Im dlużej tym gorzej...

81. Data: 2007-08-20 00:11:07

Temat: Re: Im dlużej tym gorze j...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> A nawet mu napisalam, ze juz pisze jak Ty... Tekst niczym Twoj.
> Doslownie jak bym Ciebie czytala...
>
> --
> Fragile

Fra, Ty za dużo "mnie" czytasz, zdecydowanie za dużo. Wbija mnie to w
jeszcze większe samouwielbienie...

82. Data: 2007-08-20 00:14:55

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> A nawet mu napisalam, ze juz pisze jak Ty... Tekst niczym Twoj.
> Doslownie jak bym Ciebie czytala...
>
> --
> Fragile

Jak Ty mogłaś to napisac wcześniej, niż ja wyslałam swoje? Zegarek sobie
ustaw.

83. Data: 2007-08-20 00:16:08

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
.com...

> Kot mnie obudził i łyknąłem kawy szklankę.
> A temat stał się intrygujący i podniecający.

No to - ciągnijmy dalej :-))))))))))

84. Data: 2007-08-20 00:17:19

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Zaleta!!! Mam szanse!!!

Ty masz męskie WSZYSTKO :-)

85. Data: 2007-08-20 00:19:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> To Twoj zegarek nawala.
>
> --
> Fragile

Nieprawda. Teraz mam u siebie 01:19.

86. Data: 2007-08-20 00:24:25

Temat: Re: Im lepiej tym gorze j...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Ja na przykład [jak widzicie]
> pysznię się swą hiopkryzją na całego

Ty to raczej HIPER, niz HIPO...

> i bynajmniej nie czuję z tego tytułu
> wyrzutów sumienia... ;P

Sa jeszcze podobni do mnie ludzie na tym świecie :-)

87. Data: 2007-08-20 00:26:22

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ty masz męskie WSZYSTKO :-)

Ale jak lubisz te z babskim - to se idź ;-)

88. Data: 2007-08-20 00:27:10

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> No i po co piszesz nieprawda, skoro tak jest? Dla zasady?
> Na grupie Twoj post pojawia sie z godzina 02.19.
>
> --
> Fragile

Co za diabeł, no...

89. Data: 2007-08-20 00:28:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Co za diabeł, no...
Musze pogrzebać w tym zegarku... Coś on mnie okłamuje czy cóś...

90. Data: 2007-08-20 00:30:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Twoje? :) Nie mam pojecia...
> A jaki kto jest, masz i bedziesz mial okazje sobie poczytac... Moze
> zabawisz tu dluzej niz ja... Ja w tym bagnie nie mam ochoty dluzej
> przebywac...

Fra, tylko się nie zarzekaj. Od tego to ja jestem :-))))))))))))))))

szykujcie oferty
kontrola lotów - kim jesteś?
Obsesja kradzieży
Wrocław - Terapia małżeńska