Re: Indeks Glikemiczny - pytania

From: "Saman_tha" <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Indeks Glikemiczny - pytania
Date: Tue, 3 Dec 2002 09:14:22 +0100

Witaj!

> Czesc
>
> Mam pare pytan co do IG.
>
> Nie moge nigdzie znalezc informacji o brukselce, brokulach?
> Mozna je smialo jesc w diecie MM?

Mozna smialo IG <10 :)

> A jakie jest wasze zdanie na temat gotowanej kaputy kiszonej?

Kapusta kiszona surowa i gotowana jest pyszna i zdrowa.

> Np. kapusta kiszona z grzybkami?

z grzybkami jest jeszcze lepsza :)

> Wolno czy nie wolno?

Oczuwiscie.
Generalnie wszystkie zielone warzywa wolno jesc surowe i gotowane !
Ich indeks zawyczaj jest < 10

> Aha, mozecie jeszcze mi polecic jakis Jogurt naturalny 0%? Jaka firma go
> robi, gdyz u mnie w sklepie sa tylko 3% Danone i Zott.

Ojejku :)
W takim duzym miescie napewno jest duzo sklepow.
Jesli jogurt jest 0% to pisze to duzymi literami :)

Pozdrawiam serdecznie
Saman_tha