Re: Implanty zębów a przykry zapach z ust

Data: 2009-02-28 13:55:14
Temat: Re: Implanty zębów a przykry zapach z ust
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>

http://implanty.magicdentalstudio.pl
> że jest jakieś połączenie bakterioszczelne które eliminuje powstanie
> zapalenia,
> chciałbym dobrze wybrac, nawet jesli troche drozej zapłace, ale mam
> nadzieje że raz na całe życie.
> co o tym sądzicie, jakie macie doświadczenia?

prawda jest, ze nieprzyjamny zapach kolo implantu wynika z mikroszczeliny jaka
moze sie pojawic w systemach implantow z polaczeniem na "plasko" miedzy
czescia implant a nadbudowa implanta. Ale ta mikroprzestrzen nie zawsze sie
pojawi, bo wszystko zalezy czy sily zucia sa rozlozone na implnat w osi
dlugiej impalnta dlatego tez wazna jest lokalizajca implanta. Czyli cale
planowanie leczenia. Pomijam powiklanie w postaci np rozluznienia sruby
laczacej nadbudowke, czy tez ogolny brak higieny ustnej pacjenta
(perimplantitis jest zjawiskiem wystepujacym i dobrze opisanym). Warto wiec
jest zapytac sie dentysty jakie systemy implantow uzywa. Astra jest systemem
gdzie nie powstaje mikroszczelina i nie ma tego problemu (polaczenie
wewnetrzne, konikalne). Co wiecej ten system i brak owych bakterii pozwala na
utrzymanie poziomu kosci przy implancie (inne systemy np 3i maja zanik kosci
zawsze do pierwszego skretu w implancie, i zwykle przedatwiciele tych systemow
rzna glupa i wmawiaja, ze zawsze to sie dzieje)
http://www.astratech.com/Main.aspx/Item/199758/navt/
6/navl/45599/nava/45600

Mam doswiadczenie z 3i, i teraz z Astra- i powiem, ze raczej nie wroce juz do
3i min wlasnie ze wzgledu na te powyzsze powiklania (pimijam tez kliniczna
latwosc w pracy z implantami firmy Astra_ na pewno to samo polaczenie moga
miec inne systemy. Nie znam jakie sa w Europie. Poczytaj o Astra i popytaj juz
sam.
powodzenia.
i.