Im dlużej tym gorzej...

51. Data: 2007-08-19 19:16:50

Temat: Re: Im dlużej tym gorze j...
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:faa4qq$bin$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ghost; <faa4fo$ae0$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Rozmowę ;)

Co to znaczy "wygrac rozmowe"? I po czym poznac, ze ja chce "wygrac rozmowe"
z Fragile?

52. Data: 2007-08-19 19:20:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky; <faa1du$9h3$1@news.onet.pl> :

> Demonizujesz ;) Na kacu nie byłem w poniedziałek, wtorek, czwartek,
> piątek, dzisiaj - niedziela. Mam gorszy okres - dwa lata temu też tak
> miałem i wyszedłem, a teraz jest o niebo lepiej, bo panuję trochę nad
> tym, a i sytuacja jest lżejsza. ;)

Ja tam nigdy nie miałem [i nie mam nadal] lekko
ale abstynencja do 28r.ż zrobiła swoje
[KWC - kto wie ten wie] ;P

53. Data: 2007-08-19 19:22:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky; <faa1oa$adt$1@news.onet.pl> :

> Ja tam nie wiem kto jest na tym kacu - odpowiedziałem na post Ghosta, a
> Ty się przypałętałeś - znów odpowiedziałem na post Ghosta, a Ty znów się
> przypałętałeś. Za poprzednim razem miałeś farta - ze względu na
> niedostatki techniczne i użyteczność mojego News Readera, kasują co
> kilka dni wszystkie posty i nie wiedziałem, czy może to ja nie
> popełniłem błędu. Teraz wiem, że nie --> na drzewo Sky, banany
> prostować. ;)

Może strzelisz sobie setkę strzemiennego przed od-lotem? ;P

54. Data: 2007-08-19 19:34:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
.com...
On 19 Sie, 20:22, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Moim celem jest ją jedynie popróbować wytrącić
> co jakiś czas z chorobliwego samozadowolenia ;))

Ty sie nie czepiaj kaca Flyer'a,

-a ty po co go bronisz?
Sam się obroni - zapewniam cię ;P

tylko lepiej sam nie pisz po
spozyciu,

-alkochol mi nie jest potrzebny
ja się upajam Duchem [św]
[w odróżnieniu od twojego pretensjonalizmu] ;P

bo Ci sie myle ze slynaca z chorobliwego samozadowolenia i
samouwielbienia Ikselka...

-hi hi -ty z nią się pomylić?! ;P
Różni was właściwie wszystko -poza płcią- a zwałaszcza wady.
A jej samozadowolenie jest -jak sama dobrze czujesz-
zupełnie z innej planety niż twoje próby tegoż osiągnięcia.
Ty sobie swoje wmawiasz -ona nie musi
i to właśnie tak wiele z jej "rywalek"
[do realnego samozadowolenia]
totalnie wk..wia ;)

55. Data: 2007-08-19 21:13:05

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sie, 21:34, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> A jej samozadowolenie jest -jak sama dobrze czujesz-
> zupełnie z innej planety niż twoje próby tegoż osiągnięcia.

Jak moge probowac osiagnac cos, co juz posiadam?? Dlatego tez nie
mowie o tym w kolko jak zacieta plyta (ikselka czy Ty), ktora non stop
musi udowadniac (nawet przed sama soba) i zachwalac swoje pozal sie
Boze 'pseudozalety' [w tym homofobie, rasizm, calkowity brak
tolerancji wobec innych kobiet i mezczyzn, ich stylu zycia, czy nawet
ich wygladu, o innych nawet nie wspomne, poniewaz zabrakloby
miejsca ;)]

> Ty sobie swoje wmawiasz -ona nie musi

ROTFL

> i to właśnie tak wiele z jej "rywalek"

ROTFL

> [do realnego samozadowolenia]
> totalnie wk..wia ;)

ROTFL
Dzeki za dostarczenie sporej dawki smiechu przed snem.

Juz mowisz nawet jej slowami. Paranoja. Powtorze - lecz sie.
I nie obrazaj mnie slowem 'rywalka', poniewaz ja z nikim nie
rywalizuje, to raz, poniewaz nie mam o co rywalizowac, to dwa,
poniewaz rywalizacja w jakiejkolwiek dziedzinie i z kimkolwiek jest mi
obca, to trzy, i poniewaz nie znizylabym sie do tak niskiego poziomu,
by rywalizowac z ikselka. Aha, a stan wk..wienia, jest mi obcy, tak
wiec nie mierz mnie swoja miara, badz miara tych, wsrod ktorych sie
obracasz.

--
Fragile

56. Data: 2007-08-19 21:43:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

Ikselka ma wszystkie walory o których pisze - nie jest przynajmniej
hipokrytką.

57. Data: 2007-08-19 21:53:07

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Aug 2007 14:13:05 -0700, Fragile napisze

nie wiem co o tym myśleć...

58. Data: 2007-08-19 21:54:14

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sie, 23:43, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

ps.com...

> Ikselka ma wszystkie walory o których pisze - nie jest przynajmniej
> hipokrytką.

Tiaa... Doskonale rozumiem, iz rasizm i totalny brak tolerancji wobec
innych LUDZI to wg. Ciebie walory ;) Sorry, ale dla mnie tacy ludzie
to dno dna.

--
Fragile

59. Data: 2007-08-19 21:57:52

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sie, 23:53, Marek Krużel <f...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 19 Aug 2007 14:13:05 -0700, Fragile napisze

> nie wiem co o tym myśleć...

Moze nie mysl za duzo, tylko przejrzyj na oczy...

Fragile

60. Data: 2007-08-19 22:08:49

Temat: Im lepiej tym gorze j...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

> Ikselka ma wszystkie walory o których pisze - nie jest przynajmniej
> hipokrytką.

Nie wiem co napisala Fra
bo już mi się nie chce dziś jej czytać...
[dzienks Pansla za "akuratne" jej kwestii wycięcie]

...ale wiem że z hipokryzją jest
dokładnie odwrotnie niż z pokorą:

kto odkrywa że nim[nią] jest
ten przestaje być hipokryt[k]ą