragile napisze

> aha, czyli otwieram, a co zobaczę to insza inaszość, ale...
> możesz mi wyjaśnić po co właściwie miałbym coś zobaczyć?

Nie ma zadnego powodu. Tak sie po prostu dzieje. Obserwujemy ->
widzimy.
Czlowiek, przebywajac gdzies, sluchajac innych, dyskutujac z nimi,
sila rzeczy ma okazje do obserwacji innych osob, ich zachowan,
nawykow, uzywanego slownictwa, stosunku do innych, sposobu myslenia i
prowadzenia dialogu z innymi. Oczywiscie tu na grupach nalezy brac
poprawke na to, iz mozemy sie mylic, ze mozemy widziec jedynie
wypaczony obraz danej osoby, lub tez taki, jaki dana osoba chce, bysmy
widzieli. Moze byc tak, ze dana osoba jedynie stwarza pewne pozory,
zaklada maski, manipuluje, prowokuje, werbuje itp. Jednak bedac dobrym
obserwatorem, nawet gdy jakas osoba zaklada maske, sporo mozna z tego
zachowania wyczytac. Jest to dosc ciekawe, zwlaszcza jesli kogos
interesuje psychologia czlowieka, rozne typy osobowosci, zachowan,
funkcjonowania na tle grupy (nie mam tu na mysli tylko grup
dyskusyjnych).
Tak czy siak, obsewujac osoby przez pewien okres czasu czlowiek
dochodzi do wlasnych przemyslen. Zauwaza pewne prawidlowosci...
Zakladajac, iz jest osoba spostrzegawcza i myslaca, a takich jest
przeciez sporo.

--
Fragile

108. Data: 2007-08-24 22:33:09

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

za mało mnie obchodzą

109. Data: 2007-08-24 23:23:54

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:
> Moze byc tak, ze dana osoba jedynie stwarza pewne pozory,
> zaklada maski, manipuluje, prowokuje, werbuje itp.

Myślisz, że są tu sekciarze? Ojejku, za nic nie dam się zwerbować
;-))))))))))

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

110. Data: 2007-08-26 00:32:04

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sie, 01:23, Ikselka <m...@y...com> wrote:

> Myślisz, że są tu sekciarze? Ojejku, za nic nie dam się zwerbować
> ;-))))))))))

Dlaczego przyszli Ci na mysl sekciarze?? Nie tylko sekciarze werbuja
(zjednuja, pozyskuja, namawiaja, przekonuja itp), manipuluja czy
prowokuja poslugujac sie roznymi sztuczkami.
Poza tym pisalam bardzo ogolnie. Nie tylko o zachowaniach w usenecie
(np.na stronach medycznych itp.problem werbowania do pewnych 'zmian
dietetycznych' przybral bardzo powazna i niebezpieczna forme), ale w
realu rowniez.

--
Fragile

szykujcie oferty