Inglot

1. Data: 2003-08-07 21:14:58

Temat: Inglot
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam sliczny lakier onglota nr 174 (jest super) i dostalam w promocji
pilniczek i patyk do skorek. Lubie takie zaskakujace promocje :D

Izis_

1. Data: 2003-08-07 21:19:40

Temat: Re: Inglot
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kupilam sliczny lakier onglota nr 174 (jest super) i dostalam w promocji
> pilniczek i patyk do skorek. Lubie takie zaskakujace promocje :D

W Inglocie to raczej standard:)) Ja kiedys do blyszczyka dostalam korektor,
a do pomadki kolorowej - pomadke pielegnacyjna.

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-08-07 21:24:50

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kupilam sliczny lakier onglota nr 174 (jest super) i dostalam w promocji
> pilniczek i patyk do skorek. Lubie takie zaskakujace promocje :D

Dokładnie ten sam kupiłam we wtorek!!! Aż poszłam sprawdzić numer :) Też mi
się podoba. Ale pilniczka nie chciałam, bo jestem wierna mojemu szklanemu
;-)
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-08-08 05:59:42

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl>
napisał w wiadomości news:bgug2t$cra$1@druid.ceti.pl...
> [...]
mi
> się podoba. Ale pilniczka nie chciałam, bo jestem wierna mojemu szklanemu

:)) lakier super! ale powiedz mi co to za moda ostatnio na szklane
pilniczki? Co to za pilniczki i dlaczego sa takie dobre?

Izis_

1. Data: 2003-08-08 07:11:34

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisała
> Kupilam sliczny lakier onglota nr 174 (jest super) i dostalam w promocji
> pilniczek i patyk do skorek. Lubie takie zaskakujace promocje :D
>
> Izis_

W Inglocie to standard ;) Do lakierow - pilniczki, do blyszczykow -
pedzelki, do szminek - pamadki pielegnacyjne, do pudrow - gabki do mycia
twarzy, do cieni - aplikatory, do rozu - gabki lateksowe... i nie pamietam
co tam jeszcze bylo ;)))) W kazdym razie na kazdym produkcie jest napisane
co powinno byc do niego gratis ;)

1. Data: 2003-08-08 08:07:41

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mi

> :)) lakier super! ale powiedz mi co to za moda ostatnio na szklane
> pilniczki? Co to za pilniczki i dlaczego sa takie dobre?

Podobno sprawiaja, ze paznokcie sie nie rozwarstwiaja, a tym samym się nie
rozdwajaja i sa mocniejsze. Z mojego doswiadczenia wynika, ze to prawda. Od
czasu, jak zaczelam uzywac tylko tego pilniczka i kremu do rak i paznokci
Ziaji (ten z koziego mleka, wmasowywany wieczorem w paznokcie -jak nie sa
wymalowane ;) ) paznokcie przestaly mi sie lamac i rozdwajać. Między innymi
tu jest wytłumaczenie:
http://minilien.com/?PXs5pmgbQw
Ale jeszcze ktoś o tym pisal, chyba Skakanka i ktos jeszcze...
Ja mam dwustronny, kosztowal 20 pln. Jednowarstwowy widzialam za 15 pln.
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-08-08 09:06:06

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktoś wie gdzie można kupić w Krakowie taki pilniczek. Jestem w szoku i
chetnie sproboje :)

Izis_

1. Data: 2003-08-08 09:31:02

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał
> A czy ktoś wie gdzie można kupić w Krakowie taki pilniczek. Jestem w szoku
> chetnie sproboje :)
>
> Izis_

Chyba w kazdym kosmetycznym :)

1. Data: 2003-08-08 10:31:52

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ktoś wie gdzie można kupić w Krakowie taki pilniczek. Jestem w szoku
> chetnie sproboje :)

Ja kupiłam na Długiej. Po lewej stronie, jak dochodzi się do Kleparza. Taki
nieduży sklepik, ale nie z kosmetykami :) Jakieś sztućce będą na małej
wystawie, pilniczki różne, nożyczki... W środku to chyba najwięcej sztućców
jest :)
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-08-08 11:02:26

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
wiadomości news:bgvu68$rja$1@druid.ceti.pl...
> [...]
> nieduży sklepik, ale nie z kosmetykami :) Jakieś sztućce będą na małej
> wystawie, pilniczki różne, nożyczki... W środku to chyba najwięcej

chyba wiem gdzie. Przejde sie tam i zapytam. Dzieki!

Izis_

ps: ile płaciłaś?

francuski samoopalacz
co polecicie???