Imperium Kwasniewskiego

31. Data: 2005-11-19 19:03:40

Temat: Re: Imperium Kwasniewskiego
Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Are <b...@a...pl> napisał(a):

> Tak juz odchodzac od tematu.
>
> Ja zarabiam ok. 5 razy mniej
> i tylko w weekendy.
>
> Grunt to miec farta ;-)
aruś bidaku to już gimnazjum zaliczyłeś?
gratuluje

32. Data: 2005-11-19 19:12:22

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali napisał(a):

> aruś bidaku to już gimnazjum zaliczyłeś?
> gratuluje

Alus a jak tam Twoje problemy? Wiesz, chodzi o to co kazdy tutaj kto
jest nie w temacie moze sobie wyszukac na forum dobradieta.pl/forum ?
Wystarczy wpisac Twoj nick w wyszukiwarce. To jak tam?

33. Data: 2005-11-20 09:06:17

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Are napisal

> Tak juz odchodzac od tematu.
>
> Ostatnio jak go spotkalem byl w 3. klasie jakiegos tam technikum.
> Powiedzial ze jak uda mu sie zdac mature, chetnie pojdzie na studia.

Uda mu sie, czemu nie?

> Dwoch innych odbilo sie do zawodowek. Jeden przxy tym nie zdal nawet
> egzaminu na czeladnika, wiec nawet nie mial skonczonej zawdowki. Teraz
> obaj jezdaza regularnie do Holandii i zarabiaja legalnie 7 E/h.

Jak bedziesz mógł (wakacje, urlop?) zabierz sie z nimi.
Zawsze to pare groszy wleci.

> Jeden
> z nich ostatnio wrocil i kupil sobie auto za 4 tys. PLN na 3 tygodnie,
> tak zeby nie musial chodzic na piechote.

Szpanuje albo odbilo mu:)

>Ja zarabiam ok. 5 razy mniej
> i tylko w weekendy.

????
Tym bardziej pomysl o jakims wypadzie.
Nawet miesiecznym.

> Grunt to miec farta ;-)

Troszke odwagi i ryzyka;)
Do odwaznych swiat nalezy, a w domu nic nie wysiedzisz;))
Lubisz ich, mimo ze obaj nie ksztalceni?:))))
.ana

34. Data: 2005-11-20 13:25:13

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisal

> Duzo niczego widac - jak dotychczas - w wypowiedziach osob, ktorym tekst
> nie bardzo sie spodobal, bo uderza w ich ukochanego mistrza.

> Czy Ty i
> Krystyna mozecie podac jakies rzeczowe argumenty, ktore
> usprawiedliwialyby sposob, w jaki wyrazacie sie o autorce artykulu z
> "Ozonu"?

"Dano jej do odrobienia zadanie domowe z ktorym biedulka nie umiala SE
poradzic?
Maksimum słów, minimum konkretow."

Strona 1
Pani Krystyna

"To niebezpieczny człowiek &#8211; mówi pani Krystyna. &#8211; Chyba jakiś
sekciarz.... A
moja rodzina padła jego ofiarą &#8211; trzęsącymi się ze zdenerwowania rękami wkłada
okulary i pokazuje plik papierów. &#8211; O, tutaj... Wystarczy przeczytać...

Tak. Matka i babka ma prawo martwic sie o swoje dzieci.
Ale skąd az takie przerazenie u doroslej kobiety?

"Pani Krystyna ma komplet publikacji Kwaśniewskiego: jego książki o diecie,
trzytomowy zbiór odpowiedzi na listy &#8222;wielbicieli&#8221;, nawet książkę
kucharską.
Wycinki prasowe, ulotki. Nic tajnego, wszystko ogólnodostępne: w księgarniach,
w publicznych bibliotekach i w Internecie. I dlatego pani Krystyna nie może
zrozumieć, czemu nikogo prócz niej nauczanie Kwaśniewskiego nie bulwersuje"

Pani Krystyna moze i ma ksiazki, ale czy do nich zaglądała?
Książka kucharska jak wiele innych ksiazek tego typu.
Czy sa w niej produkty jakiejś nowej "technologicznej generacji spozywczej"?

"Zdrowy schabowy"

O ile wiem Kwasniewski nie poleca schabowego, moze sie myle.

"Co proponuje ludziom doktor? To, co lubią. Schabowego, boczek, kapustę ze
słoniną. Żadnej zieleniny, ciemnego chleba, soków warzywnych i podobnych
świństw."

Marcin mozesz potwierdzic to, co jest wyzej napisane.
Znasz produkty w DO;)))

" A ze słodyczy tylko staropolskie serniki z olbrzymią ilością jaj i masła lub
podobnie &#8222;ciężkie&#8221; słodkości. Wszystko to można popić kawką, alkoholem.
Palenia
doktor zasadniczo nie zaleca, ale do 20 sztuk dziennie to jego zdaniem &#8222;ilość
antynowotworowa&#8221;.

Cięższe słodkości sprzedaja w sklepach i cukierniach!
Na margarynie i innych 'sztucznosciach"

'&#8211; Niewolników zamienia w ludzi, biednych w niebiednych, nieszczęśliwych w
szczęśliwych,"

Tego nie wiem, ale to moze byc mozliwe;))

" otyłych w szczupłych, wychudzonych też w szczupłych, złych w dobrych, chorych
w zdrowych &#8211; powtarza doktor."

Co do "zlych w dobrych" to mam wątpliwosci.
Reszta to fakt z tym, ze nie zawsze mozna chorego uzdrowic. Zalezy od
zaawansowania chorob. Pisze w lm bo na ogół w jednym cielsku wystepuje wiecej
przypadlosci:)))

"&#8211; Przywiozłam domowy makowiec, a dla dzieci pomarańcze i banany. A córka te
wszystkie owoce od razu do śmieci wyrzuciła. Powiedziała, że to trucizna &#8211; pani

Krystyna wyciąga zdjęcia wnuków. Patryk ma dziewięć lat, wówczas siedem. A
Zuzia, teraz sześcioletnia, wtedy była jeszcze malutka."

Pewnie makowiec byl na margarynie.:-)
Glupio zrobila wyrzucajac owoce.

I jak te dzieciaki wygladaly po dwoch latach Kwasniewskiego. Ciekawa jestem.:)

Strona 2

"&#8211; Patrzyłam z przerażeniem, jak córka i zięć wmuszają im te wszystkie
tłuszcze. I każą popijać śmietaną. Żadnych witamin, marchewki, buraczka, nic...

Jakie ilosci tych wszystkich tluszczow wmuszano w dzieci?
Garnuszek smietanki zamiast trzech mleka. Co w tym zlego?
Moze dzieciaki nie lubia marchewki, buraczka. Bywaja takie dzieci.

"Pani Krystyna wróciła do domu i przez pół roku słała córce do Szczecina
wycinane z czasopism artykuły o zdrowym żywieniu. Odwrotną pocztą dostawała
peany na cześć Kwaśniewskiego i błagania, by w końcu zadbała o swoje zdrowie,
oczywiście przechodząc na dietę optymalną."

Dwa lata DO i jednak nie zrezygnowali.
Czyli, ze bylo dobrze i chcieli dla matki dobrze:)))

"&#8211; Gdy odwiedziłam ich w tym roku, to kazali mi na pamięć mego męża przysięgać,

że &#8222;zmądrzeję&#8221; i że pójdę do takiego ich lekarza. Bo oni wszystko mają
swoje:
lekarzy, ośrodki wypoczynkowe, piekarnie &#8211; opowiada pani Krystyna. &#8211;
Odmówiłam.
To wtedy zięć mi z grubej rury wypalił, że jak nie przejdę na tę ich dietę, to
zbawienia nie dostąpię, bo to, co mówi doktor Kwaśniewski, to prawda w Biblii
zapisana. I wtedy to już zrozumiałam, o co chodzi. To po prostu tak jak sekta"

Lekarzy, sklepy, osrodki wypoczynkowe, restauracje
nawet wege...... je mają

"To po prostu tak jak sekta"

Hehehe
Sekty dzialaja na zasadzie zakazow i nakazow.
Chyba sie nie myle:-)

Pewnie juz mieli dosc narzekan na bolączki wieku starczego;)
Ciekawy egzemplarz z tego ziecia.
Albo on taki religijny, albo tesciowa?
Moze chlopisko mialo juz dosc sluchania "RM" podczas pobytów tesciowej?
Mnie by chyba tez szlag trafil:)

Strona 3
Jacek, ktory jest pelen optymizmu. Jak kazdy mlody:)
Zostawiam go.

Strona 4

"W Stanowisku Komitetu Terapii Wydziału VI Nauk Medycznych Polskiej Akademii
Nauk z 1999 r. 30 wybitnych naukowców (m.in. prof. Zbigniew Religa)
autorytatywnie stwierdziło, że dieta jest szkodliwa. W świecie medycznym
Kwaśniewski ma wielu zagorzałych przeciwników."

Dieta jest szkodliwa
Mnie jakos jeszcze nie zaszkodzila!
I mimo ze dietetycy i medycy twierdza ze od tluszczow sie tyje
ja jestem zaprzeczeniem tych opinii i nie tylko ja;)))))

"Złoty interes

&#8211; Jak nie wiadomo, o co chodzi, to zwykle chodzi o pieniądze &#8211; powtarza
życiową
mądrość pani Krystyna. &#8211; Pewnie tak jest i w przypadku Kwaśniewskiego.

I nie tylko Kwasniewskiego.
Swoj znak kazdy strzeze a i wielu wydaje ksiazki.
Skoro jest na nie popyt:-)

Zywnosc zalecana przez Kwasniewskiego jest tania.
Nawet jak jest droga, to i tak je sie male ilosci i nie chodzi sie glodnym:)
Ta tania zywnosc potrafi ludzi przyprawiac o zawstydzenie.
Pamietam znajomą kupującą salceson.
Bidulka tlumaczyla sie przedemną, ze to nie dla niej, tylko dla męża-bo on
lubi. Ona takich rzeczy nie jada.
To pani o jakich sie mowi KTOŚ.
Hehehe

Co do Biblii i polityki nie zabieram glosu. Ta dziedzina jest mi obca.
Te wierzenia tez mnie denerwuja.

Widzisz Marcinku napisalam troche o niczym:)))
W tym artykule tez tak bylo.
Procz tego, ze z Kwasniewskiego probowano zrobic oszołoma;)
I ci, ktorzy nie sa w temacie, pewnie tak to odebrali
I pewnie dla nich byl ten tekst.
Uwaga na sekte Kwasniewskiego;-)
.ana

35. Data: 2005-11-20 13:34:34

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

najbardziej zalosna z tego wszystkiego jest ta wasza "dyskusja"

jest to najbardziej niemerytoryczna ze "specjalistycznych" grup jaka
mialem okazje przegladac

przepychajcie sie na privie - do woli - a tu pisac na temat i bez
prywatnych wycieczek

WiRAHA

36. Data: 2005-11-20 16:03:44

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:dll00s$771$1@inews.gazeta.pl...
> "Piszą o nim wiersze, śpiewają piosenki. Zwracają się do niego "panie
> profesorze", choć nie ma tytułu naukowego.
>
> Mówią o nim "nasz dobrodziej", "największy człowiek świata". Tysiące
> Polaków każde jego słowo przyjmuje jak objawienie. Któż to taki? Jan
> Kwaśniewski, lekarz z Ciechocinka. Autor best-sellerów sprzedających się
> w setkach tysięcy egzemplarzy i duchowy przywódca rosnącego w siłę
> Bractwa Optymalnych."
>
> http://wiadomosci.onet.pl/1259794,2679,kioskart.html

Tak. Z początku to miała być po prostu dieta, oparta na całkiem sensownych
założeniach: że dieta niskotłuszczowa szkodzi, bo szkodzi, że tłuszczu nie
da się niczym zastąpić, bo się nie da, że da się żyć bez węglowodanów, bo
się da
A potem to wszystko wymknęło się spod kontroli chyba nawet samemu
założycielowi
Zresztą problem nieobcy obawiam się większości z grupowiczów, większość z
nich pewnie okrzyknie, że ktoś kto je rosół albo rybę na wigilię nie jest
wegetarianinem, a przecież wegetarianizm na początku też po prostu opierał
się na założeniu że mięso w dużych ilościach jest szkodliwe...

podsumowując, smutne

37. Data: 2005-11-20 16:05:53

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".ana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ta kobitka to chyba jakis nowy nabytek wege....... i obroncow
zwierzat?;)))
> Dano jej do odrobienia zadanie domowe z ktorym biedulka nie umiala SE
poradzic?
> Maksimum słów, minimum konkretow.
> Duzo niczego?
> Napaść na miesozercow?
> .ana

hehe, dobre
a w którym miejscu napada na normalnie się odzywiających?

38. Data: 2005-11-20 16:13:00

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:dlmqnq$n6e$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> dziennikarskiej: konkurencyjny do oficjalnego pisma Bractwa Optymalnych
> magazyn nazywa sie "Optymalnik", nie "Optymalniak".

Takie literówki trafiają się każdemu, nawet w publikacjach naukowych :)

39. Data: 2005-11-20 17:13:15

Od: "jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adrian" > hehe, dobre
> a w którym miejscu napada na normalnie się odzywiających?

co rozumiesz przez okreslenie "normalnie odzywiajacy sie"?

Jurek

40. Data: 2005-11-20 17:14:24

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrian napisal

> zwierzat?;)))
> poradzic?
>
> hehe, dobre
> a w którym miejscu napada na normalnie się odzywiających?

A kim są normalnie sie odzywiający?:))
.ana

ODŻYWKI!??! ALE JAKIE!?!? POMOCY!!
miód